Plussapallot kuvina viikottain

Täällä on maha jo sen mukanen niinkö viikkoja ois vähintäänkin tuplat, kiitos turvotuksen. Ajattelin alkuun, että vasta jouluna kertois, mutta nyt jo tässä vaiheessa niin ilman löysää paitaa saa väittää lihoneensa vähintään 10 kiloa kesäloman aikana ellei oikeeta syytä paljasta. :oops:

Koitan tässä päivän päälle löytää jostain ennen kuvan ja ottaa uuen niin eron huomaa.

Oonko mie ainut, jolla on sama ongelma? :grin

mh- 6+4

WP_20141227_001.jpg Tuossa on kuva mistä on lähetty, toki tuossaki on suht löysä paita päällä niin roikkuu.
DSC_0010.JPG Tänään otettu kuva. Kyllä tuon turvotuksen hyvin jo tässä vaiheessa huomaa ja iltasin vielä pahempi.

Täällä maha on kuin viimeisillään olisi, varsinki iltaisin kun napa kääntyy jo ylävatsan turvotuksesta johtuen ympäri (kaikki tämä ärtyvän suolen oireyhtymän ansiota). Ja huomennahan siis vasta rv 9+5. Tällä hetkellä ruokavalio laktoositon ja gluteeniton + sen lisäksi piiiiitkä lista hedelmiä, vihanneksia, makeutusaineita, juomia ym. mitä EI voi syödä (lisäksi tietenkin raskauden vuoksi kielletyt). Pistää vihaksi kun ei tunnu auttavan mikään, vaan turvotus jatkuu kun päivittäin löytyy taas uusia ruoka-aineita joita EI voi syödä. Alkaa aika yksitoikkonen olla tämä mun ruokavalio :arghh:
Tosi huippua kun raskaus vielä pahentaa.... pakko oli nyt purkautua, mutta tuntuu että elämä pyörii tällä hetkellä vain ruoan ja ainesosaluetteloiden ympärillä. Ei kerkee raskauttakaan enää ajatella vaan ilta menee pahaa oloa voivotellessa (ei raskaudesta johtuvan):sad001
Katotaan jos ilkiis jonkun kuvankin laittaa jossain vaiheessa.... huge maha siiis tiedossa tämän raskauden aikana!!:eek:

Kuullostaa kyllä haasteelliselta toi sun tilanne Ms. Bloom!! :/ tsemppiä!! Ite tulisin hulluks jos pitäis rajoittaa syömisiä paljon..

täällä kans ihan jumalaton turvotus, välillä käy mielessä että olispa hullua jos tuplat olis kyydissä mutta joo eiköhän tää oo vaan ihan normaalia turvotusta:laughing002

Mä en oo nyt ees vaa'alla käynny :D
Täälläki toi turvotus on kyllä läsnä ja näkyy kyllä koko aika...

Meitin koira päässy taustalle, mut tää otettu rv 8+5 alku iltaa ja tulee tollaseks takas, ku hetken hereillä ollu. Töitten jälkee on ku pieni jalkapallo :D

Muoks. Ja tänää 9+4 ja vois uuden kuvan ottaa taas taltee :D

323b3d8f8780c0f39c1c3c2d0a901cdc

Mulla tänään 9+3 ja paino laskenut 2,5-3kg, eikä turvotuksesta vielä tietoakaan. Tissit on kyllä kasvaneet melko reilusti :D

Painonlasku johtuu varmaan jatkuvasta kuvotuksesta ja pahoinvoinnista, sekä siitä että ennen hyvin runsas alkoholinkäyttö tyssäsi tosiaan kuukausi sitten seinään, mutta eiköhän se paino hyvinkin pian lähde kipuamaan vallan toiseen suuntaan :)

Onko teillä, jotka olette jo pidemmällä, massut kasvanut? :) Itsellä vasta 10+0 ja mitään ei vielä näy. Painokaan ei ole muuttunut vielä grammaakaan mihinkään suuntaan. :)

Täällä on aamusta jo pieni pömppis kun herää ja iltaisin onki sit turvonnu alavatsa syömisten takia :D
Graisu 13+2

Otin tänään itseasiassa ensimmäisen massukuvan, koska on jo pieni pömppis. Päivän aikana vatsa turpoaa niin, että iltaisin on jo vaikea piilotella sitä.

täällä on melkonen turvotus ja tosiaan iltaa kohden "pahenee" :rolleyes: tuonne salaseen ryhmään laitoinkin aiemmin jo 8+ kuvan. mutta toisaalta toista kun odotan niin mahakin kuulemma aiemmin voi alkaa näkymään :sour::grin oliko Eetla sinulla eka raskaus? en tuolta listalta äkkiseltään löytänyt

Mulla on toinen raskaus menossa. Viime raskaudessa kuljin puoleen väliin asti ihan niillä omilla vaatteilla ja sitten pullahti maha esiin. :D Oli naapuritki vähä puulla päähän lyötyjä, et mistä tuo maha yhdessä yössä tuli. :D Eikä mua haittaa, vaikka tässä raskaudessa mentäis samaa rataa. ;)

se kai mahan näkyminen voi riippua monestakin asiasta, itsellä ei ainakaan taida kummempia vatsalihaksia olla niin ei pidättele nekään:oops::grin en tosin valittais jos nyt vähän asettuisi tää mahan kasvu kun jo nyt tulee hyvinki epäileviä silmäyksiä töissä:rolleyes: ja nyt siis vasta rv 9+4:wideyed:

Täällä menossa 14+2 ja pieni pömppis on ilmaantunut, oikeestaan se alko itselleni erottua jo pari viikkoo sitten. Eikä oo pelkkää turvotustakaan kun pömpöttää niin aamulla kun illallakin (illalla tosin enemmän) :) pömppö on tosin sen verran pieni vielä ettei muut ehkä huomaa sitä ja toisaalta oon kyllä vältelly tiukkoja paitoja viime aikoina etten paljastuisi ihan vielä. Oon siis normaalipainonen ja vyötäröltä hoikka joten itestä tuntuu että pömppö kiinnittää kaikkien huomion vaikkei niin ehkä olekaan. No isänpäivään saakka pitäis yrittää salailla ja sen jälkeen saa näkyä vaikka kaikille :)

Takaisin