Plussatestit

tänään tuli tämmöinen ja viikkoja pitäis olla 5+2. pitäisiköhän tässä nyt sit huolestua..

Sanoisin että ei. Nuo viikkonäyttötestit on aika hanurista. Normaaliraskauden hCG:ssa kun on valtavaa, sata- tai jopa tuhatkertaista yksilöllistä vaihtelua, niin en ihan tajua millä periaatteella nuo väittää tietävänsä raskauden keston yhdestä pissanäytteestä. :wideyed:
 
Joo mulla sama... Huomenna aamuna teen uuden testin. Eikös tässä vaiheessa pitäisi olla jotain veristä vuoroa jos menee kesken. Itselläni ei ole mitään ja eilen hormonit oli niin sekasin että itkin 3h...

Toivottavasti vahvistuu sielläkin. En tiedä vuodosta, itsellä ei ole ollut kemiallisia (ennen tätä?), mutta mitä muiden kokemuksista olen ymmärtänyt niin voi alkaa vasta kun testi haalistunut kokonaan negaksi. :sorry:
 
tänään tuli tämmöinen ja viikkoja pitäis olla 5+2. pitäisiköhän tässä nyt sit huolestua..
Jos et oo tehny aiemmin digiä joka näyttäny enemmän viikkoja nii en huolestuisi. Oviksen aika on voinu olla myöhemmin ja sit hcg nousu yksilöllistä. Tekisin 5-7 pvän kuluttua uuden ja katsoisin eteneekö viikot sitten.
 
On niin epäuskoinen olo tästä, että en tiiä pitäskö varmuuden vuoksi vielä testata. Tein kyllä viime viikolla kahtena päivänä testit jotka selkeästi oli plussaa:smiley-bounce013
 
Jos et oo tehny aiemmin digiä joka näyttäny enemmän viikkoja nii en huolestuisi. Oviksen aika on voinu olla myöhemmin ja sit hcg nousu yksilöllistä. Tekisin 5-7 pvän kuluttua uuden ja katsoisin eteneekö viikot sitten.
juu, niin se tais ollakin. tuntuu vain tää aika niin matelevan. neuvolan mukaan mun 5 päivän tuhruttelu olis ollu kiinnittymisvuotoa ja vastahan se loppui ni eipä toi testi nyt hirveesti enempää voikaan näyttää.
täytyy huomenna jatkaa pc liuskojen tekeminen. niistä varmasti näkyy suunta myös.
 
eilen illalla tein huvin vuoksi testin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, kaks viivaa sieltä tuli! tää tuli kyllä niin yllätyksenä enkä voi uskoa tätä vieläkään vaikka tein eilen myös toisen positiivisen testin. ollaan oltu alkuvuodesta asti ilman ehkäisyä. ihan hurja tunne :Heartred
 

Liitteet

  • 5FFF3904-40A0-4A8B-AF53-547F3B05234E.jpeg
    5FFF3904-40A0-4A8B-AF53-547F3B05234E.jpeg
    14.7 KB · Katsottu: 43
Mulla näin dpo14 vahvemmat viivat kuin miltä kuvassa (viimeisin) näyttää. Ovulaatiotestin tein mielenkiinnosta ja sehän kirkui punaisena :joyful:

Vielä on digi kaapissa, sen teen viikonloppuna, kun menkat useamman päivän myöhässä ja sitten ehkä uskon :bag::hilarious::love7IMG_20191106_091729.jpg
 
Tein tänä aamuna Clearbluen digitaalisen testin ja sanoi Raskaana 2-3 vaikka pitäis vkoja olla vasta 4+2 laskurin mukaan.

Tässä on hirveän iso pelko persiessä koska ollaan mieheni kanssa yli 6 vuotta yritetty esikoista. Ollaan vuoden päivät käyty hoidoissa ja rankemmat hoidot "pitäis alkaa"? tammikuulla.
Tämä ja viime kierto oli rentoutumiskiertoja

Toivottavasti ei käy niinku viime vuonna et sain vkon nauttia raskaana olosta ja sit meni kesken
 
Tein tänä aamuna Clearbluen digitaalisen testin ja sanoi Raskaana 2-3 vaikka pitäis vkoja olla vasta 4+2 laskurin mukaan.

Tässä on hirveän iso pelko persiessä koska ollaan mieheni kanssa yli 6 vuotta yritetty esikoista. Ollaan vuoden päivät käyty hoidoissa ja rankemmat hoidot "pitäis alkaa"? tammikuulla.
Tämä ja viime kierto oli rentoutumiskiertoja

Toivottavasti ei käy niinku viime vuonna et sain vkon nauttia raskaana olosta ja sit meni kesken

Ihan oikein se näyttää sitten :thumleft Muutaman päivän päästä näyttäisi jo 3+. Onnea matkaan, toivottavasti saatte vihdoin kokea sen vauvaonnen :Heartred
 
kaippa sitä voi olla ihan luottavaisin mielin vaikka digi näytti vain 1-2 viikkoa. nää viivat kuitenkin on vahvistunu. alimmainen tehty juuri ja toisiks alimmainen 4-5 päivää sitten.. josko nää mulla vaan nousee hitaasti.
ekassa raskaudessa tein vain haamutestin. nyt ”tieto lisää tuskaa” -meiningillä näitä tulee tehtyä
 

Liitteet

  • A82A4B1A-E133-4AE1-A6F3-777604CE7A2D.jpeg
    A82A4B1A-E133-4AE1-A6F3-777604CE7A2D.jpeg
    23.4 KB · Katsottu: 35
Muokattu viimeksi:
kaippa sitä voi olla ihan luottavaisin mielin vaikka digi näytti vain 1-2 viikkoa. nää viivat kuitenkin on vahvistunu. alimmainen tehty juuri ja toisiks alimmainen 4-5 päivää sitten.. josko nää mulla vaan nousee hitaasti.
ekassa raskaudessa tein vain haamutestin. nyt ”tieto lisää tuskaa” -meiningillä näitä tulee tehtyä

Se digi näyttää ajan siitä hedelmöityksestä eikä edellisestä menkoista. Eikä se kuitenkaan ole niin tarkka että pystyy sen tarkan päivän arvioimaan vaan siinä on jotkut tietyt raja-arvot millon näyttää 1-2 tai 2-3 tai 3+
 
Takaisin
Top