Plussa!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Irppa90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jihuu, onnistuin vanhalla kunnon paintilla pienentään kuvan kokoa! :joyful: Tää siis tehty eilen, kuukautisten perusteella rv:t ois 4+2 mut luulen, et todellisuudessa vasta tänään 4+0, koska oon aika varma, että tunnistin oviksen :wink Maanantaina soitan vasta neuvolaan, kun tänään ja eilen ei vielä oikein pää ehtiny mukaan tähän positiiviseen uutiseen, hah!

Liitteet

• WP_20170615_001_pienennetty.jpg
    WP_20170615_001_pienennetty.jpg
    161.6 KB · Katsottu: 63
Tänään näytti jo aika hyvältä mutta vielä jatkan testailua siihen saakka että saan digiin 3+ :) Meillä on pitkä yritys takana ja melkein vuoden hoidot takana. Tää on eka plussa ja oon onnesta ja pelosta sekaisin. Verikokeen arvo oli hienosti viitearvoissa. Nyt odotellaan jännityksellä ekaa ultraa ja neuvolaa jotka on heinäkuun alussa. Voi pieni, pysythän nyt tiukasti kyydissä mukana.

rv. 5+0 ja LA 16.2.2018

View attachment 57428
View attachment 57429

Babe miten iloinen oon puolestanne! Ollaan kirjoiteltu jossakin toisella samalla foorumilla ja muistan tilanteenne. Oikein oikein paljon onnea ja tarrasukkia! Kuten toki kaikille täällä! <3 Yritetään nauttia päivä kerrallaan ja välietappi kerrallaan!

Kuinka pitkällä olit kun sait tän tuloksen? Itse metsästän vielä tota 3 plussaa :)

Mä sain tuon 5+2, eli eilen testailtu.

Viime raskaudesta testasin kanssa 5+0 ja sain 2-3 viikkoa ja vasta siitä muutaman päivän päästä tuli +3. Tosi tarkaan nuo testit sitä hormonia ilmeisesti metsästävät. :) Muutaman päivän päästä vaan uusi testi kehiin.

Ei meille näköjään tuu vauvaa.:( 4 kiertoo nyt yritetty. Nooh aika sit näyttää. Kaikille oikein paljon onnea ja tsemppiä raskauteen.<3

Hempuliini,miks noin ajattelet? Neljä kiertoa on vielä aika vähän. Jatkatteko yrittämistä kuitenkin?[emoji4]

Babe miten iloinen oon puolestanne! Ollaan kirjoiteltu jossakin toisella samalla foorumilla ja muistan tilanteenne. Oikein oikein paljon onnea ja tarrasukkia! Kuten toki kaikille täällä! <3 Yritetään nauttia päivä kerrallaan ja välietappi kerrallaan!

Kiitos paljon! Vaikea tätä on vielä uskoa todeksi. Ehkä sitten ekan ultran jälkeen pystyn vähän huokaisemaan :)

Hempuliini,miks noin ajattelet? Neljä kiertoa on vielä aika vähän. Jatkatteko yrittämistä kuitenkin?[emoji4]
Joo jatketaan. Meinasin sitä et ei tuu nyt helmikuu vauvaa. Et aika sit näyttää millon. Silti vähän pelottaa kun 4 kiertoa jo menny. Esikoistakin pitkään yritettiin niin ehkä enempi vaan pettyny olo et jos menee taas kauan.:,(

Ymmärrän. Meillä tuli esikoinen yk1,kuopus yk4 ja tästä plussasin puolen vuoden yrityksen jälkeen kun heitettiin pyyhe kehään (siis vahinko kävi) [emoji4] Mutta ihana sellainen! Kovasti plussatuulia teille [emoji173]️

Tuo clearbluen testi näyttää siis tarkasti mikä viikko menossa..? :happy: oisi kyllä kiva tietää kun aina kierto ollut epäsäännöllinen eikä tarkkaa tietoa la:sta ole :facepalm:

Lovehearts, se digitesti näyttää arvion viikot 1-2, 2-3 ja 3+ ja nuo viikot on hedelmöityksestä, muttei ton 3:n viikon jälkeen näytä muuta kuin tuon 3+, vaikka ois jo puolivälissä.

Tein tosiaan la negan kun menkat piti alkaa. Mut ei niitä kuulu.:bored: En mä nyt usko et välistäkään jäis ei oo ikin jääny välistä ja kuitenki masuun juilinu alku kuusta että nytte. Omituista!:confused:

Aina se voi olla mahdollista:happy: Huomasin kun kattelin mun kiertoo et jopas on epäsäännölliset vielki! Heitto on 29-33vrk välil. Eniten mua tässä ärsyttää kun kaikki kysyy et oonko raskaana.:oops: Tai sanoo et näytän et olisin raskaana (naamasta tai olemuksesta. Liika kiloja mulla ei oo eikä masu pömpötä)No en minä tiedä kun testit näyttää vaan negaa:sad010Minä tahon toisen vauvan!:dummy::dummy:

Takaisin