Plussaa näyttää

Pakko se on vissiin tulla tänne hehkumaan! Tänään tein "ihan vaan huvikseen" testin ja plussahan se siihen pärähti! :happy: Oon vielä ihan hämillään ja pakko varmaan huomenna tehdä vielä toinen testi ennen kun tätä uskoo, yritys on alotettu vasta kesäkuussa ja olin ihan varma, että tässä kierrossa missasin oviksen ja mitähän vielä.
LA menee johonkin huhtikuun alkupuolelle, kuukautisista laskettuna vissiin 5.4. Kunhan nyt kestäis kyydissä :love7
 
Millon soittelette neuvolaan ? :) mua kauhistuttaa soittaa näin aikasin, jos meneekin kesken ja joutuu peruuttelemaan. Ihan hölmöä, mutta... :s
 
Soittelen viikon päästä. Mulla viimeks ekaneuvola oli rv 8, luulis saavan viel hyvin aikoja. Tässä just laskin, et milloin varailen ar ultraa. Oli viimeks niin raastavaa odottaa siihen rv12:sta. :-)
 
Milläs viikolla ar ultraan kannattaa mennä? Esikoisesta olin niin huoleton, ei edes käynyt mielessä että voisi ylimääräsen ultran varata. Nyt tuntuu että stressaan sitten senkin edestä!
 
Mäkin soitan viikon päästä, kauhea menettämisen pelko iskee, yritän kyllä ajatella positiivisesti, mut kuitenkin. Niin uskomaton tuntuu tää vielä. Mun mielestäni 7-8 rv pitäisi nähdä sydämensykettä, olisi ihana jo itekin mennä sinne varmistamaan että kaikki on kunnossa.
 
Minä soitin jo tänään neuvolaan ja sain ajan. Soitin lähinnä myös siksi, koska olisin halunnut päästä kunnallisella alkuraskauden ultraan. Vuoden vaihteessa tehty laparoskopia kohdunulkopuolisen raskauden takia, mutta ei herunut kunnalliselta ultraa. Pakko siis mennä yksityiselle. Pienet traumat jäivät edellisestä raskaudesta...
 
Täällä myös tänään plussattu! LA olis 6.4 :) joulukuusta asti yritystä että oli jo aikakin että plussasi :D vois varmaan loppuviikosta soitella neuvolaan.
 
Täällä haalea plussa tänään mutta vielä en uskalla niin hehkuttaa. Pillerit jätin kesäkuussa pois ja toisesta kierrosta näyttäis tärpänneen ☺
 
Mulla ollu vähä korkeeta verenpainetta kans, ni aattelin ainaki kysellä ar-ultraa. Jos ei julkiselle, nii sit yksityiselle.
 
Mä yritän kans saada ar-ultraa, kun on vähän epämääräinen kierto ollut, ja oireita jo edellisen kierron aikana, vaikka testi näytti negatiivista ja tuli vuoto.
 
Takaisin
Top