Plussatestit

Kiitos! Mun on kyllä niin vaikea ymmärtää että MUA onnitellaan!
Kun yhdeksän vuoden aikana sai onnitella kaikkia muita!

Joten antakaa anteeksi tää testailuinto..
Eilen laittamani kuva siis predictor early.
Eilen Aamun pc ei saanut melkein edes kameraan. Nyt sai!

View attachment 84909

View attachment 84910

Ja sit vielä apteekin ultra

View attachment 84911

Tää on niiin ihanaa kattoo just sun testejä! Laita vaikka joka päivä kuvia, sitä varten tää ketju on :Heartred
 
Meinaakos täällä vielä muut testailla? Oon ihan koukussa ja pitää saada jotain katseltavaa kun itse yritän pysyy erossa testeistä :D
 
Meinaakos täällä vielä muut testailla? Oon ihan koukussa ja pitää saada jotain katseltavaa kun itse yritän pysyy erossa testeistä :D
Mä teen joku päivä ens viikolla viimeisen pc-liuskan. Sitten olisi vielä yksi apteekin ultra. Teen sen ehkä loppuviikosta.
 
Mä oon nyt testannut viivojen vahvistumista pc:llä neljänä päivänä, vielä huomenna aamulla vika pc ja jos sit ylihuomenna digi.. Toivottavasti ylihuomenna digi näyttäisi jo 2-3.

Tässä vertailut (ei testiajalla otettu), olkaa hyvät! Ja tiirailen minäkin testihullu teidän testejä vaikka päivittäin :cool:
 

Liitteet

  • IMG_20191229_175325.jpg
    IMG_20191229_175325.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 48
Miun testijono. En vaa voi uskoa et oon raskaana ni pakko ollu joka päivä pissata tikkuu.
Toi 25. pv aamuna tehty testi laski miun toiveet haaleudellaan, mut olin edeltävänä iltana juonu paljon vettä.
Tänää tehty testi 2,5h pidättämisellä.

View attachment 84805
Mun plussa oli juurikin tällanen ku täs toi ylin, sama testi siis kyseessä. Mut se paljastu vääräks plussaks, testasin nimittäin uudelleen aika monta kertaa, samoilla ja ereillä, joista kaikki muut negoja ja tänään sit alko menkat.. mut toisaalta ehkä hyvä, et nyt meniki näin, kun toi tuhisija vasta vajaa 5kk.
Alunperin siis aloin testaileen siks, kun mun kierto on nyt vaihellu aiemmin 13-24pv ja nyt oli sit vielä pidempi olikohan jopa 28. Ja kierron vaihtelevuuden lisäks mulla myös oli samantyylisiä oireita, ku aiempien raskauksien alussa.. wikä nyt oo ollu menkkaoireita raskauden jälkeen muuta ko turvotus ennen tätä! Kaikkia oksetuksesta lähtiin siis oli nyt.. onneks hormonimigge ei nyt iskeny.
 
Takaisin
Top