Plussista kuvia!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja SusuPala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
20190808_091333.jpg

Mä sorruin viikkonäytölliseen testiin vaikka oon aina ollu sitä mieltä, et ovat suht turhia kapistuksia, koska mittaavat vaan viivan/viivojen vahvuutta ja sen perusteella antaa viikkolukeman. Sen voi tehdä silmä määräisesti ihan perus testistäkin, haalea on vähän viikkoja, vahva viiva enemmän viikkoja..

Mut kai mulla tuli joku mielenrauhan tarve ja siel apteekissa oli vaan clearbluen testejä jonkun tilausongelman takia. Siispä viikkotesti ja kai tää on parempi mielellekin, kuin se perus liuska - joku muu tulkitsee, ei jää epäillykselle varaa :rolleyes:

Mulle tulee ebaysta 50raskaus ja 50ovistestiä hieman myöhässä :D montakohan testiä pitää vielä tehdä :D
Teet joka päivä, kunnes viivat alkaa haaleta, ihan vaan mielenkiinnosta!:wink Kun eikös joillain viikoilla viiva sit ala kadota ihan normaalistikin?:bookworm:

Teet joka päivä, kunnes viivat alkaa haaleta, ihan vaan mielenkiinnosta!:wink Kun eikös joillain viikoilla viiva sit ala kadota ihan normaalistikin?:bookworm:
Alkaa mut eiks ne ala vasta tyyliin viikko 10 jälkeen :D

Siska, kyllä mäkin harkitsin jo että ostanko vielä digin koska siitä ekasta sammu jo se teksti mutta ehkä se on enää rahan hukkaa :D ehkä.. :D

Kyllä se pahus vie alkaa parin päivän ”viivan paikan” jälkeen näyttää plussalle. Eikä ole edes aamun ekasta vaan kahvin jälkeen otetusta. Kuva on otettu niin, että odotusaika ei ole ohi. Apua, vissiin mulle on tulossa vauva ja lähes identtisellä lasketulla ajalla mun tokan tyttären kanssa. Vuosi vaan reippaasti eri, tyttöseni on jo koululainen ollut useamman vuoden.

Liitteet

• A944041C-298B-4763-A9D5-87841C60C393.jpeg
    A944041C-298B-4763-A9D5-87841C60C393.jpeg
    26.7 KB · Katsottu: 47
Mä tilasin myös tietyltä myyjältä muistaakseni 50 raskaustestiä. Uk:n puolelta ja oon jo monta vuotta tilannut siltä testit :). Tilasin samalla pari clearbluetakin. Mutta ainakin noihin strip mallisiin testeihin jää ne viivat ja voi sitten myöhemmin vertailla nouseeko hormonit vai ei.:smiley-ashamed008

Tein mielenrauhan vuoksi viikkonäytöllisen kun oma tilanteeni on niin epävarma. Kierron pituus aivan arvoitus, ja en tiedä yhtään viikkoja. Menkkojen mukaan huitelis jossain 7+3 mutta omasta mielestä 5+6. Nyt ainakin tuli digistestiin 3+ kun vielä viikko sit oli 2-3. 6 päivää pitäisi jaksaa odotella alkuraskauden ultraa jotta tilanne selkiäisi.

Liitteet

• IMG_20190809_133005.jpg
    IMG_20190809_133005.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 16
Mä tein taas tommosen viikkonäytöllisen testin, ihan vaan että nään viikkojen kasvavan. Ja kasvoihan ne :smiley-bounce012 viikko sitten antoi 1-2 joten oletin että nyt tulisi 2-3 mutta tulikin 3+. Mutta ei kai noi niin tarkkoja ole.

Liitteet

• 20190809_210313.jpg
    20190809_210313.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 18
Dpo 18/rv 4+4 lähes leffat!:smiley-angelic002
View attachment 80995
Ei ollut missään enää pc liuskoja, pc puikkoja sentään! Miestä hieman nauratti mun testijahti, mutta ymmärsi kyllä testihimoni :shy: Ehkä jätän nyt viivanteot ja haen ensi viikolle sen digin :happy:
Mullakin on ensi viikolle vielä digi säästetty, maanantaina tai tiistaina ajattelin soittaa neuvolaan kun tuo digi vahvistaa 2-3 tai 3+ vko. Tänään 4+0 :)

Mä tein taas tommosen viikkonäytöllisen testin, ihan vaan että nään viikkojen kasvavan. Ja kasvoihan ne :smiley-bounce012 viikko sitten antoi 1-2 joten oletin että nyt tulisi 2-3 mutta tulikin 3+. Mutta ei kai noi niin tarkkoja ole.

Sehri, paljonko sulla on viikot nyt? :happy: mua kiinnostaa tietää, millä viikoilla tuo 3+ about pärähtää, kun itsellä ei mitään käryä viikoista, digiin vain tuli siis suoraan tuo 3+ :)

Digin viikot on montako viikkoa hedelmöityksestä. Eli rv 5+ alkaa näyttää 3+. Toki kyseessä on kuitenkin kotitesti, eli epätarkkuutta löytyy..

Sehri, paljonko sulla on viikot nyt? :happy: mua kiinnostaa tietää, millä viikoilla tuo 3+ about pärähtää, kun itsellä ei mitään käryä viikoista, digiin vain tuli siis suoraan tuo 3+ :)
Mulla on tänään 4+5 menossa

Takaisin