Plussatestit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pottu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt minäkin uskaltaudun jo tänne esittelemään, vaikka hyvinkin epävarma tilanne vielä on.. Tänään plussattu, maanantain ja keskiviikon haamujen jälkeen oli vielä pakko kokeilla vika kerta, kun tämä väsymys ei antanut periksi ( 2 yötä nukkunut hyvin, 8-9h ja silti 3h päikkärit) Joten, kyllä, meille näyttää olevan tulossa reilumman puoleinen iltatähtönen, 4 isompaa ikähaitarilla 7-15 :) :Heartred Olisi tosi ihana löytää saman sarjan äitejä, joilla joko useampi lapsi, tai ikää yli 35v kuten meillä...? :)
Tässä yksi. Yli 35v. :dance008 Kolmas lapsi tulossa, ennestään 12- ja 14-vuotiaat lapset.

Näyttää siltä että voin myös liittyä varovaisesti mukaan, yritystä on ollut vuoden ja siihen on mahtunut yksi varhainen keskenmeno. Ennestään minulla on kaksi lasta, 7 ja 9 vuotiaita❣ Haalea viiva vielä mutta aion ostaa toinen testi tänään Onko muilla kokemusta raskauskeijun One Step testistä?

Tässä mun testit menkkojen mukaan laskettuna 4+0, 4+1 ja viimeisin tänään 4+3. Vähän mietityttää, miksei testi vahvistu nopeammin..

Liitteet

• 20200202_171116.jpg
    20200202_171116.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 33
Tässä mun testit menkkojen mukaan laskettuna 4+0, 4+1 ja viimeisin tänään 4+3. Vähän mietityttää, miksei testi vahvistu nopeammin..

Helpommin sanottu kuin tehty, mut älä ressaa :smiley-angelic003 Ja se hormonin nousu on niin yksilöllistä. Jos tuntuu että testien tekemisestä iskee isompi huoli ja stressi niin sanoisin että älä enää testaa ja vertaile ollenkaan, yritä nauttia raskaudesta ja kaikki me ollaan raskaana niin kauan kunnes toisin todistetaan. :)

Näyttää siltä että voin myös liittyä varovaisesti mukaan, yritystä on ollut vuoden ja siihen on mahtunut yksi varhainen keskenmeno. Ennestään minulla on kaksi lasta, 7 ja 9 vuotiaita❣ Haalea viiva vielä mutta aion ostaa toinen testi tänään Onko muilla kokemusta raskauskeijun One Step testistä?

On varmaan sama kuin kotitesti.fi one step liuskatesti. Tilasin niitä herkkiä testejä vähän jälkijunassa, siis että herkälle ei ollut enää siinä vaiheessa tarvetta kun rfsu:n perustestikin oli selvästi positiivinen. Verrattuna Sofin herkkään / rfsun testiin en ollut ihan vakuuttunut kun mun mielestä se antoi yllättävän haalean ja epätasaisen viivan verrattuna muihin (mutta en toki tiedä kuinka helppo niillä on havaita heikko positiivinen, eli vahvistuuko vaan hitaammin). Ihan positiivinen se kyllä oli, mutta haaleampi. Tein eilen sen one stepin ja rfsu:n testin uudestaan ja kikkailin tollasella sovelluksella joka laskee testi- ja kontrolliviivan suhteen. One stepillä oli T/C 0.6 kun rfsu:lla T/C oli 1.1. Selvä ero siis.

Nii ja Sofin testit oli puikkotestejä mutta sitä en saanut rinnakkain testattua kun ne loppui.

Täällä tänään testattu 4+5 ja PAS-alkuinen raskaus.

Meidän kolmannen IVF:n tuoresiirto onnistui viimein ja ihana esikoinen syntyi 2018 heinäkuussa. Lopetin imetyksen elokuussa, ja tammikuulle asti odoteltiin, että ovulaatio sattuisi jollekin muulle päivälle kuin tiistaille. Tammikuun kierto oli onneksi outo, ja viime viikon maanantaina kävin hakemassa kyytiin viisipäiväisen alkion. Siirto meni helposti ja tänään aamulla tein ensimmäisen testin, joka näytti positiivista. Maanantaina on vasta virallinen testipäivä, jolloin Naikkarilta soitetaan ja varataan varhaisultra varmaan samalla. Ollaan niin onnellisia! ❤️

Liitteet

• IMG-20200206-WA0000.jpeg
    IMG-20200206-WA0000.jpeg
    12.1 KB · Katsottu: 29
Hellurei,

jokohan mäkin uskaltaisin alkaa kirjoittaa tänne..? Testi tehty dpo 12 ja ihan selkeän viivan silloin antoi. Viivan vahvistumista seurailtu ja digillä sain 3+ tällä viikolla kun oli 5+0.

Usko aikalailla nollissa ja tilastot ei tosiaan meidän puolella. Takana niin monta kemiallista (ainakin 10) ja yksi keskeytynyt keskenmeno 7+ viikolla, josta pientä traumaa jäänyt.

La olis kumminkin jossain lokakuun alkupuolella, jos sellainen mahdoton ihme tapahtuisi, että tämä jatkua saisi.

Ollaan jatkuvien keskenmenojen vuoksi päästy tutkimuksiin, mutta syytä ei ole löydetty ja lääkärit lähinnä kohauttelee olkiaan. Juju on siinä, että raskaaksi tulen joka kierrosta, mutta mikään ei pysy ja jatku. Jos tämä nyt sattuisi vielä pysymään, niin päästään sentään alkuraskauden tarkempaan seurantaan ja maksuttomiin alkuraskauden ultriin halutessamme...

Minun testit eilinen rv3+5 ilta ja tänään rv3+6 aamu. Viiva ei juuri ole muuttunut mutta testien välillä vain 11h.

Pas-vauva olisi tulossa joten todella paljon kiinni tässä raskaudessa..

Liitteet

• 2C251F0A-97EF-4537-8899-3AE9EF6592E5.jpeg
    2C251F0A-97EF-4537-8899-3AE9EF6592E5.jpeg
    25.4 KB · Katsottu: 18
Muokattu viimeksi:
Täällä olis nyt edellisistä menkoista laskettuna rv5+3 mutta kysymys kuuluukin et onko kuinka moni oireillu ja tehny marketin halpis testeillä selviä plussia jo vk3? Mulla oli tosi selkeitä oireita ja plussia testeilin eri testeillä jo 3+2. Vahva tunne että raskaus onkin pidemmällä tai sitten asukkeja on mukana kaksi En millään malta odottaa np ultraan mutta yksityiselle varhaisultraankaan ei oo varaa..

Minä tein ekan testin 3+2. Ei vahva mutta selkeä plussa ja asukkeja varmuudella vain yksi (pas siirto, yksi alkio)

Plussa vahvistuu. Tänään 4+0

Liitteet

• 377DF780-E059-435F-A444-F8857473E6E0.jpeg
    377DF780-E059-435F-A444-F8857473E6E0.jpeg
    16.9 KB · Katsottu: 14
Takaisin