Plussatestit

Keskustelun 'Heinäkuiset 2020' aloitti Dottie, 27 loka 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Sanoisin että ei. Nuo viikkonäyttötestit on aika hanurista. Normaaliraskauden hCG:ssa kun on valtavaa, sata- tai jopa tuhatkertaista yksilöllistä vaihtelua, niin en ihan tajua millä periaatteella nuo väittää tietävänsä raskauden keston yhdestä pissanäytteestä. :wideyed:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Toivottavasti vahvistuu sielläkin. En tiedä vuodosta, itsellä ei ole ollut kemiallisia (ennen tätä?), mutta mitä muiden kokemuksista olen ymmärtänyt niin voi alkaa vasta kun testi haalistunut kokonaan negaksi. :sorry:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  3. Holly Tuttu foorumilla Helmimammat 2018 Heinä-äidit 2020

Jos et oo tehny aiemmin digiä joka näyttäny enemmän viikkoja nii en huolestuisi. Oviksen aika on voinu olla myöhemmin ja sit hcg nousu yksilöllistä. Tekisin 5-7 pvän kuluttua uuden ja katsoisin eteneekö viikot sitten.
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Hosuli19 Aloittelija Heinä-äidit 2020

On niin epäuskoinen olo tästä, että en tiiä pitäskö varmuuden vuoksi vielä testata. Tein kyllä viime viikolla kahtena päivänä testit jotka selkeästi oli plussaa:smiley-bounce013
    • Tykkää Tykkää x 2
  5. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Alin eilisillan, keskimmäinen tämän aamun ja viimeinen tänään illalla tehty. Eli ei tämä nyt ehkä hirveän toivottomalta näytä. :)

20191105_195942.jpg
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 3
  6. Sammie Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Hyvältä näyttää! :love7
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Heinä-äidit 2020

jep, noi arvot kuulemma voi heitellä. hyvältä näyttää
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Heinä-äidit 2020

juu, niin se tais ollakin. tuntuu vain tää aika niin matelevan. neuvolan mukaan mun 5 päivän tuhruttelu olis ollu kiinnittymisvuotoa ja vastahan se loppui ni eipä toi testi nyt hirveesti enempää voikaan näyttää.
    täytyy huomenna jatkaa pc liuskojen tekeminen. niistä varmasti näkyy suunta myös.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  9. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Clearblue hedelmällisyysmonitori ei varmaankaan valehtele:

20191106_062130.jpg

Jeeeeeee!!! :smiley-bounce012
    • Tykkää Tykkää x 7
    • Voittaja Voittaja x 1
  10. miiamaria Aloittelija

eilen illalla tein huvin vuoksi testin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, kaks viivaa sieltä tuli! tää tuli kyllä niin yllätyksenä enkä voi uskoa tätä vieläkään vaikka tein eilen myös toisen positiivisen testin. ollaan oltu alkuvuodesta asti ilman ehkäisyä. ihan hurja tunne :Heartred

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 3
  11. Sammie Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

Mulla näin dpo14 vahvemmat viivat kuin miltä kuvassa (viimeisin) näyttää. Ovulaatiotestin tein mielenkiinnosta ja sehän kirkui punaisena :joyful:

Vielä on digi kaapissa, sen teen viikonloppuna, kun menkat useamman päivän myöhässä ja sitten ehkä uskon :bag::hilarious::love7 IMG_20191106_091729.jpg
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Voittaja Voittaja x 2
  12. mangustimamma Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2018 Heinä-äidit 2020 Joulumammat 2016

Pissin nyt vielä tänä aamunakin testiin ja hyvältä näyttää. :happy:

20191107_071258.jpg
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 2
  13. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

Tein tänä aamuna Clearbluen digitaalisen testin ja sanoi Raskaana 2-3 vaikka pitäis vkoja olla vasta 4+2 laskurin mukaan.

Tässä on hirveän iso pelko persiessä koska ollaan mieheni kanssa yli 6 vuotta yritetty esikoista. Ollaan vuoden päivät käyty hoidoissa ja rankemmat hoidot "pitäis alkaa"? tammikuulla.
    Tämä ja viime kierto oli rentoutumiskiertoja

Toivottavasti ei käy niinku viime vuonna et sain vkon nauttia raskaana olosta ja sit meni kesken
    • Sympatiaa Sympatiaa x 6
  14. Silk Peruskäyttäjä Heinä-äidit 2020

Ihan oikein se näyttää sitten :thumleft Muutaman päivän päästä näyttäisi jo 3+. Onnea matkaan, toivottavasti saatte vihdoin kokea sen vauvaonnen :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2
  15. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

:signs001 Kiitos. Ja ekaa kertaa saanu ton 2-3 et yleensä jämähtää siihen 1-2 ja lopulta näyttää että ei raskaana, mut toivottavasti nyt pysyis matkassa loppuun asti :thumleft
    • Tykkää Tykkää x 7
  16. 1haaveissa<3 Peruskäyttäjä

IMG_20191107_103306.jpg IMG_20191107_114831.jpg
    Unohtu aikasemmin laittaa nuo kuvat, en voi olla vähän väliä tarkistamatta noita et oonko nähny unta vai en.
    • Tykkää Tykkää x 8
  17. Cocostiina Aloittelija

upload_2019-11-7_15-27-28.png
    Näkyypäs kuva pienenä, mutta tämä siis tehty jo reilu viikko sitten. Tänä aamuna tein uudestaan kun pelkäsin, että tuossa olisi viikot laskeneet, mutta samaa 3+ näytti, huh :)
    • Tykkää Tykkää x 5
  18. Mamimam Tuttu foorumilla Heinä-äidit 2020

IMG_20191106_111426.jpg
    Mäki tein vielä eilen testin ei ollutkaan haalenemaan päin. Tekis mieli ostaa toi digital ni saisin mielen rauhan mutta en jaksa. Odottelen vielä pariviikkoa siihen varhaisultraan
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. Turvonnut Tuttu foorumilla Toukomammat 2018 Heinä-äidit 2020

kaippa sitä voi olla ihan luottavaisin mielin vaikka digi näytti vain 1-2 viikkoa. nää viivat kuitenkin on vahvistunu. alimmainen tehty juuri ja toisiks alimmainen 4-5 päivää sitten.. josko nää mulla vaan nousee hitaasti.
    ekassa raskaudessa tein vain haamutestin. nyt ”tieto lisää tuskaa” -meiningillä näitä tulee tehtyä

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 1
    Last edited: 7 marras 2019
  20. Fuji Naimisissa foorumin kanssa Heinä-äidit 2020

Se digi näyttää ajan siitä hedelmöityksestä eikä edellisestä menkoista. Eikä se kuitenkaan ole niin tarkka että pystyy sen tarkan päivän arvioimaan vaan siinä on jotkut tietyt raja-arvot millon näyttää 1-2 tai 2-3 tai 3+
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu