Plussatestit

Kai se on näistä pakko uskoa että positiivista näyttää. Jotenkin oon vaan niin super skeptinen että ekasta yrityskierrosta tärppäs, e-pillerit jätin pois kuukausi sitten, viikot ois siis 3+3

View attachment 83376
Tiiätkö mulla ihan sama. Raskauden alkamisen todennäköisyys on joku 20% ja mulla kanssa tärppäs heti. Jätin pillerit pois ja odottelin menkkoja alkavaksi. Yhdet menkat kerkes tulla ja ekasta ovulaatiosta tärppäs. Eskoisen imetys sekotti kiertoa ni olin varma että saadaan yrittää vähintään puolivuotta. Tän takia on varmaan kokoajan pelko perseessä. Tein itsekkin raskaustestin aamulla 25 miu ja selkeä plussa.
 
Tiiätkö mulla ihan sama. Raskauden alkamisen todennäköisyys on joku 20% ja mulla kanssa tärppäs heti. Jätin pillerit pois ja odottelin menkkoja alkavaksi. Yhdet menkat kerkes tulla ja ekasta ovulaatiosta tärppäs. Eskoisen imetys sekotti kiertoa ni olin varma että saadaan yrittää vähintään puolivuotta. Tän takia on varmaan kokoajan pelko perseessä. Tein itsekkin raskaustestin aamulla 25 miu ja selkeä plussa.

Siis mullakin ihan hirvee pelko että ei tää voi olla näin ”helppoa” ja en osaa iloita kun pelkään että jotain käy kumminkin :sad015 Mutta toivotaan parasta!
 
Siis mullakin ihan hirvee pelko että ei tää voi olla näin ”helppoa” ja en osaa iloita kun pelkään että jotain käy kumminkin :sad015 Mutta toivotaan parasta!
Jos yhtään lohduttaa esikoisesta plussasin tosi nopeasti ja tossa se pyörii ja huutaa jaloissa :joyful: Tää mukula tuli kumminkin pillereiden läpi myös ettei se kovin harvinaista ole Että ekalla tärppää ja pysyy matkassa loppuun asti. Eiköhän kaikki mene hyvin. Tsemppiä!
 
Jos yhtään lohduttaa esikoisesta plussasin tosi nopeasti ja tossa se pyörii ja huutaa jaloissa :joyful: Tää mukula tuli kumminkin pillereiden läpi myös ettei se kovin harvinaista ole Että ekalla tärppää ja pysyy matkassa loppuun asti. Eiköhän kaikki mene hyvin. Tsemppiä!
Kiitos tsempeistä :Heartpink
 
Plääh mulla taas aamun testi haalentunut. :sad001 Saa nähdä miten tässä käy...
 
Tässä meidän eiliseltä aamulta, menkoista laskettuna eilen siis rv 4+6. Vähän puskista tuli tämä, kun meille oli lääkäri todennut vielä kesällä että emme voi enää saada lapsia. Että vähän pöllämystynyt ja epäuskoinen fiilis.
 

Liitteet

  • IMG_20191104_071926.jpg
    IMG_20191104_071926.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 26
Mullakin otettiin kierukka pois syyskuun alussa. Neuvolassa viä varoiteltiin että lapsen saanti voi kestää parikin vuotta kun ollaan "vanhoja" (Mä 35 Mies 43). Vaikea uskoa että heti ekasta tärppäs mutta pakko se on. Lokakuussa plussasin.. toivottavasti pysyy pieni mukana loppuun asti ❤
 

Liitteet

  • 20191103_100047.jpg
    20191103_100047.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 12
Muokattu viimeksi:
tänään tuli tämmöinen ja viikkoja pitäis olla 5+2. pitäisiköhän tässä nyt sit huolestua..
 

Liitteet

  • 0800E18E-4B79-4A05-8677-994BA317C51C.jpeg
    0800E18E-4B79-4A05-8677-994BA317C51C.jpeg
    18 KB · Katsottu: 79
tänään tuli tämmöinen ja viikkoja pitäis olla 5+2. pitäisiköhän tässä nyt sit huolestua..
Mihin pissaan testasit? Mietin jos testasit laimeeseen pissaan. Itsellä kanssa jännittäviö aikoja koska eilen kusin päivällä testiin ja testi oli haaleampi kun paripäivää aiemmin. Yritän soittaa neuvolaan että pääsisin verikokeeseen ja en saa uuden puhelinsoitto jutun takia kun huomiselle puhelin ajan..... Ai että.
 
Plääh mulla taas aamun testi haalentunut. :sad001 Saa nähdä miten tässä käy...
Joo mulla sama... Huomenna aamuna teen uuden testin. Eikös tässä vaiheessa pitäisi olla jotain veristä vuoroa jos menee kesken. Itselläni ei ole mitään ja eilen hormonit oli niin sekasin että itkin 3h...
 
Takaisin
Top