Plussanneet..Fiiliksiä!

Täällä olen varovaisesti kurkkimassa. Perjantaina sain testiin haalean haamu ja tänään sitten uusi testi vahvisti tulosta. Viivat olivat vahvistuneet :hello2 Vaalea se edelleen oli, mutta nyt näkee jo tihrustamatta.

Tänään olisi näin ollen 4+0. Ajatuksia en vielä oikein osaa kasata yhteen, jotenkin uskomaton fiilis. Tätä raskautta kun tehtiin lapsettomuusklinkan kautta, kun oma kehoni ei toiminut ihan kuin piti. Jotenkaan ei meinaa uskoa, että ensimmäinen lääkeavusteinen kierto tuotti halutun tuloksen. Fiilis on, että tekis mieli high fivettaa omaa kroppaa just nyt, vihdoin se toimi o_O

Pelko on vielä vahvasti mukana, mitä jos kaikki ei menekään hyvin ja onkin joku tuulimuna esimerkiksi. Vatsassa pistelee, ei kuukautismaisesti, vaan ikään kun ois elohiiri munasarjoissa/kohdussa. Lämmöt on koholla, 37-astetta, mutta ei ole yhtään kipeä olo noin muuten. Muuten olo on loistava!

No ehkä mä uskallan kans liittyy :) plussasin eilen eli nyt 4+3rv. Vajaa vuos sit meni kesken viikolla 10+3rv. Tyttö löytyy vm 2011.. tätä yritetty 2012marraskuusta ja välis tosiaan toi yks km. Jännittää kovasti miten tää menee. Oireet alko jo viime menkkojen jälkeen eli vajaa kk sit ja kävi mieles jos oonkin pidemmällä.. meinasin soittaa huomenna neuvolaan ja kysyy jos pääsis varhais ultraan :) LA ON 17.10

Minäkin eilen sitten kävin ostamassa pahoivointirannekkeet. Vähän tässä tunnustellut auttavatko, on välillä käynyt paha olo kurkussa mutta tänään on ollut parempi päivä. Ehkä sekin vaikuttaa, kun muistaa syödä ajoissa nyt. Vahingosta viisastuneena. Ja aamupalankin söin jo hyvin aikaisin pojan kanssa vaikka ei nälkä ollutkaan vielä, sitten menin vielä takaisin nukkumaan niin ei ollut paha olo kun herättiin uudemman kerran. :)
Aion nyt näitä rannekkeita kuitenkin käyttää, oli sitten hyötyä tai sitten ei. Pahuksen kalliit ja rumat on :smiley-angelic006

Moi, mäkin uskaltaudun hyppäämään tänne. Tein eilen cb:n digin tuloksena raskaana 2-3, tosin oikeasti viikkoja vasta 1-2, mutta ilmeisesti nopeasti on noussut tuo hcg. Tänään siis viikkoja 3+4 ja laskettuaika olisi 22.10. Yritystä takana seitsemän kuukautta ja nyt tärppäsi :) esikoinen on syntynyt lokakuussa 2011.

Moikka kaikille!

Itse plussasin (neljänä aamuna peräkkäin) :) reilu viikko sitten. Verikokeissakin kävin varmistamassa asiaa kun viime syksynä oli keskenmeno /kohdun ulkoinen. Neuvolan kautta tosiaan kävin verikokeissa alkuviikosta ja hcg oli vielä suht alhainen (hieman alle 300) mutta viikkoihin nähden kai normaali silloin. Viikkoja olis nyt luultavastikin sellainen 5+. :)

Moikka kaikille:)

Plussaa tuli tammikuun alkupuolella. Ensin tuli haamumainen viiva, seuraavaksi näkyikin sitten ihan selkeät kaksi viivaa. Meillä on ollut sellanen tilanne, ettei kauheesti varsinaisesti yritetty koska se ahdisti mua. Kaksi vuotta ilman ehkäisyä kuitenkin ja olin ajatellut varata jo aikaa lapsettomuustutkimuksiin, mutta kävikin näin:) Nyt on vähän sekavat fiilikset, olen onnellinen, mutta myös pelottaa ja ahdistaa.

Metsis, ihan samat fiilikset täällä! Pitkään kesti että kypsyimme ajatukseen perheen perustamisesta ja että lopulta tärppäsi. Nyt on samaan aikaan sekä suuri ilo että pelko ja vähän ahdistuskin.

Minulla oli nuorimman kanssa ranneke ja se oli tehokas. Se piti laittaa ennen kuin nousin ylös ja oikeaan kohtaan.
Alussa olin epäilevä rannekkeen suhteen ja testasin ilman sitä
oloa. Pahoinvointia oli heti.
Omalla kokemuksella suosittelen. :)

Nyt on pahoinvointia ollut satunnaisesti mutta väsymys vaivaa senkin edestä. :(

Heips! Sellanen kysymys, että kuinka luotettavana pidätte cb:n digi testiä? Mulla 4 testiä niiiin haaleita, että hyvä kun viivan näkee. Sunnuntaina digi kuitenkin "raskaana" huomenna testaa aamusta. Edellisissä saanut heti selvät viivat heti :S vaikka tää yllätys onkin niin ehti jo asennoitua, että on raskaana. Enteileeköhän keskenmenoa. Ei oikein muuta voi kuin odottaa :(

No kyllähän ne testit plussia on, jos viiva näkyy (vaikka sitten haaleana).
Mulla aika haalea viiva esikoisesta, ja nyt samanlainen. Esikoista odottaessa tein varmuudeksi cb:n testin ja kyllä siinä se "raskaana" luki.

Kai sillä on suuri merkitys myös, että miten herkkä testi kyseessä. Mä tein ekaks perustestin ja viiva oli tosi haalee ja sit tein heti perään cb:n testin, joka vahvisti et oon raskaana. Tein sit muutaman päivän päästä vielä viivateatin ja tuli huomattavasti tummempi viiva, kuten kuuluukin tulla :)

Päätin eksyä tänne kun edellispäivänä tuli plussattua. Ei toisaalta ollut yhtään mitään oireita, menkat olleet suht epäsäännölliset aina ( voi heitellä n. 3 pv:llä ). Tulin lounaalla käymään kotona ja tein siinä ihan kokeilumielessä ja plussaa se näytti heti. Oli heti fiilikset että mitä ihmettä, hymy korvissa. Soitto avopuolisolle töihin, ei voinut olla ilmoittamatta.
Illalla oli pakko tehdä toinen varmuuden vuoksi ja se näytti plussaa. Kyllä on tässä on ihan ajatukset sekaisin, ei tiedä miten olisi ja mitä ajattelisi.

Mutta onnea kaikille plussanneille! :)

Varovasti uskaltaudun tänne, eilen plussasin vahvan plussan ja laskujen mukaan olis 4+5 nyt.. Täysin puun takaa tuli eli ei ollut todellakaan suunnitelmissa, ollaan vasta puolisen vuotta oltu yhdessä avomiehen kanssa. Tein pienen mokan pillerien kanssa laivareissulla ja tässä tulos :D Ollaan aika ulalla tällä hetkellä, hetkittäin todella onnellinen olo ja välillä iskee pelko että miten me pärjätään ja mitä meiän pitää tehdä :D Mies on täysillä tässä mukana kyllä :) Olen 29 ja hän 25 ja tosiaan ensimmäinen kyseessä. :)

En tiedä miten normaalia se on, kun nyt odottaa ensimmäistä. Ja kaikki on uutta ja hienoa.
Mutta jatkuvasti pelko että se menee kesken, mutta ei vaan koko aikaa saisi moista miettiä, mutta miten saisin vain ajateltua jotain muuta.

Miten teillä muilla? Miten pystytte ajattelemaan kaiken positiivisesti? :)
Auttakaa tyhmää. :)

Mulla sama juttu, hirveä pelko koko ajan että menee kesken ja tuntuu että sinne vko12 on vielä hiiiirveän pitkä matka :/ Ensimmäisen tarkastuksen haluisin pian että onhan kaikki niinku pitää ja varmuuden että hitto tässä nyt oikeesti ollaan raskaana :)

Täällä plussattiin tavis testillä ystävänpäivänä <3 <3
Nyt sitten tänä aamuna reissusta palanneena vielä clearblue digitaalisella tulos oli raskaana 2-3…
Laskelmien mukaan nyt siis olis 4+3 ja laskettuaika 23.10…

Hieman pelonsekaisin tuntein tätä tietoa kantelen, kun viimekertainen raskaus meni kesken 7+ viikolla…toivotaan että onni on tälä kertaa myötä. Itse käytin clomifeniä ja teroluttia…ja tämä kierto olikin viimeinen niiden lääkkeiden kanssa, ja edessä olisi ollut hoitoihin meno…Joten kohtalon johdatustako lie..;)

Onnea kaikille plussanneille, toivotaan että plussat pysyy loppuun asti kaikilla :)

No kyllähän sitä tietysti pelkää, että kesken menee. Mutta nää on semmosia asioita, joihin ei voi juurikaan itse vaikuttaa.
Nyt toista odottaessa mulla on jotenkin rauhallisempi mieli asian suhteen. Kerran oon jo saanu todistaa, että kroppa hoitaa hommansa ja pitää pienestä huolen. :) Ja jos keskenmeno tulee, niin se on luonnon tapa hoitaa heikoimmat yksilöt pois.

Niin ja voin kertoa, että huoli moninkertaistuu sitten kun vauva on maailmassa! :D (Tai niin ainakin mulle kävi)

Moi! Minäkin uskaltaudun joukkoonne..
Plussasin ensimmäistä kertaa elämässäni piinallisten lapsettomuushoitojen jälkeen..Laskettuaika olisi 21.10 :)
Kaikki on niin epätodellista vielä.
Odotan kovasti että varhaisultraan pääsisin kuulemaan, että on oikeassa paikassa..sekä onko siellä kaksi vai yksi tyyppi. :D

Liinuta: se pelko on läsnä sama odottiko sitä ensimmäistä tai toista... Itsellä ei ensimmäistä odottaessa loppunut se vessassa veren tarkkailu vielä loppu raskaudestakaan...

Takaisin