Mun haamu on lekurissa ihan kunnon viiva. Raskaana siis vaikka eka epäilytti tulla tänne mut nyt täällä ja toivottavasti täällä myös pysyn loppuun asti
Kuinka ihana kuulla! Nyt rutkasti tarrasukkia pienelle :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun haamu on lekurissa ihan kunnon viiva. Raskaana siis vaikka eka epäilytti tulla tänne mut nyt täällä ja toivottavasti täällä myös pysyn loppuun asti
Laitan mun plus kuvan ja ihan raskaana oon enkä ole huolissaanJesbe. Mä sain jotain oiskohan ollut 4+6 kontrolli viivaa vahvemman testiviivan joka alkoi sitten vaalenemaan jostain 5+? lähtien. Siks tuo nyt huolta aiheuttaa.
Cb viikollinen Digi yhä 3+.
Kuinka ihana kuulla! Nyt rutkasti tarrasukkia pienelle :)
Kiitos olin jo repiä hiuksia päästä ku pelkäsin et pcos tekee viivoja ku joku sano et niin voi käydä vaik mulla ei ikinä henkilökohtaisesti ole tullut ylimääräisiä viivoja jos en ole raskaana ollut paitsi rfsuOnnea ihan hirmuisesti!
mulla toi oli plussan etiäinen et kyl haaleeki on plus jos on väriä. LA mulla viel hakusessa mut kyl se löytyy ehkä verikoe antaa enemmän osviittaa tai viimeistään ultra. Menkkojen perusteella olisin ties kuinka pitkällä mut oviksen perusteella en. Vaikee oli sille selittää et mun kierrot ei mitään 28 päivää ole....Onnea ihan hirmuisesti!
Joo pakko mun on jotenki saada ku kerran viikossa .. Tai pari pv menee aina mut sit tuntuu ku plus kuukauden ollu käymättä ja ai ku tekee kipeetä...Miulla ummetukseen auttaa kuivatut luumut, liottelen niitä vedessä. Just tilasin mieheltä niitä kaupasta ku ei liiku mikään mihinkään.
Pegorionia voi myös käyttää raskausaikana jos on pidempiaikasta vaivaa. Äkillisempään tarpeeseen on myös pienoisperäruiskeita saatavilla apteekista, microlaxia ainakin voi yliopistonapteekin mukaan käyttää. Eihän ne kivoja oo käyttää mut helpottaa nopeasti. Toki valmisteista kannattaa aina kysyä apteekista sopiiko raskausaikana, en osaa sanoa käykö kaikki.
Tervetuloa :)täällä hyppää mukaan pari viikkoa sitten plussannut,nyt laskelmien mukaan 6+5 ja la 12.12. Esikoinen olis tulossa ja neuvolaan en ole vielä edes soitellut.
täällä hyppää mukaan pari viikkoa sitten plussannut,nyt laskelmien mukaan 6+5 ja la 12.12. Esikoinen olis tulossa ja neuvolaan en ole vielä edes soitellut.
onko muilla alkanut jo pahoinvointi? Itsellä aivan JÄÄTÄVÄ, mitään ei voi syödä, missään asennossa ei ole hyvä olla. Kaikki haisee pahalle