Plussatestit

Upeita testejä kaikilla! Millä rv:lla vaihtuu digiin tuo 3+? Toki vaihtelee yksilöllisesti hormonin määrän mukaan, mutta kai siinä joku keskiarvo on?
 
Upeita testejä kaikilla! Millä rv:lla vaihtuu digiin tuo 3+? Toki vaihtelee yksilöllisesti hormonin määrän mukaan, mutta kai siinä joku keskiarvo on?
l

Hedelmöittymisestä 3 viikkoa eli noin 6.raskausviikolla. Mulla nyt tänään rv 5+1. :)
 
Mulla tuli myös rv5+1 toi 3+ digiin :) mutta ei kai se tavatonta oo jos vasta lähempänä 6+0 tulis?
 
Olis jo syytä varmaan lopettaa testaus ja stressaus. Mut huomenna vielä kun se testipäivä.

Pc nimittäin aavistuksen haaleampi? Tosin ehkä myös testiviiva on siinä edellistä haaleampi.
Rfsu on kuitenkin hyvin vahvistunut 1,5vrk aikana

View attachment 85132

View attachment 85133

Kuivia kaikki!
Mulla tuli pc:n liuskat 3+5 ja 4+0 melkein yhtä haaleina, tai ainakaan ei vahvistunut. En huolestuisi yhtään. Tosiaan pissan vahvuudessa voi olla eroja, samoin testien laadussa. Hyvät viivat noissa on joka tapauksessa!
 
Mulla tehty IVF -> pakastealkion siirto. Eli noin 5+2 menossa :) 25.12 tein ton testin ja vaikka näytti noin selvästi niin tein parin päivän päästä toisenkin, en millään voinut uskoa että plussa tuli!
 

Liitteet

  • IMG_20191225_092150.jpg
    IMG_20191225_092150.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 34
Tässä on vielä mun Apteekin ultra -testit. Ylempi on jouluaattona tehty 3+3 ja alempi tänään 4+5. Eiköhän mun testailut olleet tässä. Säästän ne digirahat vaikka johonkin herkkuihin. :grin Sitten varhaisultrassa selviää tarkemmin laskettua aikaa.
 

Liitteet

  • 20200102_122202.jpg
    20200102_122202.jpg
    29 KB · Katsottu: 35
tilasin välipäivinä raskauskeijulta vähä liuskoja ja digin.
10mIU ja alempi 25mIU. Ehkä tunnin piättämisellä. Huomen aamulla testaan vielä digin
ja sit lopetan :p
Rv 5+2

IMG_20200102_132347.jpg
 
Heippa, kaikille! Täällä yks vanhus huutelee ja tässä mun testi 4+4. Tuli muuten tosi äkkiä toi tulos... Ultra varmaan täsmentää la:ta. Jännän äärellä... :nailbiting:View attachment 85145
Komea viiva! Mulla oli aamulla sama, kun testasin. Pärähti testiviiva siihen ennen kontrolliviivaa, melkein vielä pissatessa... :woot::hilarious:
 
Onnea! :) oliko Ensimmäinen PAS? Minkä ikäinen alkio?

Mulla siis ensimmäisen icsi tuoresiirto ja 2pvän ikäinen alkio siirrettiin. :happy:

Kiitos, onnittelut myös sinulle! :) juu ensimmäinen PAS ja suoraan mulle ei sanottu minkä ikäinen alkio oli, mutta mielestäni puhuivat 3 päivän ikäisestä kun siirtoa suunniteltiin. Varmistan ensi viikolla kun soitan klinikalle :) sitten varmaankin varmistuu LA.
 
Olin jo päättänyt, että kaksi testiä heti alkuun saa riittää, mutta pitihän minunkin nyt hakea vielä yksi digi ja tein sen tänään. Odotettu tulos eli 3+.
 
Takaisin
Top