Plussanneet toukokuiset!

Moi! Ilmoittaudun tuolta haaveilijoiden puolelta teidän seuraanne. Eli tein positiivisen raskaustestin 2.9 ja laskettu aika näillä näkymin 11.5. Onnea kaikille odotukseen!!!

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86, Lumia86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86
11.5         hann, Capricorn
 

Tänne minäkin mukaan..

Varovainen jee, sekava fiilis vielä, mut totta se oikeesti vaan on. Raskaana!

Laskettu aika neuvolan ja laskurin mukaan 7.5.2012

 

Minäkin liityn mukaan, plussan sain testiin puolisentoista viikkoa sitten.
30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86, Lumia86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
5.5           Kevätpörriäinen
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86
11.5         hann, Capricorn

 

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86, Lumia86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
5.5           Kevätpörriäinen
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
7.5 Kevätneito-81
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86 / 25 / toinen / Seinäjoki / Seks
11.5         hann, Capricorn



Niin laitetaanko me tänne näitä muitakin tietoja, niinku muissakin kuukausissa on laitettu? StarryNight voi halutessaan sitten päivittää listaa tuohon ekaan viestiin mahdollisuuksiensa mukaan...... Vai kuinka?
 
Onnea plussanneille emoticon

Minulla laskettiin neuvolassa lasketuksi 29.4 mitä en ymmärrä mutta siltikin jumitun tänne puolelle koska edelleenkin olen teidän kanssa samoilla viikoilla kuin huhtikuisten

Ja tässä niitä tietoja listaan, eli ikä 28v, toinen tulossa ja synnytyspaikka E-KKS ja vieläkö muuta?
 
30.4/1.5  Tiisku 1.5 Tyttö 1.5 Puntsi 2.5 Sipriina79, StarryNight 3.5 Pomppis86, Lumia86 4.5 tiy* 5.5 Mimosa11 5.5 Kevätpörriäinen 6.5 Sadettaja 7.5 Miikka 7.5 Kevätneito-81 8.5 outi222 9.5 Roosa 10.5 Jonzu86 / 25 / toinen / Seinäjoki / Seks 10.5 pikkuenkeli/22/toinen/oulu/Oys 11.5 hann, Capricorn minäki liityn tänne.joku aika sit plussailin. Tämää eka pikunen on puol toista vuotta ja kaks keskenmenoo nellin jälkee joten toivotaan että kaikilla menee kaikki hyvin.<3 ja onnea vielä kaikille!:)>
 
Täydennetäänpäs:
Miikka, Helsinki, LA 7.5, 1.lapsi, 2. raskaus ja synnärinä kaiketi Naikkari.
Muoks, ikääkin jo 30 ja kohta 31, nyyh.
 
Hei! Täällä kanssa uusi odottaja :) Laskettu aika olisi 8.5.2012 viikkoja siis 5+2! Olen 22-vuotias, mulla on 8 kuukautinen poika ja synnytän tayssissa jos sinne asti vain päästään :)
 
Ja voisko joku ystävällisesti neuvoa että miten saan nuo mun kuvat lilypiesta näkyviin, kiitos :) T: Tohelo :)
 
toukomamma2012,
1)meet lilypiehen
2)luot tikkerin.
3)Sen jälkeen valitset PSEUDO HTML -alkuisen linkin siitä ja
4)kopioit sen linkin copy-paste
5)meet Vau:ssa SUN henkilötietosivuille allekirjoitus-kohtaan.
6)liität sen linkin siihen

Jos tän edellisen tekee oikein, niin laskuri ilmestyy sun kaikkiin kirjoituksiin.
 
Hei,

Tässä olisi uusi odottaja mukaan ryhmään rv 4+6  
LA olisi laskureiden mukaan 12.o5.12.

3 viikko ensimmäiseen lääkäriin, siihen asti ihmetellään ja koitetaan sopeutua ajatukseen.
 
Heippa toukokuiset plussanneet ja onnea matkaan!

Ilmottaudun varovaisesti mukaan listaanne eli plussasin 3.9 ja LA laskureiden mukaan 12.5 mutta saattaa vielä muuttua varhaisultrassa. Pelokkain mielin vielä ollaan, vielä niin kovin aikaista iloita täysillä. Ikää 25 ja ensimmäinen raskaus ja lapsi sekä naistenklinikalle suunnataan jos sinne asti päästään.
 
Heips!

Ilmottaudun mukaan odotukseen :)
LA laskureiden mukaan 13.5, toinen, 27 vuotta, Oys
 
Moikka!

Uutena koko sivustolla ja varovaisin askelin liikenteessä.

Plussaa näytti 3.9 ja LA laskureiden mukaan 9.5! Kaks aikasempaa menny kesken ni ei uskalla itekkään vielä oikein hihkua. Ja neuvola aikaakaan en oo vielä luulotautisena varannu (molemmilla aikasemmilla ongelmat alko ajanvarauksen jälkeen), ootan et aikaa kuluis!
Ikää mulla 25 ja jos kaikki hyvin menee ni Kyssille suuntaamme!
 
Täällä plussattiin ja esikoista dotetaan! Kaikki on uutta ja ihmeellistä ja yhtä aikaa yritän etsiä kaikenlaista tietoa ja toisaalta olla maltillisella mielellä. :)

Vauva on odotettu ja toivottu. Tänään pääsen paljastamaan uutisen miehellekin. emoticon

Lis. LA 22.5.2012.
 
Heips, tännekin näyttäis olevan perheenlisäystä luvassa!!!!!

Oon ny kolmena päivänä testaillu joka aamu. Tiistaina oli ihan hailu haamuviiva, eilen hieman tummempi, mut edelleenkin erittäin hailu, mut tänään vaaleenpunane viiva ilmesty testiin!!!!
Oon ihan onnesta sekasin. Pikkuprinsessa saa toukuussa 30.pv pikkusiskon tai veljen. :)                                           
 
Oon ihan uusi täällä ja haluaisin ilmottautua mukaan :)


LA 24.5 ja viikkoja siis tasan 5+0. Jännittää ihan liikaa ja täysillä toivon että kaikki sujuu hyvin ! Niin ja ikää 20v, pian 21 :)
 
Takaisin
Top