Plussia!

Nyt mie en enää tämän jälkeen testaile. Nyt 6+2, ja digi tänään 3+. Aiemmin siis testattu myös näyttödigit, ja hyvin on viikot kasvaneet. Nyt pystyy kyllä jo vessassa ramppaamisesta ja jatkuvasta kuvotuksestakin päättelemään, että kyllä tuolla jotain tapahtuu. ImageUploadedByVau Foorumi1519033375.067276.jpg

S -hCG 612
Arvio rv 5
Hyvä vai huono tulos?

Eetuha vaikea sanoa kun se on hyvin yksilöllistä! Onko sun viikot arviolta tasan 5+0 vai yli? Mulla oli 4+5 359 eli 5+0 ois reilut 700 ollu. Ehkä meillä on vaan matalammat hormonitasot mut ihan normirajoissa kuitenkin :)

Eetuha vaikea sanoa kun se on hyvin yksilöllistä! Onko sun viikot arviolta tasan 5+0 vai yli? Mulla oli 4+5 359 eli 5+0 ois reilut 700 ollu. Ehkä meillä on vaan matalammat hormonitasot mut ihan normirajoissa kuitenkin :)

Mä en tiedä millä viikolla oon epäilen olevani oikeasti rv 4+5 tai jotain.....

Kumoa pystyisin samaan

Mulla on 2km takana, oikeestaan tää on vapauttavaa kun ei tutki viikkojen mukaan millon pitäis tapahtua mitäkin muutoksia :D Jotenki rauhallisempi olo jne.

Mut katoin että sulla on laskettu aika merkitty 27.10 tonne listaan, eikös sillon ookin nyt 4+2?

Eetuha, googlaamalla ”hcg viitearvo” löytyy suuntaa antavia taulukoita. Mutta tosiaan yksilöllistä tuo hormonitason nousu.

Mulla oli viime viikolla rv 5+6 hcg-arvo vähän alle 8 500. Että ne arvot voi kyllä eri ihmisillä samoillakin viikoilla vaihdella tosi paljon, ilman että se tarkoittaa sen kummempaa. :)

Eetuha, googlaamalla ”hcg viitearvo” löytyy suuntaa antavia taulukoita. Mutta tosiaan yksilöllistä tuo hormonitason nousu.

Mulla oli viime viikolla rv 5+6 hcg-arvo vähän alle 8 500. Että ne arvot voi kyllä eri ihmisillä samoillakin viikoilla vaihdella tosi paljon, ilman että se tarkoittaa sen kummempaa. :)

Joo tiedän. Sain neuvola ajan ja saan varhaisultran kaupungilta kun en tiedä viikoista mitään :) .... Mutta myös haluan uuden verikokeen loppu viikosta

Mulla on 2km takana, oikeestaan tää on vapauttavaa kun ei tutki viikkojen mukaan millon pitäis tapahtua mitäkin muutoksia :D Jotenki rauhallisempi olo jne.

Mut katoin että sulla on laskettu aika merkitty 27.10 tonne listaan, eikös sillon ookin nyt 4+2?

Joo suurinpiirtein ehkä :)

Deb, onnea hurjasti plussasta <3 en tiedä muistatko mut helmikuisten ryhmästä mut siellä hetki kumpikin oltiin.. toivon kovasti että saat nyytin syliin lokakuussa <3 Mulla tuli helmikuussa jälkeen vielä yks vkm ja nyt ollaan jo "turvallisilla" viikoilla elokuisissa. Kovasti vielä onnea <3

Varovaisen toiveikkaana liityn tähän lokakuisten ryhmään... Tänään ois mahdollisesti 4+6. En voi uskoa todeksi :) Montahan testiä tässä täytyy vielä tehdä että uskoo. Kannattaakohan tuosta viivan "vaaleudesta" ottaa stressiä? Selkeä plussa kuitenkin.

Liitteet

• DSC_3249 (2).JPG
    DSC_3249 (2).JPG
    733.5 KB · Katsottu: 73
Graisu, muistan kyllä! Onnea sullekin raskaudesta <3

Mildrid, selkee plussa, paljon vahvempi kun millaseen mä lopetin testaamisen! Onhan noi melkein leffaviivat, eikä rfsu oo mistään herkimmästä päästä testejä! :)

Deb, Kiitos! Ehkä minäkin sit lopetan testaamisen vihdoin :) Viikko sitte tuli eka haalea plussa.

Takaisin