Plussanneet toukokuiset!

Anteeksi kun tungen tänne teidän listalle, mutta on ihan pakko hihkaista, että täälläkö ne kaikki EKKS:ssa synnyttävät ovat :O :D Minulla on LA 24.4. ja huhtikuisten puolella ei ole ketään muuta Etelä-Karjalan alueelta... Jos minulla menee yli lasketun niin ei olisi ihme, vaikka menisi toukokuun puolelle 8) No nyt häivyn häiriköimästä.. Onnea teille kaikille plussista!!
 
Moikka yrpykkä!!
Jos oikeen muistan niin Puntsi taisi pudota tästä ketjusta poikkee, ihan en oo satavarma mutta näin muistelisin...
Ja oli muistaakseni minun lisäks juurikin E-KKS menossa synnyttämään.
Ja ainahan sitä saa kysellä :) Itellä myös laskettu 29.4 mutta sen tasan tiedän että yli ei päästetä menemään....
 
Juu, ihan oikein Tiisku muistit :) 
Mä putosin toukokuust mut nyt olen tuolla kesäkuussa :)
 
Juu, tääl olis yksi joukkoon mukaan nimim. <3 Onnellinen <3 LA 31.5
Ja olis niinku menossa viikkoja 7+4 ja ensi viikolal meen oma alotteisesti ultraan selvittään et onko kaikki ok. On ollu keskenmenoja ja ym.ja haluun niinku varmuuden. Ja ensi kk alussa vasta eka kertaa neuvolaan. Kokoajan vaan pelottaa. On kolme lasta jo ennestään. Olen eronnut ja tää uusi mies on tulossa ekaa kertaa isäksi :)
 
Moi vaan Tiisku! Mehän ollaan sitten melkein samoilla viikoilla :) Minulla ikää 32 ja ensimmäinen tulossa, yksi km neljä vuotta sitten ja välissä sairastuminen, joka selitti myös tuon km:n. Nimimerkille <3 onnellinen ><3 anteeksipyyntö tämän ketjun nostamisesta, koska toukokuisilla taitaa olla parikin uudempaa listaa menossa.. onnittelut puntsille, pääsit heti uutta pientä odottamaan! (muoks. noita väkäsiä tuppaa ylimääräisiä mukaan väkisin..)>
 
Takaisin
Top