Plussanneet toukokuiset!

Pieniätoiveita

Jostain jotain jo tietävä
Hei vaan kaikille! Toivottelen kaikki toukovauvojen odottajat mukaan, tänne kyllä mahtuu! ;)



30.4/1.5  Tiisku
1.5          Tyttö
2.5.         Sipriina79, StarryNight
3.5          Pomppis86
4.5          tiy*
7.5          Miikka
8.5          outi222
 
Tänään tein positiivisen raskaustestin! <3 Nyt menossa rv 3+5 ja laskureiden mukaan LA 3.5.2012 <3<3



Valtavasti onnea sinulle plussasta! <3 emoticon
 
haamusia aikaisemmin, tänään clearbluella - raskaana! LA olisi laskureiden mukaan 4.5 =)
 
LA 2.5! Sille hiljainen jee! Tie on vielä pitkä ja riskialtis, joten en juhli vielä. Toivon vain parasta.
 



siinä olis listantynkää! jos muita tietoja haluatte jakaa niin kertokaahan
nappailin noita tietoja tosta toisestakin ketjusta...
 
Hei,

täällä esittäytyy uusi toukomamma (toivottavasti). Tiistaina tein haamun ja tänään aamulla sitten ihan selvän ja vahvan toisen viivan. Huomenna olisi sitten edessä vielä lääkärin varmistus asiasta kun olin alunperin ihan muista syistä sinne olin jokatapauksessa menossa.

Tällä hetkellä olisi laskureiden mukaan menossa 4+4 ja ajatukset vielä kovin negatiiviset. Tai siis oikein odotettu ja yritetty pikkuinen, mutta jotenkaan ei vielä näin alussa osaa iloita asiasta. Ehkä sitten 12vko jälkeen ;)

30.4/1.5  Tiisku
1.5          Tyttö
2.5.         Sipriina79, StarryNight
3.5          Pomppis86
4.5          tiy*
6.5          Sadettaja
7.5          Miikka
8.5          outi222

Lisäsin itseni listaan :)
 
Aamulla plussattu haamu, täytynee vielä hankkia varmuus asiaan, mutta jos näin on niin LA olis sitten 11.5 menkkojen mukaan laskettuna... :)
 
30.4/1.5  Tiisku
1.5          Tyttö
1.5        Puntsi
2.5.         Sipriina79, StarryNight
3.5          Pomppis86
4.5          tiy*
6.5          Sadettaja
7.5          Miikka
8.5          outi222 


Lisäsinpä itseni listaan ajankuluks :)
 
Juu lisäilkää ihmeessä itsenne listaan, mä olen nyt pääasiassa kännykän kautta netissä, niin ei onnistu tuo päivittäminen! :( mutta viikonlopun tai alkuviikon aikana pääsen tuota ekaa viestiä päivittelemään, toivottavasti ei kamalasti haittaa kun lista kulkee vähän tässä viestien mukana??? Nöyrimmät pahoitteluni :)
 
Moi kaikki!

Nyt oli pakko tulla mukaan... Tässä on historian siipien havinaa, ensimmäinen kerta IKINÄ kun rekisteröidyn millekään keskustelupalstalle ja kirjoitan sinne. Tähän asti olen seuraillut vaan taustalta keskusteluja. Seuraaminen on sitten ollut sitäkin aktiivisempaa!

Lisäsin itseni listaan:

30.4/1.5  Tiisku
1.5          Tyttö
1.5        Puntsi
2.5.         Sipriina79, StarryNight
3.5          Pomppis86
4.5          tiy*
6.5          Sadettaja
7.5          Miikka
8.5.         outi222
5.5.        Mimosa11

Tarina siis pähkinänkuoressa: yritystä takana melkein 2 vuotta, lapsettomuushoitoja melkein vuosi, ensimmäinen plussa testiin ilmestyi 28.8. ja sen jälkeen olen tehnyt yhteensä 7 positiivista raskaustestiä... ;-) Sairasta, I know, mutta en vain usko tätä todeksi. Liityin tänne, koska emme aio kertoa tästä kenellekään ennen loka/marraskuuta ja oli PAKKO päästä keskustelemaan asiasta jonnekin!

Toivottavasti kaikki vain menisi hyvin.. meillä kaikilla. Lapsettomuushoitojen takia on eka ultra jo 14.9... jännittää jo nyt!
 
Mäkin nyt lisään itteni, clearbluella tulos raskaana aamulla. Onnee hirveesti muillekkin plussanneille!

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
10.5 Jonzu86

11.5            hann
 
Hei!

Vai tehtäskö kokonaan uusi lista, mihin tulisi etusivulle kaikkien tiedot? Eli toisin sanoen, aloittaja päivittäisi. Tein aloituksen jo, sinne saa liittyä tai sitten jatketaan tähän. Kumpikin käy =) -tella-
 
Hei StarryNight!

Olen pahoillani, en huomannut viestiäsi, että aiot päivittää listaa :(  Poistan oman listani, niin voitte jatkaa kirjoittelua tähän. Tässä listassa ei ole mitään vikaa :)

-tella-
 
Kai mä kuitenki sit luovutan tän päivittäjän pestin pois kun on innokkaampia ja osaavampiakin ja en sit tosiaan koneelle pääse päivittäin päivittää niin taitaa tää kirjottelukin jäädä muutenkin vähemmälle kun on nyt vähän muitakin juttuja mielen päällä.. :'( huoh, miksei kaikki vois kerrankin sujua hyvin, ettei aina tarvis huolehtia.. niin, ja sori tella, tuli vaan paha mieli noinkin tyhmästä asiasta, on vaan nyt mieli herkillä, en mä pahaa tarkottanu... Tee vaan uus lista, jos vielä jaksat/haluat. Anteeksi kun oon nyt tämmönen tuuliviiri :'( kirjottelen nyt ehkä harvemmin niin en pilaa teidän fiiliksiä :) mutta tsemppiä ja onnea ihan jokaiselle matkaan.
 
Häntä pystyyn StarryNight! Ei kai asiat noin huonosti ole? :(
Jatketaan ihmeessä tätä listaa, toisen listan aloitus oli virhe minun puoleltani, kun en lukenut koko ketjua kunnolla. Hyvä lista tästä tulee =)

Äläkä nyt ihmeessä kirjoitteluasi tämän takia vähennä! Anteeksi, ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi missään vaiheessa. Ei todellakaan tarvitse joka päivä olla ketjua päivittämässä. Huonon sisälukutaitoni vuoksi luulin vain, ettei meille oltu vielä ketjua pystytetty. Toivottavasti mielesi paranee pian! Ethän muistele pahalla? Lisäänpä vielä itseni listaan mukaan.
-tella-

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11, tella
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86

11.5            hann
 
Minä kans mukaan!

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86

11.5            hann
 
Minä myös liityn listaan mukaan..:)

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86
3.5
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86

11.5            hann
 
Minä myös liityn listaan mukaan..:)

30.4/1.5  Tiisku
1.5 Tyttö
1.5 Puntsi
2.5 Sipriina79, StarryNight
3.5 Pomppis86, Lumia86
4.5 tiy*
5.5 Mimosa11
6.5 Sadettaja
7.5 Miikka
8.5 outi222
9.5           Roosa
10.5 Jonzu86

11.5            hann
 
Takaisin
Top