Plussanneet joulukuiset

Tosta vaginaan laitettavasta kuullokeista että sikiö kuulis musiikin. On ristiriitaista tietoo kun jos liian kovalla soittaa musiikkia voi se vanhingoittaa kuuloa jo kohdussa.

Mä olen kertonut yhdelle ulkopuoliselle tästä raskaudesta muuten odotellaan np-ultraan asti.
Tuumasin mun miehelle etten mä ikinä tommosta laittaisi itseeni. Kyl se kuulee ympäriltä kaiken jopa meidän puheet sitte ku kuulee .

Ikävämpiä ultrakuulumisia tältä viikonlopulta.

Päädyttiin nyt kuitenkin varhaisultraan, kun nt-ultra olisi mennyt erinäisten seikkojen takia yli kuukauden päähän. Kohdusta löytyi viikkojaan vastaava sikiö (9.viikolla), mutta ei sykettä.

Huomenna soitto neuvolaan, miten tästä eteenpäin. Surettaa, mutta se ajatus lohduttaa, että tämä kävi syystä (kehitys mennyt pieleen tms.) Toivotan teille muille hurjasti onnea odotukseen!

Päädyttiin nyt kuitenkin varhaisultraan, kun nt-ultra olisi mennyt erinäisten seikkojen takia yli kuukauden päähän. Kohdusta löytyi viikkojaan vastaava sikiö (9.viikolla), mutta ei sykettä.

Huomenna soitto neuvolaan, miten tästä eteenpäin. Surettaa, mutta se ajatus lohduttaa, että tämä kävi syystä (kehitys mennyt pieleen tms.) Toivotan teille muille hurjasti onnea odotukseen!

Voimia sinne.

Olen niin pahoillani, voimia kovasti! Tämä pelottaa just itseänikin eniten, tänään edessä varhaisultra... Miten neuvolassa neuvottiin etenemään?

Kiitos kaikille:Heartblue Neuvolasta ohjattiin soittamaan naistentautien päivystykseen, josta sain ajan muutaman päivän päähän. Siellä tarkastetaan tilanne ja suunnitellaan jatkot.

Kiitos kaikille:Heartblue Neuvolasta ohjattiin soittamaan naistentautien päivystykseen, josta sain ajan muutaman päivän päähän. Siellä tarkastetaan tilanne ja suunnitellaan jatkot.

Isot pahoitellut :-( Vähenikö oireet sinulla tai jotain?

Hei kaikki!

Joukkoon liittyy yksi plussaaja lisää, laskettu aikani on laskureiden mukaan 13.12. Odotan ensimmäistä lastamme ja ylihuomenna on aika varhaisultraan, tämä odottaminen alkukuun plussatestistä lähtien on ollut todella hermoja raastavaa, että onko mahassa elämää. On kiva, että löysin tämän foorumin, jossa saa vaihtaa ajatuksia ja ideoita muiden odottajien kanssa. :happy:

Onko kukaan teistä ajatellut tehdä NIPT-testiä?

Hei kaikki!

Joukkoon liittyy yksi plussaaja lisää, laskettu aikani on laskureiden mukaan 13.12. Odotan ensimmäistä lastamme ja ylihuomenna on aika varhaisultraan, tämä odottaminen alkukuun plussatestistä lähtien on ollut todella hermoja raastavaa, että onko mahassa elämää. On kiva, että löysin tämän foorumin, jossa saa vaihtaa ajatuksia ja ideoita muiden odottajien kanssa. :happy:

Tervetuloa! :) Eikös tuo NIPT ole ihan törkeän kallis? Mä kyllä haluaisin kaikki mahdolliset tutkimukset, mutta ei oo kyllä satoja euroja laittaa tohon. Täällä tosin tietääkseni voi päästä siihen julkiselle, jos muut seulat osoittaa ensin tarpeeksi isoa riskiä tms. Ja siinä tapauksessa menisin siihen.

Hurjasti onnea meille kaikille plussanneille!

Täällä tänään 5+3 <3 Varhaisultra varattu kahden viikon päähän. tosiaan näillä näkymin la 27.12. voi vielä muuttua.
Ajatukset pyörii että onkoha ketään tuolla. Onko mahdollisesti tuulimuna. Vielä mitään suurempia oireita ei ole. Vatsakivut ajoittain, tissi arkuudet, etova olo, liian nopea veden juonti tuo oksennuksen kurkkuun :S.

Tervetuloa! :) Eikös tuo NIPT ole ihan törkeän kallis? Mä kyllä haluaisin kaikki mahdolliset tutkimukset, mutta ei oo kyllä satoja euroja laittaa tohon. Täällä tosin tietääkseni voi päästä siihen julkiselle, jos muut seulat osoittaa ensin tarpeeksi isoa riskiä tms. Ja siinä tapauksessa menisin siihen.

Kiitos paljon mrz :) Kyllä se on todella kallis testi. Asun ulkomailla, jossa ko. testi on noin puolet halvempi ja ajattelin käyttää mahdollisuutta. Suomessa en raaskisi tehdä. Täällä joudun hoitamaan kaikki lääkärikäynnit ym. itse, koska maassa ei ole mitään neuvolajärjestelmää.

Hei kaikki!

Onnea ja tervetuloa mukaan!

Mulle tarjotaan mahdollisuus tuohon NIPT-testiin koska iän puolesta kuulun ns.riskiryhmään.

Kovasti voimia :Heartred

Heippa kaikille. Uusi foorumilainen täällä.

Tarkoitus oli kirjoitella tuonne yrittävien puolelle, mutta kuinkas kävikään... Ehkäisy jäi pois maaliskuun loppupuolella ja ekat luomukuukautiset tuli tän kuun puolivälissä. Toissayönä oli vatsakipuja ja luulin sieltä menkkojen tulevan vaan näin pian uudelleen. Eipä aamulla ollut niistä mitään merkkejä ja hetken siinä pohdittuani päätin käyttää ainoan kotona olleen raskaustestin. Melkoinen hämmästys, kun siihen ilmestyi kaksi viivaa. Töiden jälkeen vielä kolme (:grin) uutta testiä, kun en muuten uskonu. Digi sanoi raskaana 3+, eli tää onkin tärpänny heti ehkäisyn poisjätön jälkeen. Mitkähän nuo parin viikon takaiset kuukautiset oikein oli? :bored:

Tässä nyt pari päivää koittanu ymmärtää, että mitä oikein tapahtui. Oltiin varauduttu paljon pidempään yritykseen, kun ikää molemmilla jo reilusti yli 30 ja ensimmäinen toiveissa.

Takaisin