Plussanneet

Tämä äiti toivottaa kaikille ihanaa odotusta.
Meidän piiperoinen ei ollut vielä valmis ja lähti tähdeksi, Suru on kova.
 
Voihan surku mamix3
Saako kysyä että mitä kävi?
Kovasti jaksamisia ja uuteen yritykseen kun vaan itse jaksat emoticon
 
Pahoittelut mamix3 :(

Täällä uus tulokas ilmottautuu varovasti joukkoon. Vieläkin ihan epäuskoinen olo ja neuvolaa odottelen ( 1.11) että vahvistavat asian.
 
:( kävin eilen lääkärissä, kolme viikkoa ootettiin innoissaan..Kohdussa näkyi vain pussukka. Joten onnea matkaan teille kaikille, pitäkää huolta masukkeistanne!
 
Mulla alko yhtäkkiä keskiviikkona hirveä verenvuoto ja menin sitten lääkärille joka epäili keskenmenoa tai ulkosta, pääsin kuitenkin ultraan vasta eilen ja lääkäri totesi että keskenmeno tosiaan oli ja että  kuulemma "kaikki" jo mennyt. :(
Kehotti odottamaan yhdet kuukautiset ja yrittämään mahd. nopeasti uudelleen. Parasta lääkettä kuulemma. Tällä hetkellä mieli kyllä niin maassa ja mietityttää vaan että Miksi minä? mitä olisin voinu tehdä toisin? ...Vaikkakin tiedän etten mitään sille voi. kai se vaan kuuluu siihen äitiyteen.

Baby#2 : Olen pahoillani ja tiedän tosiaan kuinka pahalta susta tuntuu. <3
 
Uskallaudun minäkin tänne, tänään tuli selkeä haamuplussa joten pitänee vielä uusi testi tehdä tällä viikolla :) Nyt olisi viikot 6+4 menossa, toivotaaan että pikku kaveri pysyisi mukana loppuun saakka, LA siis 28.06. <3 Pikku kakkonen on siis kysessä ja kovin toivottu :) Onnea myös kaikille muillekkin plussanneille ja onnea odokseen! :)
 
Tämän luomuihmeen on määrä syntyä kesäkuun lopulla =) esikoinen tuli hoidoilla. Raskaus mennyt hyvin, nyt vähä iso maha ja vaivat ahistaa, mut ei haittaa ku tietää mitä on tulossa! <3
 
Takaisin
Top