Plussatestit

Mimisu, ollaan sitten ihan samoilla päivillä ja sama la. :grin Esikoista myös odotellaan ja jännitetään että pysyisi mukana loppuun asti :happy::Heartpink

tein tänään vielä viimeisen liuskan pois kaapista.. täysin tasavahvat viivat olivat, joka päivä hyvin vahvistuneet siis :love7

Ihana kuulla, että on kohtalontovereita esikoisen ja la:nkin kanssa:Heartred

Itse tein lopulta yhteensä 3 varsinaista ja 3 liuskatestiä ja kyllä ne kaikki näyttää niin vahvasti positiivista, että pakko kai se on uskoa, että tässä raskaana ollaan. Jännittävää aikaa ja nyt on alkanut jännittää, että meneekö kaikki hyvin. :oops:
 
Mä tein tänään yhen liuskan vielä [emoji23] Oli vihdoin kontrolliviivan vahvuinen saman tien. Jokohan huomenna uskaltaisi tehä digin 3+ toivossa? 4+2 sain 1-2 ja 4+5 sain 2-3.

5+4

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mä tein tänään yhen liuskan vielä [emoji23] Oli vihdoin kontrolliviivan vahvuinen saman tien. Jokohan huomenna uskaltaisi tehä digin 3+ toivossa? 4+2 sain 1-2 ja 4+5 sain 2-3.

5+4

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Uskoisin kyllä että uskallat :) mulle tuli 5+0 se 3+, joten eiköhän sullakin jos oot nyt jo 5+4.
 
Uskoisin kyllä että uskallat :) mulle tuli 5+0 se 3+, joten eiköhän sullakin jos oot nyt jo 5+4.
Joo, mulla on tullut aina vaan muutamaa päivää myöhemmin noi kuin muilla. Siis aiemmissakin raskauksissa 4+ viikolla tullut 1-2 ja 5+ viikolla 2-3. Mutta nyt luulen, että hedelmöitys oli korkeintaan muutaman päivän myöhemmin kuin pvä 14. Ehkä huomenna testaan [emoji4]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Ehkäpä mäkin uskallan nyt liittyä tänne :hello Meillä takana yritystä kaksi vuotta, nyt eka ICSI ja ilmeisesti meillä oli niin hyvä tuuri että tärppäsi heti ekasta passista! Viime la oli virallinen testipäivä, silloin tein digin jonka mukaan raskaana. Lisäksi oon tehnyt kahta eri liuskatestiä mutta toinen on näyttänyt heikkoa viivaa koko ajan (välillä jopa heikentynyt) ja toinen on pikkuisen vahvistunut, mutta tuntuu että viivan pitäis olla vahvempi kun kyseessä herkkä testi. Oon ollut ihan stressissä noista heikoista viivoista. Tänään hain sitten kaupasta erimerkkisiä liuskatestejä ja malttamattomana tein vähän aikaa pidätellystä päiväpissasta testin ja siihen pärähti ihan selvä plussa, ei mikään hailura! Helpotus oli valtava ja ehkä tässä nyt yhen digitestin ja yhen kunnon liuskatesti-plussan jälkeen alkaa uskaltaa alkaa uskoa että oikeasti on raskaana :love017

Nyt siis viikot 4+4 ja LA 24.10. :Heartred Mulla on aiemmasta suhteesta 5-vuotias poika, mutta miehelle on esikoinen kyseessä.
 
Äääh, ei ois pitänyt tehdä sitä vikaa digiä vielä... Nyt 5+5 ja näytti 2-3 edelleen. Ois pitänyt vasta huomenna tehdä... Nyt mulla ei oo enempää testejä, joten lisäsi vaan huolta (toivottavasti turhaan). 4+2 siis sain 1-2, 4+6 2-3 (kirjoitin aiemmin väärin).

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mietin onko liian aikaista liittyä joukooon, mutta ajattelin, että parempi kirjoitella tänne yleiselle puolelle jo viestejä niin pääsee paremmin joukkoon mukaan jos haalea plussa tästä vahvistuu! :) toissapäivänä dpo9 testasin herkällä testillä haamun. Eilen haamu oli vahvistunut ja 25-herkkyyden testi näytti haamua. Tänään dpo11 ei niin herkkäkin testi oli ihan pikkuisen vahvistunut. Ei auta kuin toivoa, että viiva lähtee tummumaan! Sunnuntaina ajattelin tehdä digin :)

Meillä ennestään IVF-lapsi (01/2019) ja tämä oli eka pas tuosta hoidosta. Laskettu aika 1.11., mutta erittäin todennäköisesti syntyisi jo lokakuun puolella (jos raskaus jatkuu) niin siksi täällä :) Esikoisen LA oli helmikuussa, mutta syntyi tammikuussa niin hänen kanssaan oon ”väärässä” ryhmässä.

MUOKS. Muutin sittenkin mieleni ja päätin et meen marraskuisten ryhmään juttelemaan sitten kun se aktivoituu. Saan odottaa plussan vahvistumista rauhassa ennen kuin alan enempää juttelemaan. Ihanaa odotusta kaikille! :)
 

Liitteet

  • 07B88196-E1F6-4DDF-A768-58D89C7D9173.jpeg
    07B88196-E1F6-4DDF-A768-58D89C7D9173.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 28
Muokattu viimeksi:
Onnea bluebe!

Mä pääsin vihdoin tekemään uuden digin ja nyt näytti 3+. Viikkoja nyt 6+2, joten olisin ollut huolestunut, jos ei olisi näyttänyt.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Tein digin viime torstaina jolloin oli viikkoja 4+5 ja testi näytti 2-3. Pidin tuon jälkeen testauksesta taukoa ja nyt tänä aamuna tein liuskatestin, jossa testiviiva oli jo kontrollia tummempi. Tuo vahva viiva antoi kovasti uskoa tähän raskauteen :love017

Millä viikoilla muut on saanut tuohon digitestiin 3+? Mietin että milloin aikasintaan uskaltaisin tehdä sen toisen digin niin että siihen varmasti tulisi se 3+ :think005
 
Tein digin viime torstaina jolloin oli viikkoja 4+5 ja testi näytti 2-3. Pidin tuon jälkeen testauksesta taukoa ja nyt tänä aamuna tein liuskatestin, jossa testiviiva oli jo kontrollia tummempi. Tuo vahva viiva antoi kovasti uskoa tähän raskauteen :love017

Millä viikoilla muut on saanut tuohon digitestiin 3+? Mietin että milloin aikasintaan uskaltaisin tehdä sen toisen digin niin että siihen varmasti tulisi se 3+ :think005

Itse tein testin tänä aamuna, joka antoi 3+ mutta näin oletinkin näyttävän, koska tänään pitäisi rvn olla 6+0. Vähän turhahan tuo testi oli, mutta halusin silti varmistua asiasta :grin
 
Itse tein testin tänä aamuna, joka antoi 3+ mutta näin oletinkin näyttävän, koska tänään pitäisi rvn olla 6+0. Vähän turhahan tuo testi oli, mutta halusin silti varmistua asiasta :grin

Mulla vähän unohtui tuo testin tekeminen, ajattelin ensin tehä sen viime viikon alkupuolella mutta muistinkin koko asian vasta eilen kun oli 6+0. Kyllähän siihen sitten tuli jo 3+ :)
 
Moi! Mä ilmottaudun mukaan vaikka vielä vähän alkushokissa kun tämä raskaus sai alkunsa ehkäisystä huolimatta. Tunneskaala on laaja, suurta iloa ja myös pelkoa tulevasta kun nuorin on vasta 9kk. Lapsia siis ennestään kolme, esikoinen koulussa ja keskimmäinen aloittaa eskarin syksyllä.

Huomasin raskauden kun "mahatauti" ei mennyt ohi ja pahoinvointi oli lähinnä aamusta n. Klo 14 saakka. Aloin sitten muistelemaan että minullahan ei ole ollut kuukausia tammikuun alkupuolen jälkeen. Nyt ihmetyttää kuinka näin selkeät oireet on jäänyt huomaamatta!
 

Liitteet

  • IMG_20200315_195211.jpg
    IMG_20200315_195211.jpg
    48 KB · Katsottu: 22
Takaisin
Top