Plussaa näyttää

Tänään tuli haettua pari testiä lisää kun millään en jaksaisi uskoa että se on plussa..

Täälä mie uskallankin sit kysellä tyhmiä kysymyksiä ;D

Milloin esim neuvolaan uskaltaa ottaa yhteyttä? Nyt sit oltais 4+5 päivillä menossa? Jos osasin oikein katsoa....

Oletteko ottaneet raskaana tatuointia?
Itselle on varattu aika marraskuulle mutta nyt mietin että pitääkö se perua?

Mä soitin äsken paikkakunnan yksityiseen ultraan ja varasin ajan alkuraskauden ultraan. Tosi ihana nainen jutteli toisessa päässä, varmisti että on 4+0 niinkuin itsekin laskin. Meillä on 6+5 päivänä sitten alkuraskauden ultra varattu.

Mä en ottaisi tatuointia raskaana. En ees osaa perustella miksi, jonkun tulehdusreaktiopelon takia varmaan. Mutta ei kai se kiellettyä ole.

Onko teillä mitään vitamiineja tms. mitä suosittelette? Foolihappoa oon syönyt jo kuukauden verran ja jatkan tietty. Onko muita asioita, mitä pitäisi tietää? Ensiodottaja, enkä tiedä mistään mitään.

Mä soitin neuvolaan siinä 4+ jotain ja oli tosi hyvin vastaanottavainen, joten voi jo soittaa :) ja korhis: mulle sano neuvolassa ja eilen terkkarissa (muista asioista käydessäni), että ennen viikkoa 7 tuskin saadaan mitään näkymään. Tai voi olla, että joillain laitteilla saadaan ja joillain ei, mutta että kannattaa varautua siihen, ettei saada :) kuulemma ysi viikosta eteenpäin alkaa sit helpommin olla näkyvissä. Mutta kannattaa soitella neuvolaan ja kysyä yksityiseltäkin puolelta, että millä viikolla olis paras tulla :)

Malttamattomana soitin paikalliseen alkuraskauden ultraan erikoistuneeseen yksityiseen paikkaan ja he sanoivat, että 7:llä viikolla on jo hyvä tulla, ja meillä on aika varattu rv 6+5 :)

No sehän kävi näppärään, meillä ei päässy noin aikaseen, joten ei kait auta kuin odotella! Vaikka haluaisin kyllä itekki jo tsekkaamaan, et kaikki on kondiksessa :D

Korhis, noista vitamiineistakin on täällä oma ketjunsakkin, jos kiinnostaa :)

No sehän kävi näppärään, meillä ei päässy noin aikaseen, joten ei kait auta kuin odotella! Vaikka haluaisin kyllä itekki jo tsekkaamaan, et kaikki on kondiksessa :D

Korhis, noista vitamiineistakin on täällä oma ketjunsakkin, jos kiinnostaa :)
Juu, juuri vasta huomasin, kun liian innoissani naputtelin menemään :)

Meillä tuo on maksullinen tietty, mutta totesin, että 100 mielenrauhasta on pikkujuttu, sillä siihen asti pelkään varmasti koko ajan, että menee kesken tai että ei siellä edes ole mitään. Sen olen sentään sisäistänyt, että raskaana olen, neljä testiä vasta riitti tuohon :D

Mä soitin neuvolaan vähän sen jälkeen kun olin plussannut. Kyllähän ne siellä laskee koska kannattaa tulla käymään ekan kerran. Meillä päin rv7-9 on eka käynti.

Tatuointia ei kannata raskaana ottaa. Tatuointi on kuitenkin avohaava ja tulehdusriski on olemassa. Raskaana ollessa vastustuskyky on alhaisempi, joten infektioriski on suurempi. Luulisin että vastuullinen tatuoija ei edes suostu tekemään. :)

Nooh onneksi on jo ennestään niin eeehkä sitä malttaa lykätä sitä tatuoinnin ottoa vuodella :)

Löytyykö apteekista ihan foolihappo tabletteja vai pitääkö alkaa vaa mutustelee pähkinöitä;D

Moikka, liittyn joukkoon. Eilen sain haamun testiin ja laskelmien perusteella LA olisi n. 15.4. Huomenna testailen uudestaan jos vaikka lähtis viiva tummumaan. Vielä en ihan uskalla kauheesti riemuita kun edellisestä plussasta vappuna sain nauttia vain kaksi päivää ja sit alkoi vuoto eli ilmeisesti kemiallinen raskaus oli kyseessä. Tänään ois viikkoja 3+6, mutta katselen vielä viikonlopun yli, ettei ne menkat vaan ala, ennen kuin innostun. Kotona on ennestään melkein 3v poika, joten onnustunutkin raskauskokemus on takana kyllä.

Moikka, liittyn joukkoon. Eilen sain haamun testiin ja laskelmien perusteella LA olisi n. 15.4. Huomenna testailen uudestaan jos vaikka lähtis viiva tummumaan. Vielä en ihan uskalla kauheesti riemuita kun edellisestä plussasta vappuna sain nauttia vain kaksi päivää ja sit alkoi vuoto eli ilmeisesti kemiallinen raskaus oli kyseessä. Tänään ois viikkoja 3+6, mutta katselen vielä viikonlopun yli, ettei ne menkat vaan ala, ennen kuin innostun. Kotona on ennestään melkein 3v poika, joten onnustunutkin raskauskokemus on takana kyllä.
Me pkussattiin samana päivänä, mulla tänään 4+0 ja sama fiilis, ei uskalla oikein vielä intoilla, ennen kuin ar-uä on mennyt :/

Plussalla. La olisi 10.4. Mutta kaksi varhaista keskenmenoa / kemiallista takana tänä vuonna, joten en vielä anna itseni uskoa tätä (ei ole helppoa). Mutta on erilainen kuin km-raskaudet. Niissä oli molemmissa rajut oireet reilusti ennen plussaa, mutta testit koko ajan haaleita. Nyt ei ole about mitään oireita, mutta plussa selvästi vahvempi. Päivä kerrallaan eteenpäin.

Himmee viiva tuli, oireita ei ole kuin tosi satunnainen etova olo ja tietty kuukautisten pois jäänti. Taas jännitän onko siellä elämää vai ei. Edellinen raskauskin oli aika oireeton/supistelematon (hah en keksi miten sanois) mutta aina neuvolassa kun kuuli sydän äänet tuli taas vahvistus että sisällä on elämää. Soitin tänään neuvolaan varatakseni aikaa, soittoaika 12-13 ja koko ajan varattu. No menee ensi viikolle, eipä silti vielä kiire, omien laskujen mukaan la olisi 2.4. Ja soitan vasta tiistaina ettei töissä muut kuule, haluan pitää pitkään salassa koska vielä ei vakityö ja en halua huonontaa mahdollisuuksia jos syksyllä satuttaisiin vakinaistamaan. Eihän se saisi olla este mutta kyllä se vaan on :(

Liitteet

• 20160802_160446.jpg
    20160802_160446.jpg
    390.8 KB · Katsottu: 48
Tänä aamuna tuli taas tehtyä testi.. Vieläkin näytti kahta viivaa..

Pitäisikö pikku hiljaa uskoa vai pitäisikö huomen aamulla viel testata ;D

Jospa maanantaina soittelisi sit neuvolaan :)

Hahaha, ihan sama täällä! :D Vaikka ihan selvästi testit on kertonut, että on raskaana, oli tänään vielä pakko testata digillä että viikot on noussut ja niinhän ne oli! :D

Mie tein ensimmäisen digillä ja tän toisen sit perus tikulla..

Kai sitä voisi vielä digin hakea maanantai aamuksi xD

Mie tein ensimmäisen digillä ja tän toisen sit perus tikulla..

Kai sitä voisi vielä digin hakea maanantai aamuksi xD
ihan hassuu ku ei meinaa uskoo, että on totta vaikka ihan selvästi sen näkee aina kun testaa, hetken päästä miettii no olikohan se nyt varmasti ja onkohan se hcg noussu kunnolla ja blaa, tää alku on stressaavinta, kun ei oo vielä nähnyt eikä kuulut pienen sydänääniä, on niin epävarma olo :D

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Kaksi haaleeta viivaa tehty eilen ja tänään. Jos uskaltautuisin jo ilmoittaa plussaksi. Vaikka millään ei meinaa uskoa. Huomenna vielä apteekista lisää testejä hakemaan. :) Jos oikein olen laskenut aika olisi 18.4 ja rv3+5 nyt menossa. Täytyy vain toivoa että pikkunen pysyy mukana. Kovasti alamahaa polttelee
niinkuin menkkojen alkaessa, en muista oliko esikoisen aikana tälläista niin hiukan hirvittää. Kotona touhuilee jo ennestään 1,2kk ikäinen poika eli pikkusisarus yrityksessä. :)

Käpy2, onnea plussasta! Me ollaan aika samassa aikataulussa, mulla tänään kai 4+2 :)

Onko muilla jo näyttänyt selkeitä tummia viivoja? Tein ensimmäisen posiitivisen testin to, jossa haaleahko haamu, ja samanlainen oli kaikissa kolmessa tekemässäni testissä torstaina :D To-pe yönä näytti Clearblue Digital 1-2 viikkoa. Pe kokeilin vielä uudelleen alkuillasta, ja hieman tummempi viiva oli. Tänään tein vielä yhden varhaistestin, ja viiva oli taas hieman tummempi, joskin edelleen paljon vaaleampi kuin kontrolliviiva.
En ole uskaltanut kokeilla vielä Clearblueta uudelleen, 4+2 tänään ja pelkään, jos siihen ei tulekaan sitä 2-3 viikkoa.. Eikä niitä ihan joka päivä raaski tehdä ku kympin laaki :/

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Ekan tein clearbluella ja siin oli 1-2 vko.
Ja perus viiva testejä kun tehnyt aamuisin niin viivat ollut aika tummia

Mulla ei edes menkat virallisesti myöhässä, mutta niin toivekkaana olen päivä päivältä vahvistuneesta plussasta! Dpo 11 eka haamu ja tänään vahvistunut enemmän.

Rinnat älyttömän kipeät, ja lämpö koholla, alavatsassa vähän väliä sellaisia tuntemuksia, että jotain tapahtuu. Viimeisen vuoden aikana ilmestyi verestävää vuotoa ennen menkkoja säännöllisesti, ja pistin melkein sen piikkiin monet negatestit. Nyt tässä plussauksessa vuodot pysyneet täysin poissa! Ihan selvä merkki sekin, että jotain tapahtuu. Kunhan nyt pysyis matkassa ja sais kuulla ne ekat sydänäänet :Heartred!

Onnea kaikille meille :love7!!!

Muokattu viimeksi:
Kamalan paljon jo plussanneita huhtikuisia! Hienoa! Meillä ilmestyi tänään aamulla ihan selkeä plussaviiva, vaikka vielä perjantaina testi näytti valkoista negaa. Hiukan on hurjat tunnelmat, kun meidän noin niin kuin virallisesti piti aloittaa yritys vasta nyt elokuussa, mutta hetkellisessä inspiraatiossa päätettiin edellisen oviksen aikaa kokeilla, jos sattuisi onnistumaan. Niinhän se pikkuinen sieltä päätti kyytiin jäädä.

Takaisin