Plussanneet

Hirmusti voimia täältäkin - mulla on sormet ja varpaat ristissä, että pikkuisella kaikki hyvin!
 
Mä tein eilen jo neljännen testin ja positiivista näytti sekin. Ajattelin kans varata varhaisultraan ajan, kun ensimmäiseen ultraan on vielä niin pitkä aika.Esikoista odottaessa tuntu ihan kauhialta nuo viikot ekaan ultraan, koska ikuinen pessimisti kun olen, niin olin ihan varma ettei se masuasukki oo hengissä...mutta ihana, terve tyttöhän sieltä tulla tupsahti <3
Nytkin on ihan samanlainen fiilis, joten ajattelin ihan oman mielenterveyteni vuoksi varata varhaisultraan Meri-Oulun äitiysneuvolaan ajan. Eipähän tarvitse menettää yöuniaan sen vuoksi...
 
Voi ei! Voimia sulle Yksisarvinen ja koko perheelle <3 Täälläkin tiedän tunteen. Tosin mulla takana tuulimunaraskaus, mutta silti. Teillä kuitenkin vielä pieni toivo. Toivottavasti siellä pieni pysyis mukana loppuun asti <3
 
Yksisarvinen, .voin vain kuvitella miltä susta tuntuu. Itku meinas lukiessa tulla, kun on niin surullinen asia. Pidän peukkuja pikkuisen sydämen sykkeelle.Toivotaan todellakin parasta. Kaikkea hyvää teille
 
Muru2012 en ole ihan varma, mutta ilmeisesti 6. tai 7.vko on menossa. Selvinnee viimeistään siellä ultrassa :) Tänään onkin sitten kuvottanut koko päivän..

Yksisarviselle tsemppiä ja haleja, tuli ihan itku silmään sun kirjoitusta lukiessa :(
 
Voimia Yksisarviselle! Älä vielä menetä kaikkea toivoa, kyllä se gyne olisi sanonut suoraan, jos ei olisi mitään toivoa..

Täällä olisi yksi odottaja lisää huhtimammoihin. Plussasin tänään haamuplussan, huomenna uus testi vähän herkemmällä testillä. Laskettu aika menkkojen mukaan on 27.4. Toinen lapsi tulossa ja Varsinais-Suomessa asutaan.
 
Voimia Yksisarvinen! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja ensi viikolla löytyy vahva syke! Jaksamista...
 
Täällä kans yks plussannut. Laskettu aika ois 25.4. Tää on meille toinen, esikoinen on vajaa 8 kk. Tuntuu, et tällä kertaa tääl on tosi paljon toista kertaa raskaana olevia. Viime kierroksella meidän joulukuisissa lähes kaikki oli ensisynnyttäjiä. 

Oon tod iloinen tästä tulokkaasta, vaikka olinkin ajatellut raskautua vasta loppuvuodesta. En uskonut tulevani raskaaks, koska oltiin yhdynnässä niin monta päivää ovulaation jälkeen (tunsin milloin se oli). Eli varmaan meidänkin tulokas on pienempi kuin mitä viimesten menkkojen perusteella olis. Voisko tää sama päteä myös Yksisarviselle? Toivotaan, että kaikki menee hyvin, mutta voin kuvitella miltä tuntuu olla epävarmuudessa! :(
 
Heissan. Eka neuvola takana ja LA sen mukaan 31.3 eli päivällä heitti tuon vau.fi laskurin kanssa. kaikki arvot olivat hyviä ja nyt sitten varaamaan aika niskapoimu ultraan :) Eka lääkärintarkastus olisi 13.9 =)

Voimia sinulle YKSISARVINEN tuhannesti. Pidetään kaikki täällä peukkuja, että masuasukilla olisi kaikki hyvin ja sydän sykkisi kovin ensi viikolla <3
 
Moikka, uusi huhtikuun jäsen ilmottautuu mukaan =) Laskettu aika 12.4., ekaa ultraa jännityksellä odotellaan, tuntuu kohtuuttoman pitkältä ajalta odotella varsinaista ekaa ultraa, joten varmaankin varhaisultrassa tulee käytyä -ja maksettua pitkä penni yksityiselle.. Kyseessä esikoinen, ikää mulla 31-vee, miehellä 30 v, ja asustellaan Pirkanmaalla.
Tsemit yksisarviselle! Peukut pystyssä täälläkin!
 
yksisarvinen voimia sinulle *hali* ja toivottavasti sieltä ne sydänäänet kuuluisi <3

uusille odottajille paljon onnea ja tsemppiä tulevaan!
 
Helloou. Täällä myös yksi plussannut. Meidän pieni poikamme kuoli kohtuun toukokuussa, seitsemännellä kuulla, joten en oikein osaa olla vielä onnellinen raskaudesta. Mutta toivotaan,et kaikki menisi tällä kertaa paremmin =)
LA 28.4 laskurin mukaan
 
aamutar onnea paljon odotukseen <3 toivottavasti kaikki menee hyvin tällä kertaa :)

Mulla on ollut huonovointisuus aivan järkyttävää. öisin kipristelee ja oksettaa, päivät on niin heikko olo että sängynpohja on niin nähty. Ruoka ei meinaa mennä alas... pieni palanen pakosta pahimpaan. :(
 
aamutar, kovasti onnea odotukseen, toivomme tosiaan että tälläkertaa menee paremmin eikä toista tuollaista surua jouduttaisi kokemaan <3

mulla kans huonoa oloa.. ja se väsymys!! kymmenen tunnin yöunet riittää just ja just mut silti tuntuu et tarvis ottaa päikkärit..

kyllä tää täst =)
 
Olen ollut muutaman päivän ihan vain taustalla lukemassa teidän juttuja. Oikein paljon onnea plussanneille! Toivon sydämeni pohjasta, että kaikilla raskaus sujuisi hyvin loppuun asti. <3

Itseä tuleva torstai ja kontrolliultra pelottaa ja ahistaa aivan hirveästi. Koko viikonloppu meni aivan horroksessa. En saanut tehtyä yhtään mitään. Noh, oireet jatkuu kaikesta huolimatta. Tänään on kyllä ollut alavatsalla ja nivusissa juilimista ja vihlontaa, et saa kävellä varovasti niin sit ei tunnu mitään. Häpyluunkin kohdalla tuntuu jomotusta. En muista yhtään miten esikoisen kohdalla oli... Miten teillä muilla? Olen miettinyt, että jos kuitenkin olisi kohdun kasvukipuja... (toiveita, toiveita...) Mutta sitten toisaalta olen ajatellut, että olisi keskenmenoon viittaavaa ja se tulisi itse pois. (olen pari päivää kävellyt side housuissa koko ajan) Kuinka neuroottinen sitä voikaan olla tällaisessa tilanteessa... Mutta ei auta kuin ottaa päivä kerrallaan ja odottaa torstaihin. Kiitokset teille kaikille tuestanne!
 
yksisarvinen kuulostaa niin raskauskivuilta. toivotaan isosti että sieltä elämää löytyy torstaina. <3
 
Hei!

Olen pidemmän aikaa seurannut taustalla keskustelua, kun oma tilanteeni oli hetken aikaa hermoja raastava enkä halunnut puhua, lähinnä kävin vain mielessäni henkisen pettymyksen valmistelukurssia. Kävin varhaisultrassa 9.8. (eli 2 vkoa sitten) ja munapussi näkyi, mutta ei muuta. Lääkäri käski tulla uudestaan 2 viikon kuluttua ja eilen siellä kävin. Jännitys oli valtava. Olen opettaja, joten työpäiväni onneksi meni paimentaessa yläkouluikäisiä ja näin ollen ajatukset sai muualle. Ultrassa näkyi 1,4 cm pitkä pirpana ja sydämen syke. Tällaiselle ensikertalaiselle se sydämen sykkeen näkeminen oli jotakin niin ihmeellistä, ihaninta mitä koskaan olen nähnyt. Oli siis kaiken sen rahan arvoista eilinen käyntini :) Ja lasketun ajan olin itse päätellyt aivan nappiin eli 4.4.2012. Nyt viikolla 7+6. Fingers crossed jatkoa ajatellen!

Yksisarviselle voimia tulevaan! Pysy positiivisena :) Ja aamuttarelle onnenhippuja paljon.

Ps. Pienten asioiden merkityksiä elämässä on välillä vaikea jättää pohtimatta; kesäni oli 22. päiväkesä. 22.6. oli mummoni hautajaiset, 22.7. tein positiivisen raskaustestin ja 22.8. koin lapseni sydämen sykkeen. Elämästä ja sen kohtalon ivasta...
 

Onnea uusille plussanneille ja yksisarviselle pidetään peukkuja!:)

Tulin kertomaan odotuskuulumisia. Maanantaina kävin varhaisultrassa yksityisellä omien laskujen mukaan 6+1 viikoilla. Kohdussa kaikki hyvin ja  löytyi pieni ihmisenalku<3 Ultran mukaan olisi ollut 6+5 ja kokoa hieman alle 8mm:) Syke löytyi myös!:) 

Ihana saada tietää että kaikki ainakin tähän mennessä vaikuttaa olevan hyvin! :) 
 
Voimia Yksisarviselle !

Onnea kaikille uusille plussaneille!

Tänään oli ensimmäinen neuvola. Terkkari ei ollut "oma", mutta tuttu muuta kautta.    Kuunneltiin, myös syke, kun sanoin, että on tullut raksalla tehtyä töitä. Hyvin kuului, vaikka terkkari varoitti ettei välttämättä kuulu. Painoa saisi kuulemma tulla lisää. Sanoin syöväni koko ajan ja samalla on pahoinvointikin pysynyt poissa.Väsymystä silloin tällöin, mutta kun en osaa olla paikoillaan menee sekin ohi. Vatsassa välillä nipistelee ja joulii. Kahden viikon päästä lääkäriaika.
 LA muuttui maaliskuun puolelle 31.3. En vielä jätä kuitenkaan teitä, katson hetken aikaa muutanko ryhmää vai en. Itse olen aikanaan syntynyt lasketun ajan jälkeen, joten sen perusteella voisi olla, että huhtikuun puolella LA pysyisi.
 
tänään olisi eka neukku ja purjo alkoi lentämään olisikohan vain oksennustauti vai voiko näillä viikoilla oksentelu vasta alkaa :O  viikkoja jotain reilu 6 :D
 
Takaisin
Top