Plussanneet! ❤

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Susqi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa!
Tälläisen sain pregchekin puikkotestiin.. onko kukaa tääl tehny kyseistä testiä että näyttääkö viivanpaikkoja? (Jakirjotin tänne että jos tuo raskauteen viittaa niin la 29.10)
4c6c9c78c621407031b1c5edbcb89a76

53de7ef89c32f48ac6b12b203388e113

Moikka pienitimantti :) Minä tein samanlaisia testejä, mutta siitä lähtien kun tuli jo haaleita. Tuo testihän on 25 herkkyydeltään, eli ei kovinkaan herkkä. Edullisia testejä saa myös Rfsulta, sillä on yksi testi joka on 15 herkkyydeltään ja itse aloitin sillä saamaan todella haalean viivan, vaikka seuraavana päivänä olisi muistaakseni pitänyt menkat alkaa. Itse siis sillä sain haalean plussan, noilla -ei niin herkillä- meni jokuset aamut eteenpäin että alkoi niilläkin näkymään :)

Kävin tänään lääkärissä ja tutki alapään ja paineli mahaa ja tutkittiin kipuja. Antoi lähetteen Jorviin ultraan, joten sinne suuntaan heti kun mies tulee kotiin. Sanoi, että ainoa mistä on huolissaan on että onko kohdun ulkopuolinen raskaus. Jos vauva näkyy ultrassa kohdussa niin ei tarvitse enää ressata. Koita tässä sitten olla ressaamatta kolmeen asti!!

Nipsuliini, Onpas kurja tilanne nyt elää nämä tunnit vielä epätietoisuudessa. Onneksi tänään saatte asiaan selvyyden ja toivottavasti pieni löytyy oikeasta paikasta. <3

Mä jännään viikonloppuun/ens viikon alkupuolelle jospa mun plussa vahvistuis, ja jos oon raskaana niin LA olis 30.10 tai 1.11 :D

IMG_20170216_134133.jpg

Tällasen sain vangittua kuvaan tän aamun testistä!

Heips! Oon ihan uus täällä, just liityin.
Onhan tää plussa? Menkkojen olis huomenna pitäny alkaa mut tuli vaan tunne. Niin ja laskurin mukaan ku kierto n. 33pv niin LA olis 28.10 niin viikkojaki olis vast 3+6

Liitteet

• IMG_20170217_070543.jpg
    IMG_20170217_070543.jpg
    308 KB · Katsottu: 86
Laurra, Kyllähän se plussa on! Onnittelut :)

Kävin eilen Jorvissa ultrassa ja siellä ei näkynyt mitään, vähän paksua limaa. Verikokeessa raskaushormonin arvo 170, joten sanoivat että taitaa olla keskenmeno. Laittoivat uuteen verikokeeseen tälle aamulle, että oltaisiin nähty mihin suuntaan arvo muuttuu ja kävinkin antamassa.. mutta hoitaja otti kahdesta kädestä eikä saanut verta kummastakaan. Joten verikoe siirtyi maanantaille ja jäin epätietoisuuteen viikonlopun ajaksi. Jotenkin shokki päällä edelleen enkä tiedä mitä ajatella.

Nipsuliini, Onpa kurja tilanne.. :sad001 Voimia ♡

Nipsuliini:
Mulla oli hcg maanantaina 1039 (5+2), keskiviikkona 659 (5+4). Eli laskusuunnassa, eli kesken meni. Ens vkon maanantaina vielä hcg ja ens viikon perjantaina ultra.
Tiistaina olin ultrassa eikä näkynyt mitää, vain limakalvo oli paksuuntunut. :/
Vuotoa mulla on kestänyt nyt 8 päivää, eikä vieläkään ole kunnollista vuotoa, vaan niukkaa.

Voi kurja Nipsuliini, voimia.. Onko ne kivut jatkuneet?

Vuotoa ei ole ollut missään vaiheessa. Yölliset kivut ovat loppuneet ja päivisin on välillä epämukava olo, ei sinällään kipuja. Mietin tuota arvoa, kun netissä näin jonkun taulukon noista arvoista, missä luki että hedelmöityksestä kolmen viikon päästä arvon tulisi olla 18-7340 ja minulla eilen oli tosiaan 170. Tänään tulee kolme viikkoa täyteen ovulaatiosta, joten voisiko viikot vain olla niin vähäiset että olisi sen takia alhainen? Hermoja raastavaa odottaa maanantaihin. Kiitos kaikille tsempeistä :)

Deb: Mä sain Clearbluen digiin "raskaana 1-2" dpo 9.
Heikku_82: Olen todella pahoillani. Voimia!
Nipsuliini: Tsemppiä! Toivoa on vielä, nyt vaan aika näyttää mihin suuntaan tilanne kehkeytyy.
Ja kaikki uudet plussaajat: Onnea hirmuisesti :)

Nipsuliini, Olen Hellun kanssa samaa mieltä että toivoa on <3 Ei luovuta siitä ennen kuin on aihetta. :) Viikonloppu on varmasti todella piinaava kun joudut odottamaan, mutta ehkä hyvää kannattaa odottaa. :wink

Heipsan! Liittyisin seuraan. Plussatestin tein eilen mutta viikon olen ollut jo ihan varma, että olen raskaana. Kaikki samat oireet kun esikoisestakin mutta tulivat tällä kertaa selvästi aiemmin. Malttamattomana tein testin jo viime viikonloppuna mutta näytti silloin vielä negaa ja pohdin, mikä ihme mun kropassani on vialla jos ei tämä raskautta ole. Nyt menossa rv 4 + 5, laskettu aika siis 24.10. :) En ehkä muun elämäntilanteen takia ehdi kovin ahkerasti päivitellä mutta olen hiukan taustaillut tätä ryhmää joten ajattelin kohteliaaksi ilmiantaa itseni :D

Pari viikkoa jo ryhmää seuranneena, pääsen itsekin mukaan. Eilen plussattu ja varmisteltu vielä tänään. Laskurin mukaan LA olisi 28.10. (kierto 26 päivää) nyt olisi sitten rv 4+0 menosss. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa ja loppuvuodesta saataisiin esikoinen :love7

Liitteet

• 20170218_144519.jpg
    20170218_144519.jpg
    234.7 KB · Katsottu: 55
Jokohan uskaltaisin tulla, täti myöhässä jo toista päivää. To ja pe aamuna testi näytti kahta viivaa <3 huomenna viimeinen testi tehä ja kattoa onko tummunu vaikka oloja ei vielä oikee oo muutaku menkkajomoja :) LA osuu varmaa 26.10 eli nyt vissii ois rv 4+

Takaisin