Plussista kuvia!

Meillä mies ei yhtään ymmärtänyt digin hienoutta. "Mitä sen on väliä, mitä se näyttää" :shifty: Miehet!:joyful: :facepalm: Kiusallani pelottelin kaksosilla, kun niin äkkiä tummuu viivat :p

Mulla alussa veriarvot seitsemän kertaistui parissa päivässä kun niiden parissa pitäs tuplaantua.
Se voisi viitata tupliin, mutta itse en usko koska suvussa ei ole.
Samoin tuo mun viime pc tehty 5+5 ja onhan se ihmeen vahva.
Kyllä meillä miehen ilme oli säikähtänyt kun sanoin että mitäs jos olisi tuplat :grin
 
Mäkin tein vielä yhen testin kun tuntu että tarvii mielenrauhaa siitä miten raskaus sujuu. Tein eilen (4+6 vau.fi laskurin mukaan) tän testin ja sen mukaan ensinnäkin raskaana! :Heartred ja hedelmöittymisestä 2-3vk eli 4-5vk raskaana. Tänään soitin neuvolaan ja ensimmäinen käynti on nyt varattu 16.9.! :) aika ihanaa! Ostin myös foolihappoa ja D-vitamiinia ja tuli jotenki luottavaisempi olo. Kyllä tässä nyt raskaana ollaan ja nyt toivotaan parasta ja vähän jo haaveillaan! :) Oon päättäny visualisoida hyvinvoivaa raskautta ja helppoa voimaannuttavaa synnytystä :D
 

Liitteet

  • 7F0B45BD-EC4C-40EA-8708-26A86EB4B7B5.jpeg
    7F0B45BD-EC4C-40EA-8708-26A86EB4B7B5.jpeg
    43 KB · Katsottu: 40
Ihan mielenkiinnosta ja oireettomuuteni takia kokeilin rfsun ovistestiä raskaus testinä. Tämä näyttää aika vahvasti siltä että tarkastusviiva on paljon heikompi kuin testiviiva, ihan kiinnostavaa! :) Taidan oikeasti olla raskaana mutta ei vain usko sitä vieläkään. Olen nyt tänään rv 5+4, tässä vaiheessa sain mun keskenmeno viime vuonna. Silloin en saanut ikinä vahvaa viivaa edes pc liuskaan. En tiedä kummitteleeko tuo asia mun päässäni niin paljon etten usko tähänkään? Pitäisihän sitäIMG_20190821_163327.jpg uskoa jo!
 
Mulla tuli dpo10 herkkiin selvät haaleat viivat ja digiin 1-2 viikkoa, dpo14 normiliuskoihin (pc ja rfsu) selvät plussat ja digiin 2-3 viikkoa. Pe tein vielä liuskat ja melkein tasavahvat viivat.. Tekisi vielä mieli kokeilla digi, jos saisin sinnekin sen 3+ viikkoa :love7 Jotenkin tekee mieli vaan testailla, että onhan siellä edelleen jotain.
 

Liitteet

  • IMG_0264.jpg
    IMG_0264.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 41
  • positestitdpo14.jpg
    positestitdpo14.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 39
  • posit dpo18.jpg
    posit dpo18.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 38
Tein eilen vielä testin jotta nään onhan hormonit pysyny yllä hyvin. :D On ollu vähäiset oireet mutta siellä se taitaa vielä mahassa olla! 7+0 vaihtui tänään :)

Kuvassa 3 minuuttia kulunut 5:stä mitä pitäis odottaa (rfsu-testi)
 

Liitteet

  • 084658F9-F7D3-4B2D-8347-B59D742FBF0E.jpeg
    084658F9-F7D3-4B2D-8347-B59D742FBF0E.jpeg
    18.7 KB · Katsottu: 21
Missäköhän vaiheessa pitäisi niitä oireita tulla, nyt 6+2 meneillään ja tuntuu siltä ettei ole oikein oireita ollut edellisellä viikolla... Tämähän on jo viikko 7, joten onko se sitten ensi viikolla kun olen pää vessapytyssä? Toki hajuherkkyys, väsymys, aivastus, palelu, satunnainen kipu vatsassa on jatkunut mutta odotan vaan että juuri tuo oire josta kaikki puhuu, tulisi mullekin. Useimmissa kirjoituksissa lukee että se yleensä alkaa vko 6 ja jatkuu vkolle 14. Kai se voi jatkua pidemmälle ja alkaa myöhemmin mutta emmä voi olla poikkeus, ei mulla ole noin hyvä tuuri!

Tämän takia mietin usein, onko nyytti vielä siellä? En viittis laittaa rahaa varhaisultraan, mutta samalla ihmetyttää. Raskaustestit ovat kaikki jatkuneet positiivisina joten kai tässä ollaan kunnes toisin todistetaan!
 
Ei kannata haluta krapulaa ja oksua, voit ihan hyvillä mielin nauttia vaan väsystä ja masun nippailuista!:shy: Itellä esikoisesta alkoi krapula "vasta" 7+ ja niin näyttää nytkin, kun huomenna on 7+0. Oksensin tasan kolme kertaa. Vko 11 lähtien olin sit jo täysin oireeton ekoihin liiketuntemuksiin asti, että hankin dopplerin :joyful: Ei kaikille raskaus ole oireiden summa, jotkut onnekkaat pääsevät ihanan vähällä :Heartpink
 
Ei kannata haluta krapulaa ja oksua, voit ihan hyvillä mielin nauttia vaan väsystä ja masun nippailuista!:shy: Itellä esikoisesta alkoi krapula "vasta" 7+ ja niin näyttää nytkin, kun huomenna on 7+0. Oksensin tasan kolme kertaa. Vko 11 lähtien olin sit jo täysin oireeton ekoihin liiketuntemuksiin asti, että hankin dopplerin :joyful: Ei kaikille raskaus ole oireiden summa, jotkut onnekkaat pääsevät ihanan vähällä :Heartpink
Kai se on tämä epävarmuus kun ei ole muita oireita kuin menkkojen poisjäänti ja jotain pikkusta nipistelyä. Ja kun on ensimmäinen niin ei tiedä mitä odottaakaan! Yritän olla iloinen mutta samalla skeptinen minä ei iloitse liikaa ennen kuin sydäntä kuulee ja sanotaan että kaikki näyttää hyvältä... Joku tunne on vieläkin sanoo etten saa iloita. Olisi kiva jos se menisi pois kohta!
 
Ei mullakaa esikoisesta mitää ihmeempää pahoinvointia ollu, ja vähän näyttäs siltä että ei oo nytkää tulossa. Nyt ehkä 6+1. En muista millon se lievä etominen esikoisesta alko mut varmaa näihin aikoihin ku se meni sillon jo häämatkan aikana ohi, oltii rv 8-10 siellä. Ihan tyytyväinen olin että alkuraskaus oli suht helppo ja voin väsymyksestä huolimatta hyvin. Loppuraskaudessa sitte kärsin senki edestä, alko supistella jo puolessa välissä (onneks ei kuitenkaa kypsytelly paikkoja), oli pahat liitoskivut ja sit vielä hirvee turvotus (johtu varmaa myös osittain jatkuvasta henteestä). Vaikka se epävarman olon tekeeki että on vähäoireista ni koita nauttia hyvästä voinnista :happy:
 
Tänään iltapäivällä (4+5) tein varmuuden vuoksi herkän testin, kun viime viikon haamuplussat oli niin haaleita. Hienosti on vahvistunut :Heartred ja tämä jääköön nyt viimeiseksi testiksi. :grin

Käytin esikoisen neuvolassa ja varasin samalla itselleni ekan ajan, joka on 24.9.!
 

Liitteet

  • 20190827_164609.jpg
    20190827_164609.jpg
    10.3 KB · Katsottu: 17
Takaisin
Top