Plussatestit

Keskustelun 'Syyskuiset 2020' aloitti pikkumartta, 26 joulu 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Peekaboo Aloittelija Syysäidit 2020

:HeartbigredHienoja plussia onnea
  2. Nannu Tuttu foorumilla Syysäidit 2020 Tammikuunmammat 2016

Rv 5+2, nyt voin taas hetken hengittää :Heartred

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
    • Voittaja Voittaja x 3
  3. Mel Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Tänään plussasin ja näytti 1-2. Viikkoja nyt 4+3, tosin mulla on ovis yleensä vähän myöhemmin, eli saattaa olla oikeasti vaan 4+0 tms.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Voittaja Voittaja x 1
  4. Ellalaa Aloittelija Syysäidit 2020

Tänään tein testin enkä voi uskoa todeksi! (Tjot yk 18) Uskon että hedelmöittyminen olis osunu johonkin vähä ennen joulua eli olisko siispä dpo 14 tänään.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 8 tammi 2020
  5. Hubbalo Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

Tein eilen vielä testin kun ostin yhden paketin, että teen vielä yhden ennen kun meen pienemmän neuvolaan tammikuun lopulla ni varmistun vielä että kaikki ok :facepalm:

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  6. Hubbalo Peruskäyttäjä Syysäidit 2020

Tuo siis 5+0 :happy:
  7. Tuulenviemää Peruskäyttäjä

Hei. Onko täällä ketään taustalla heilumassa, joka odottaa viivojen vahvistumista? . Minulla ei ole tietoa ovulaatiosta, mutta haamuja saan testeihin. Rusehtavaa vuotoa on ollut pyyhkiessä. Odotan siis kärsivällisesti mitä tapahtuu.
    Monet todennäköisyydet, että raskaus on alkanut ei ole puolellani. Minulta poistettiin juuri kierukka kohtutulehduksen seurauksena ja 6 tablettia 2 viikkoa...lisäksi tulin kipeäksi. Ajattelen ettei kohtu ole voinut palautua siihen kuntoon, että se heti kestäisi raskauden.
    Jää nähtäväksi.
  8. Mel Peruskäyttäjä Lokaäidit 2020

Toivotaan parasta tuulenviemää!

Mä oon testannut vaan ma ja silloin sain toooosi haalean viivan. Mutta uskalsin liittyä, kun cb antoi "raskaana 1-2" (eikä mulla normisti koskaan oo menkat näin paljoa myöhässä). Huomenna testaan uudestaan, jos tulis vahvemmat viivat. Ja ens viikolla viimestään uus digi

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
  9. NewMoon Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020

Mulla tänään 5+1, mietin koska uskallan tehdä viimeisen digin että saa varmasti 3+?

Periaatteessahan sen sais nyt mut ajattelin et jos la tekisin, olisi 5+3.
    Näin unta, että tein sen ja se näytti 1-2:bag:
  10. Eem Aloittelija Syysäidit 2020

Tein tänään digin, joka antoi 3+. En vaan oo yhtään varma mikä on laskettu aika, kun kierrot ollu tosi pitkiä välillä.. tänään soitan neuvolaan ja kyselen miten edetään :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Nannal Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2018 Syysäidit 2020

Pari päivää sitten tehty, viimenen testi. Pakko se on uskoa nyt :)

Attached Files:

• Voittaja Voittaja x 4
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Hauska Hauska x 1
  12. NewMoon Rakastunut foorumiin Syysäidit 2020

IMG_20200111_061647.jpg

5+3:love7
    • Voittaja Voittaja x 8
  13. Hilimainen Peruskäyttäjä

Täällä tänään odotettu plussa!! Reilu puoli vuotta yritettiin toista ja nyt toivottavasti :Heartred

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
  14. Hilimainen Peruskäyttäjä

20200112_122342.jpg Ylempi on eiliseltä dpo 11 ja alempi tämän päivänen dpo 12 :) ehkä vähän on tummunu!!
    20200112_122342.jpg
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Bambi ♡ Peruskäyttäjä Marrasäidit 2020

Ylläriplussa täällä.
    Oletettavasti kuvat Dpo16 ja dpo17?
    Mietin että pitäisiköhän olla paljon vahvemmat viivat.. tai sitten ovisarvaus on mennyt metsään..

Testit siis eilen illalla ja tänä aamuna.
    Menkat myöhässä 2 päivää, mutta yleensä kellontarkat.
    Sit aloin miettiä että ompas muuten väsyttänyt viimeviikkona, näyttänyt paljon unia, kiukuttanut normaalia enemmän ja hiivakin tuli kylään, kuten edellisillä kerroilla kun olin plussannut.. ja tein testin ettei nyt ainakaan loista poissaolollaan sen takia että ressaan asiasta..

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 3
  16. lindaaw Uusi käyttäjä

Tää oli kolmas positiivinen raskaustesti, nyt rv 4+5 :) Kuukautiset myöhässä 4 päivää, ennen tullu säännöllisesti. Ainoana oireena tällä hetkellä pirun kipeät ja pinkeet rinnat.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  17. NassuRessu Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Syysäidit 2020 Helmikuunmammat 2016

IMG_20200113_190227.jpg
    Aivan ääääärettömän hailura viiva saatu tänään testiin. Koska malttamaton testaaja olen, niin ei malta odottaa piinapäivien yli. En ees tiedä, näkyykö kuvassa, mutta palhaalla silmällä näkyy punaista. Meille olisi siis neljäs muru tulossa
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. Jekku Aloittelija

En oo muistanut viimeisimpiä kuukautisia merkitä ylös, mutta veikkasin viikkoja olevan 5+. Syyskuussa koettu keskenmeno, joten en vielä oikein usko tätä

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
  19. NassuRessu Rakastunut foorumiin Maalismammat 2018 Syysäidit 2020 Helmikuunmammat 2016

No, kyllä se jo aika vahva on lauantaina pitäs alkaa vasta menkat.

Attached Files:

20. Vappupallo Tuttu foorumilla Maalismammat 2018 Syysäidit 2020

Tällainen meille tänään :smiley-bounce013 20200117_072527.jpg
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu