Plussanneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mandah, joo mä oon tääl kurkkinu ku haaveillu et josko se plussa tulis :) nyt vaan viivoja vahvistellaan :D mullahan on nyt kuukaudeks etiäpäin testejä ku on vielä se 28 jälellä ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Haha, ei ainakaan pitäis heti loppua kesken sun testit! :) ite pohdin pitäiskö hakee digi ja kattoa mitä näyttää. :p

No ei pitäis juu :) mä varauduin vähän pidempään yrittämiseen... ;) noei, tulivat mukana ku halusin sen 60ovistestiä tilata tammikuus :)
saa nähä millon sitä ite oman digin tuhlaa :)

Mä tänään tein taas uutta testiä ja kyllä se oli vaan vahvempi kuin eka.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Miimii, hyvä että viiva vahvistuu :)

omanapa, vähänkö näyttää oudolta tuo tickeri. Ja ylipäätään tuntuu jännältä ajatus et on raskaana. Sen sanominenkin on outoa! :) Huomenna katsellaan taas onko viiva vahvistunut :)

Täälläkin yksi tänään plussannut. :) LA näyttäisi olevan 6.2. tienoilla. Tämä pieni aarre on meille toinen laatuaan, jaloissa pyörii ennestään 8/13 syntynyt esikoistyttö.

Kiitos! On tämä jännää aikaa.
Meille tämä on toinen lapsi. Tyttö on synt. 02/2012.

Mullakin tyttö 02/2012, nyt tuntuis että olis sisarusta tiedossa, vaikka testi ei sitä vielä näyttänytkään. Viime kerrallakin näytti vasta viikolla 6...

Babyblues, toivotaan että sisarus on nyt tulossa sit :)

Ninna, paljon onnea ja tervetuloa! :)

Babyblues, tsemppiä sinne piinailuun! :)

Täällä ilmoittautuu yksi plussannut lisää iloiseen Helmi-joukkoon :) Muutama päivä sitten plussasin, ja kai se on pikkuhiljaa uskottava kun viiva vaan vahvistuu. Varovaisen toiveikkaasti mennään eteenpäin! LA siinä 4.2. tienoilla.

Onnea Daizy! :)

Täällä kans viiva vähän vahvistunut, nyt jo erottaa paremmin :)

onnea viivu, miimii, ninna, daizy ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkarei ja muuta tarpeellista :)

babyblues ja hellu plussatuulia :)

madh kyllä ne viivat vahvistuu :)

Takaisin