Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ummetus ei lopu. Maha on kuin olis 20 viikkoo raskaana totesi kaveri. Onko muilla mahaa jo näkyvissä? Entä kuinka paljon?
Olen kaikkeni tehnyt ummetukseen eikä prkl mikään auta. Pelottaa et joudun kohta tämän takia sairaalaan.
Täällä on jo pieni kumpu alavatsalla viikkoja tänään 10+4. Ihan parissa päivässä pullahtanut esille. Vielä pitäisi vajaat pari viikkoa pitää maha piilossa ennen kuin ultra on
Oireita on nyt vähemmän kuin esikoisesta, vatsan toimimattomuuden kanssa oon kyllä ollut helisemässä ja aivan turvoksissa muutenkin. Melkein jopa välillä toivon pahoinvointia jota ekassa oli, koska nyt pelottaa ettei raskaus etene normaalisti näin vähillä oireilla.
Onko sullaki jo masu? Mulla tuli ihan puun takaa ku eka ihan älytön turvotus ja sit jäi kumpu ja se niinku alhaalta lähtee nousee tohon navan kohdalle. Isä sano et ootan kahta niin nauroin vaan ku ei oo mahdollista mut iso maha näin aikasille viikoille kyl onMulla on nyt alkanut tulla luottavainen olo siihen, että kaikki menee hyvin. Täällä siis myös kaks keskenmenoa (rv8+ ja 9+) takana. Ultrassa rv 8+1 kaikki oli ok, mutta se ei jostain syystä tuonut mulle luottamusta siihen, että kaikki menee hyvin. Nyt mahan kasvaminen on sen tuonut. Nyt mulla rv 10+5.
Mulla myös tuntuu mut eniten ku seison. Makuulla alkanu näkyy ja tuntuu about viikko sit ku valittelin turvotusta. Suurin osa turvotusta hävinnyt silti iltaisin on enitenJesbe, kyllä mun mahan jo huomaa jos on tarkka. Mutta vieraampi ei hoksaa, kun on vähän ylimääräistä omasta takaa vyötäröllä. Mahallaan ollessa sen tuntee jo hyvin.