Plussanneet joulukuiset

Täällä olisi esikoinen jos sen syliini asti saan :shy: ja miehelle kolmas eli uusioperhe arkea

Tämä joulukuinen on perheen kuudes lapsi samalla toinen yhteinen miehen kanssa. Uusioperhe ollaan ja minun entisestä elämästä -05 ja -08 syntyneet tyttö ja poika, miehen entisestä elämästä -09 ja -11 syntyneet tytöt. Sekä meidän ensimmäinen yhteinen tyttö -18 ❤️

Kiitos kaikille:Heartblue Neuvolasta ohjattiin soittamaan naistentautien päivystykseen, josta sain ajan muutaman päivän päähän. Siellä tarkastetaan tilanne ja suunnitellaan jatkot.
Pahoittelut!! Miten kävi? Tarkistiko ne tilanteen? Aika kummallista että on oikean kokoinen mutta ei ole sykettä, että niinkin voi käydä. Jaksamista!!!!

Hei. Ilmoittaudun mukaan, vaikka vielä onkin pelko puserossa ja arveluttaa, että jatkuuko tämä normaalisti. Omien laskujen (oletettu ovis ja kierron pituus) mukaan la olisi 13.12., mutta alkuraskauden ultra arvioi neljä päivää pienemmäksi. En usko tuohon ultran antamaan laskettuun koska tuolloin olisin plussannut jo dpo 8. Menen uudelleen ultraan kahden viikon kuluttua, jossa tarkistetaan onko kasvu jatkunut odotetusti ja arvioidaan uudelleen raskausviikot. Mikäli siis alkio on vielä hengissä. Vähän pessimistiset on tunnelmat, vaikka yritänkin pitää positiivisuutta yllä. Mulla takana km 12/18 ja kaksi kemiallista viime kuukausien aikana. Toki myös onnistuneita raskauksia, koska tämä olisi kolmas lapsi. Pitkän tauon jälkeen siis uudelleen ”näissä hommissa” ja iän puolesta myös todennäköisesti viimeistä kertaa.

Moikka Ilmoittaudun mukaan teidän keskusteluihin. Itselläni La 24.12 eli tänään 6+1 menossa. Yllätys raskaus on ollut meille mutta iloinen sellainen. Olen 40v. Ja tämä 5 raskaus. 2 poikaa on minulla ennestään, 2 keskenmenoa. Miehellä on myös poikia. Tämä olisi siis ainoa yhteinen rakkaudenhedelmä. Nyt on ollut jotenkin erilainen raskaus. Olin hirveän turvoksissa eiliseen asti, energinen( siivonnut kaappeja ym.) jo ennen testiä. Herään 04-05 aikaan eikä unta vaan saa enään. Eilen oli todi huono olo kokopäivän mutta tänään taas jo parempi. Pientä kipuiluja oli kyllä pitkäänkin tänään mutta nyt mennyt ohi. On nämä piinaavia viikkoja. Aika varovainen fiilis vielä kun kaksi keskenmenoa on ollut vkolla 10. Peukut pystyyn kaikille ja ihanaa kevättä☀️

Heippa Julia ja tervetuloa porukkaan!

Paljon onnea plussauksesta❤️ Toivotaan että nyt menee kaikki hyvin!

Miten noissa aiemmissa km, ootko käynyt VU:ssa ennen sitä viikkoa 10?

Täällä suonikohjut ja pahoinvointia tullu potenssiin 100 aiemmasta. Verisuonet ihan pinnassa ja hengästyn joka liikkeessä mut myös kipuja ja outoja oloja. Miten nää oireet on niin voimakkaat ja luulin et vältyn pahalta voinnilta ku se etovuus oli lähinnä kurkkuun nous pala ja se siitä .. Oi voi

Kerro sitten miten meni
Viikot ei täsmännyt on siis pienempi kuin menkoista laskettuna ja uusi aika parin vk päähän jotain siellä näkyi mutta ei ollut kauhean sympaattinen tämä täti ja teki siis vatsan päältä ikiaikasella koneella niin ei siitä juuri mitään nähnytkään. Pettymys ja ei uskalla toivoa elävää tuolta ennen kun parin vk päästä jollei sitten mene kesken jo ennen sitä

Viikot ei täsmännyt on siis pienempi kuin menkoista laskettuna ja uusi aika parin vk päähän jotain siellä näkyi mutta ei ollut kauhean sympaattinen tämä täti ja teki siis vatsan päältä ikiaikasella koneella niin ei siitä juuri mitään nähnytkään. Pettymys ja ei uskalla toivoa elävää tuolta ennen kun parin vk päästä jollei sitten mene kesken jo ennen sitä

Tsemppiä odotteluun! Onko siulla oviksesta havaintoa? Onko voinut olla myöhemmin? Muoks, ja paljon pitäis olla viikkoja?

Tsemppiä <3 Näillä viikoilla on vielä vähän huono näkyvyys mahan päältä ultratessa, joten hyvin mahdollista et siellä on kaikki kunnossa ja kontrollikäynnillä näkyy paljon enemmän :)

Tsemppiä odotteluun! Onko siulla oviksesta havaintoa? Onko voinut olla myöhemmin? Muoks, ja paljon pitäis olla viikkoja?
Oviksesta ei oo tietoa on menkat vaihdellu keskenmenon jälkeen. Viikkoja pitäis olla 8+2 jos menkoista laskee. Mulla on kohtu kallellaan taaksepäin ja vatsan päältä otettuna ei meinannut ensin löytää muuta kun kohdun lopulta siellä oli valkoinen alku mutta tiedä sitten

Tsemppiä odotteluun! Varmasti on hankala pitää toivoa yllä, mutta kuitenkin on vielä hyvät mahdollisuudet, että kaikki on hyvin! Näkyvyys ei varmaankaan ollut riittävä, ja lisäksi kun sun kierrot on vaihdelleet, alkio voi vaan yksinkertaisesti olla nuorempi kuin menkoista laskettuna. Pidän peukkuja, että kaikki on hyvin :Heartred

Iinuska
Juu olin käynyt utrassa ennen 10 vkoa. Toisessa vuotava hematooma syynä km, vuosin rajusti vkosta 7-10 ja lopulta pieni kaunis vauvan alku ei pysynyt kiinni kun hematooma lähti liikkeelle. Toisesta kaikki oli 6+4 ok, syke näkyi jne.. raskauspahoinvointi loppu vkolla 8 jolloin oli kehitys myös pysähtynyt. Vkolla 10 alkoi vuoto josta ultraan. Sielä selvisi ettei ole sykettä ja ei vastannut viikkoja. Noh se niistä vanhoista...

Nyt jännätään huomista ultraa, peukut pystyyn että kaikki olis hyvin. Kiva kun ryhmässä on myös paljon muitakin uusioperheitä.

Tsemppiä huomiselle Julia. Täällä myös uusioperhe. Kirjoittelen aiheesta vaikka lisää sitten jos tuonne salaisen ryhmän puolelle päädyn.

Oviksesta ei oo tietoa on menkat vaihdellu keskenmenon jälkeen. Viikkoja pitäis olla 8+2 jos menkoista laskee. Mulla on kohtu kallellaan taaksepäin ja vatsan päältä otettuna ei meinannut ensin löytää muuta kun kohdun lopulta siellä oli valkoinen alku mutta tiedä sitten

Minä menisin kyllä yksityiselle, kumma et noilla viikoilla katsoo mahan päältä !!:/

Minä menisin kyllä yksityiselle, kumma et noilla viikoilla katsoo mahan päältä !!:/
Asun pienellä paikkakunnalla ja kuuluu siis ihan terveydenhuoltoon toi ultra mutta oli melkolailla pettymys koko käynti ja nyt on entistä epävarmempi olo ja oottelen vaan koska alkaa ne kivut ja vuodot

Asun pienellä paikkakunnalla ja kuuluu siis ihan terveydenhuoltoon toi ultra mutta oli melkolailla pettymys koko käynti ja nyt on entistä epävarmempi olo ja oottelen vaan koska alkaa ne kivut ja vuodot

Jos vanha laite yms jos vain mahdollista niin käy yksityisellä.. Jos ei niin vaadi kunnon tutkimukset gynen puolelta vaikka ... Kaikki on varmasti hyvin, jos ovis vain oli myöhässä mut sulla muistini mukaan tuli aikasin vahva plus jos oikein muistan

Takaisin