Plussanneet

Ihanaa kun tääne tulee uusia! Onnea plussista! :D

Mä tykkään niin hirveesti lukea kaikkia kanssa odottajien juttuja ett melkeen surku tulee, jos mistään ei löydy mitään. Täällä ei semmosta oo vielä ollu.

Mulla kans tulee semmonen, ett joskus 20-22 viikolla pitää käydä reissu Saksassa koulun messureissulla ja sitä oon miettiny ett mitenkäs pitääkö johkain ilmottaa ett on raskaana? 

Hyvvää sunnuntain jatkoa! :D
 
Ai niin joo. Meinas aivan unohtua.. Viime yönä tuli nukuttua 10h:n unet ja nyt päivällä päästelin sitte 4h lisää. Poika oli vierestä lähteny kahen tunnin jälkeen ja isälleen menny ett äiti nukkuu, isi hiljaa. :´D niin ja vessa on kyllä hyvä olla olemassa ku pisuhätä sattuu tulemaan. :D
 
Tosta tickeristä:
lilypie.com
maternity & pregnancy
siitä sitte minkä tickerin haluu
ja lopuksi kopioi Forum signatures: PseudoHTML, UBBCode and BB Code
 
toivottavasti oli apua ja saat toimimaan :)

).( Tänää jotenki tullu ihme pelko että olis taas kkmemoticon
Ei siis mitään syytä epäillä mutta ei viimekskään ollu mitään oireita, ainoostaan oma aavistus.
Apua, tää on ihan kamalaa! Pitäis jaksaa ens ke oottaa (onneks ei enää kauaa) mutta tuntuu että nyt vaan oon ihan varma että taas käy huonosti.
Ei tätä pelkoa varmaan saa millään pois ennen ultraa.
Tiedän että yks km ei lisää riskiä että tapahtuis uusiks mutta kaks peräkkäin nostaa jo riskiä ja vasta 3 peräkkäisen jälkeen pääsee tutkimuksiin
(kiitos ihana netti että sieltä löytyy niin hel*etisti tietoa kmemoticon )

Nyt vaan pitäis ajatella että en pysty asiaan mitenkään vaikuttamaan, pitää vaan jaksaa uskoa ja jaksaa oottaa keskiviikkoon, mutta varmaan tosiaan mielenterveys on mennyt ennen sitä emoticon
 
kuulostaa niin tutulta tu stressaus . miekin ootan ensimmäistä ja kokoajanmietityttää et entä jos tapahtuu jotain ja pelottaa , mutta toivottavasti kaikki menee hyvin. :)
 
Eka neuvola ja lääkäri viikonpäästä eli ma 24.10 :) Laittavat myös lähetteen ultraan, että saa työnantaja vaatimansa todistuksen raskaudesta. Neukkari täti sanoi, että ei kannata varhaisultrassa käydä ennen kun on 6 viikkoa täynnä. Itsellä laskuri sanoo menkkojen mukaan että olis nyt rv 5+4, mutta hedelmöityslaskuri 6+3.. Noh, eiköhän tuokin tarkennu sitten lääkärissä viimeistään nt-ultrassa. Nyt sitten vaan viikko kotona "lomautettuna".. Blaah.

Tänäaamuna oli pientä nipistelyä masussa kun pötköttelin vasemmalla kyljellä, mutta sitten ku käänty selälleen ni helpotti. Oon myös huomannu (tai oikeastaan mies huomasi emoticon ), että vaihtelen asentoa yön aikana paljon enemmän ku aikaisemmin. Tätä pyörimistä ollut jo viikon. Itse mielestäni nukun hyvin ja voisin nukkua kokoajan :)
 
Täällä odotellaan kovasti jo neuvolaa, pääsen sinne onneksi rauhassa, mies aiko jäädä pikkumurusen kans kotiin odottamaan. Puheissa edelleen sanon JOS meille tulee vauva... KUN meille tulee vauva ois paljon mukavampi.

Aijotteko osallistua seulontoihin ja mitäs sitten jos jotain poikkeavuutta havaitaan?
 
Täällä nyt alkaa olla kuusi viikkoa raskautta takana. Välillä vatsaa juilii todella ikävästi, yölläkin siihen kertaalleen heräsin. Turvotus myös on valtavaa.. Lisäksi ennen raskautta olen aina tykännyt aamulla syödä kunnon aamupalan, nyt ei toivoakaan sellaisesta. Hyvä että yhden jugurtin saa suuhun ahdettua niin johan alkaa yökkäyttään..
Ja sitten väsymys. Nukku sitten yöllä 4 tai 11 tuntia niin koko päivän jatkuva kamala väsymys painaa koko ajan. Tätä on nyt vajaan viikon verran kestänyt. Ja töissäkin tietenkin pitäisi yrittää käydä.
Tällaista onnellista alkuraskautta kaikkien vaivojen kanssa täällä siis elellään :)
 
Täällä on kans aivan järkky olo ja väsymys koko ajan. Mä taas en ennen raskautta pystyny syömää aamupalaa mut nyt menee puuro joka aamu. Sama juttu mulla oli ensimmäistä lasta oottaessa.

Ensimmäinen neuvola ois perjantaina (5+0?) Saan lähetteen ultraan lasketun ajan varmistamiseks et pääsen ajoissa sikiöseulontaan. Omien päätelmien mukaan la ois 22.6 mut jännä nähä kuinka lähelle osuin :) Se voi heittää mihin suuntaan tahansa kun km:n jälkeen ei niitä menkkoja ehtiny tulla... 

 
Täällä oikeestaan oireina "vaan" pinna helvetin tiukalla, ilmavaivoja (edelleen emoticon ) pissalla käyn aika usein, pahaa oloa heti aamusta kun ei ole mitään syönyt (esikoisen kanssa ei tätä ollut??) turvottaa syömisen jälkeen ja tissit on vähän kasvanu ja kipeet.
Eipä oikeestaan muuta, muutama yö pitäis vielä jaksaa ennen ku pääsee ultraan.
Haluisin jo niin päästä kertomaan porukoille että meidän pojasta tulee vihdoin isoveli emoticon

 
Heippa kaikille!

Täältä liittyy innokkaana joukkoon yksi mamma lisää. Just tänään plussasin ja pakko tulla tänne heti, ku ei kovin monelle vielä voi oikeassa elämässä hehkuttaa. :D

Täällä on kans koti-äiti, joka odottelee neljättä pientä ihmistä. :) Eka raskaus oli ihan oireeton, tokassa ihan vähän pahoinvointia, kolmas oli eka, joka pisti oksentamaan. Nyt alkoi pahoinvointi heti hedelmöittymisen jälkeen, mikä on tuntunu tosi hullulta. Eli oon siis jo pari viikkoa potenut pahoinvointia ja rintojen arkuutta. Eli olin kyl ihan varma, et positiivinen testi tulee, mut pakko se oli odottaa ja nähä, ku eihän tämmönen itepäinen pönttö mitään usko kuitenkaan. :D

Eli ihan alkuviikoilla mennään ja Turun lähellä asustellaan. Ikää 29v.

Pakko vielä kertoa, et sillon ku odotin edellistä lasta, ni en jotenkin osannut kirjoittaa tänne viestiä. Aina luin kaikki, ja tuntu ku olisin tuntenu ne ihmiset ja sit ku teki mieli jotain kirjoittaa, ni en enää kehdannu, ku en aikasemmin ollu kirjottanu. :D Siks pakko kirjottaa nyt heti! :D

Vaikutan varmaan tosi viksulta näitten sepostusten jälkeen, mut on vaan niin onnellinen fiilis nyt, ni pakko kirjottaa vaan. :))
 
Heips,

täältä hyppää mukaan vielä yksi turkulainen. Plussasin eilen, varmistin tänään digitaalisella ja olen ihan onnesta sekaisin emoticon

Olen 30v elokuussa 2010 syntyneen tyttösen äiti, ja vuoden loppuun asti hoitovapaalla. Olen tehnyt osa-aikaisesti töitä kesästä asti ja nyt sitten varmasti jatkan samalla tavalla toukokuuhun ja äitiyslomaan asti.
 
Ihanaa, Onnea Tweety!!  Nyt meitä on jo kolme elokuisista tuttua odottajaa täällä kesäkuisissa! 
 
Hyvä me kolme :D Hahhah, kenet me vielä värvätään joukkoon, alle vko aikaa ehtiä mukaan ;)

Tweety, kyllähän se oli niin satavarma plussa, että oksat pois :) Ollaan iloisia sun puolesta!

Mites, odotteleeko kukaan toiveissaan poikaa vai tyttöä?

Mulle kelpaisi tyttö, koska nimet on valmiina. Pojan nimen kanssa tulee suuri aarrejahti eteen ;) Kumpikin siis käy.. Saisinkohan minä tällä kertaa tietää jo ultrassa, kumpi tulee?
 
Sukupuolesta...Pääasia kai se on, että lapsi on terve :) Mutta mulla kun on tyttö ni oiskai se kiva saada poikakin :) Oon puhunu ennen esikoistakin pojasta, mutta tyttö sieltä tuli ja en olisi voinut olla onnellisempi. Toisaalta ois kiva jos ois kaksi tyttöä. Eli aivan sama kumpi tulee! Aijon ainakin selvittää sukupuolen kun se on mahdollista jos vaan mahan sisällä ollaan samaa mieltä.
 
Moi,

täällä joukkoon liittyis joukkoon taas yks turkulainen :) Laskettuaika on 1.6, esikoinen  elokuussa 2010 syntynyt poika. Kotosalla olen pojan kanssa ja hän on sellanen menijä ettei paljon päiväohjelmaa tarvi miettiä...
 
Me halutaan ehdottomasti tietää tälläkin kertaa sukupuoli.
Aina oon haaveillu tytöstä ja nimiki ollu valmiina jo varmaan 10 vuotta
Mutta nytkun miettii niin esikoinen siis poika ja tuntuu että jos tulis toinen poika niin lapsista tulis varmaan läheisempiä..
Itselläni siis vajaa 2v vanhempi veli eikä ollu juuri yhtään tekemisissä ja miehellä on vajaa 2v vanhempi veli ja he ovat parhaita kavereita. Harrastavat yhdessä ja muutenkin samat mielenkiinnon kohteet..

Eli oikeestaan kumpi vaan tulee niin olen onnellinen, ja tosiaan tärkeintähän on että lapsi olisi terve, mutta kyllähän sitä aina saa vähän toivoakkin

 
Minä toivoisin kovasti tyttöä! Esikoisesta oli oikeastaan mieltä että ihan sama, mutta nyt kun poika jo on, niin....olen aina toivonut saavani tyttären! Ja kun tämä on tedennäköisesti meidän viimeinen lapsi niin on pakkorako =D eli aion kyllä selvittää ultrassa sukupuolen, voin sitten valmistautua, oli kyseessä kumpi tahansa. Ja aivan yhtä rakastettu ja tervetullut se toinen poikakin olisi, ihana mussukka tuo esikkokin on, mamman rakkauspakkaus <3
 
Olishan se aika jännää, jos malttaisi jättää sukupuolen selvittämättä. Itseni tuntien tiedän kuitenkin etten ikipäivänä malttaisi. Haluan siis tietää, kun se on mahdollista, vaikkei sillä sinäänsä ole merkitystä. Pojalle on nimi valmiina, mutta silti tyttö on yhtälailla tervetullut.
 
Tervetuloa uusille ja onnea plussista !

Mä haluan tietää tälläkin kertaa sukupuolen, vaikka niinkun Miu muistutti, niin eipä se aina sielläkään selviä. Meilläkin selvisi viimeksi vasta 4D ultrassa. Mä olen vähän sitä mieltä että tämäkin ois tyttö. Saapa nähdä, ehkä se tuntemus vielä muuttuu.
 
Täällä kumpikin on yhtä tervetullut, mutta olen aina haaveillut pojasta ja nimikin olisi valmiina. Ja meinataan jo ultrassa kysyä sitten aikanaan, että kumpi on emoticon Mieskin toivoo poikaa, mutta jos tyttö tulee niin ihan yhtä rakastettu lapsi tulee olemaan. Nyt vaan toivomme, että vaavi pysyy kyydissä loppuun asti ilman onkelmia..
 
Takaisin
Top