Plussista kuvia!

Teettekö te kaikki monta testiä? Mä tein sen yhden vaan :)
 
Mä tein sen takia monta, kun alkuun oli niin haalea haamu etten tiennyt oliko plussa vai nega.. Viimeisin testi näytti selkeää plussaa ja väri oli tummunut, niin en enää testaa.. Ellen viikkoja sitten..
 
Teettekö te kaikki monta testiä? Mä tein sen yhden vaan :)
Mä tein ekaks plussa testin ja sit viikko testin. Sit viikon päästä uuden viikko testin. :grin Edellisessä raskaudessa riitti ihan yks testi, en tiedä mikä nyt on.
 
Tässä mun eilinen testi. Ovulaatiosta 2vk. Tein ekan testin toissapäivänä ja se oli pikkusen haaleempi ni en uskonu sitä ollenkaa. Tää eilinen oli vähän tummempi ni nyt vähän enemmän epäilee et voisinko oikeesti olla raskaana! En meinaa uskalla uskoo todeks, tää ois vauva joka tekis musta äidin. Onks muutki yhtä vainoharhasia? Onko toi varma merkki että oon raskaana? Menkat nyt 4pv myöhäs viime menkkoihin verrattuna ja 7pv keskivertomenkkoihin verrattuna.
 

Liitteet

  • 0D1EBDE7-AAC4-4D12-B935-91EBBF143CD1.jpeg
    0D1EBDE7-AAC4-4D12-B935-91EBBF143CD1.jpeg
    24.1 KB · Katsottu: 45
Tässä mun eilinen testi. Ovulaatiosta 2vk. Tein ekan testin toissapäivänä ja se oli pikkusen haaleempi ni en uskonu sitä ollenkaa. Tää eilinen oli vähän tummempi ni nyt vähän enemmän epäilee et voisinko oikeesti olla raskaana! En meinaa uskalla uskoo todeks, tää ois vauva joka tekis musta äidin. Onks muutki yhtä vainoharhasia? Onko toi varma merkki että oon raskaana? Menkat nyt 4pv myöhäs viime menkkoihin verrattuna ja 7pv keskivertomenkkoihin verrattuna.

Kyllähän toi selvä plussa on eli raskaana olet :happy:
 
Evelin14 plussahan tuo on :) itellä oli kanssa yhtä haalea, mutta jatkoi tummumista noin joka toinen päivä :)
 
Tässä mun eilinen testi. Ovulaatiosta 2vk. Tein ekan testin toissapäivänä ja se oli pikkusen haaleempi ni en uskonu sitä ollenkaa. Tää eilinen oli vähän tummempi ni nyt vähän enemmän epäilee et voisinko oikeesti olla raskaana! En meinaa uskalla uskoo todeks, tää ois vauva joka tekis musta äidin. Onks muutki yhtä vainoharhasia? Onko toi varma merkki että oon raskaana? Menkat nyt 4pv myöhäs viime menkkoihin verrattuna ja 7pv keskivertomenkkoihin verrattuna.

Kyllä täällä vainoharhaisia riittää ja testejä tehty lukuisia mut uskottava se on! Tuo on jo tosi selkee viiva
 
Mun eka plussa oli vaan viivanpaikka :) . Viimeisin testi oli jo lähes leffat :) . 10mIu testi kyseessä. Jatkan testailua varmaan sinne asti, kun sen hormonin pitäis alkaa tasottua ja sitten alan etsiä koska kuuluu dopplerilla :) .
 
Tässä kuvat, viivatesti iltapäivällä tehty ja digi seuraavana aamuna :)

Sovittiin miehen kanssa, että tehdään testi vielä maanantaina. Näkyy sitten toivonmukaan vahvistuminen, ja sen jälkeen uskalletaan ehkä soittaa neuvolaan. Minulla pidempi kierto, joten ensiviikolla pitäisi olla jo vk 5 menossa.
 

Liitteet

  • B85CAA60-2DFC-423E-8B75-05172EA67A7B.jpeg
    B85CAA60-2DFC-423E-8B75-05172EA67A7B.jpeg
    11.6 KB · Katsottu: 34
  • C2129935-7AD9-4801-89C0-2A00A1C30E85.jpeg
    C2129935-7AD9-4801-89C0-2A00A1C30E85.jpeg
    30.5 KB · Katsottu: 35
Tässä mun eilinen testi. Ovulaatiosta 2vk. Tein ekan testin toissapäivänä ja se oli pikkusen haaleempi ni en uskonu sitä ollenkaa. Tää eilinen oli vähän tummempi ni nyt vähän enemmän epäilee et voisinko oikeesti olla raskaana! En meinaa uskalla uskoo todeks, tää ois vauva joka tekis musta äidin. Onks muutki yhtä vainoharhasia? Onko toi varma merkki että oon raskaana? Menkat nyt 4pv myöhäs viime menkkoihin verrattuna ja 7pv keskivertomenkkoihin verrattuna.
Olen tehnyt varmaan 6 testiä tässä kahden viikon ajan, ensimmäinen silloin kun epäilin asiaa, toinen oli digi ja näytti selkeästi että raskaana ollaan. Mulla on vain niin oireetonta ollut tässä joten siksi en kai ole uskonut yhteenkään testiin vielä. Tämä tekisi mustakin biologisesti jonkun äiti, tällä hetkellä olen äitipuoli vain :) tuntuu niin surrealistiselta. Kai se iskee sitten ultrassa viimeistään? En tiedä. Odotan että jotain tapahtuisi, mutta so far so good.
 
Olen tehnyt varmaan 6 testiä tässä kahden viikon ajan, ensimmäinen silloin kun epäilin asiaa, toinen oli digi ja näytti selkeästi että raskaana ollaan. Mulla on vain niin oireetonta ollut tässä joten siksi en kai ole uskonut yhteenkään testiin vielä. Tämä tekisi mustakin biologisesti jonkun äiti, tällä hetkellä olen äitipuoli vain :) tuntuu niin surrealistiselta. Kai se iskee sitten ultrassa viimeistään? En tiedä. Odotan että jotain tapahtuisi, mutta so far so good.

Mulla on sama, et tuntuu tosi surrealistiselta. Joka kerta ku sanon ääneen miehelle jotain siitä että oon raskaana ni tulee semmonen olo että HÄH mitä ihmettä, mäkö muka raskaana!! Ja sit ku aattelee sitä kaikkea mitä se yks pieni plussa siellä testissä tarkottaa. Tuntuu että aukee ovi ihan uuteen maailmaan. En oo vielä tehny uutta testiä noiden kahen jälkeen ja nyt ku on ollu pari vähän oireettomampaa päivää niin alkaa huoli hiipiä aika kunnolla ja tekis mieli testata ihan vaan että tietäis onko oikeesti vieläki raskaana! Pelottaa jotenki tosi paljon että jatkuuko raskaus. Mut oon nyt koittanu aatella että luotan että kaikki menee hyvin, koska se on varmasti paras itteni ja vauvan kannalta.
 
Mulla on sama, et tuntuu tosi surrealistiselta. Joka kerta ku sanon ääneen miehelle jotain siitä että oon raskaana ni tulee semmonen olo että HÄH mitä ihmettä, mäkö muka raskaana!! Ja sit ku aattelee sitä kaikkea mitä se yks pieni plussa siellä testissä tarkottaa. Tuntuu että aukee ovi ihan uuteen maailmaan. En oo vielä tehny uutta testiä noiden kahen jälkeen ja nyt ku on ollu pari vähän oireettomampaa päivää niin alkaa huoli hiipiä aika kunnolla ja tekis mieli testata ihan vaan että tietäis onko oikeesti vieläki raskaana! Pelottaa jotenki tosi paljon että jatkuuko raskaus. Mut oon nyt koittanu aatella että luotan että kaikki menee hyvin, koska se on varmasti paras itteni ja vauvan kannalta.
Se pelko että menee kesken on aika suuri täälläkin! Ehkä siksi että on kerran kokenut sitä surua ja kipua joka se toi mukanaan. Olen monesti ajatellut että tuota voisi ostaa, ja tuota voisi jo ottaa mutta jokin estää mua. Ajattelen että emmä tule tarvitsemaan sitä kuitenkaan. Ostin viime raskauteen paidan missä lukee "Im carrying a watermelon" ja se on hauska, mutta sen ku osti niin meni kesken. Jotenkin ajattelee että menee kesken varmasti jos alan suunnitella liikaa. Toki ostin jo melkein vuosi sitten mun siskolta Brio vaunut :woot: mutta se oli sellainen halvalla ku saa niin why not? Satasen annoin ja tämä taisi olla joku suosittu malli. Anyway Tässä ollaan, 5+1 tänään ja oksennusaikaa odotellaan....:wtf:
Mulla näytti viime maanantaina saman verran ja silloin oli 4+2 että hyväktä näyttää :Heartred en ole digiä viittinyt ostaa enää mutta yksi PC lojuu laatikossa. Sitä voisi kokeilla tänään. Sen jälkeen lupaan lopettaa testailut :bounce
 
Mulla oli nyt pakko tehdä viimenen PC vielä, haluan luvata että tämä on nyt viimeinen mutta... Emmä voi :nailbiting::grin nut on jo 5+1 jos laskee viimeisistä menkoista ja 5+3 jos laskee oviksesta. Eiköhän ole pakko uskoa sitä jo todeksi. Ei vaan tiedä mitä tehdä tässä ennen neuvolaa ja ultraa :meh: odottaa jotain?:confused: voi ku olisi jo syyskuu :grin
 

Liitteet

  • 15661194398938397582182730460019.jpg
    15661194398938397582182730460019.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 29
Meillä mies ei yhtään ymmärtänyt digin hienoutta. "Mitä sen on väliä, mitä se näyttää" :shifty: Miehet!:joyful: :facepalm: Kiusallani pelottelin kaksosilla, kun niin äkkiä tummuu viivat :p
 
Takaisin
Top