Nega. Mutta niin kauan kun kuukautisia ei näy, voi se seuraavana päivänä plussaksikin muuttua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nega. Mutta niin kauan kun kuukautisia ei näy, voi se seuraavana päivänä plussaksikin muuttua.
Negaa näyttää.
Tässä pitää oikein yrittämällä etsiä viivanpaikkaa, koska sitä ei näy. Viivanpaikaksikin siis todella hailea.
Itse en valitettavasti puhelimella ainakaan nähnyt muuta kuin viimeisessä ehkä jotain, mahdollisen viivanpaikan.
Mikä dpo menossa? ja varmaan parin pvän päästä näkyy, jos on jotain vahvistuvaa.
Mulla tuo pc antaa nyt tollasia samanlaisia kuin Karoliinalla. Ja omaan silmään tosiaan näkyy ihan hyvin, mut en saa kameraan sitä
Oloja kyllä on vähän hassuja, et vois ollakin sitä ittiään, mut jotenkaan en jaksa uskoa, kun muissa testeissä ei sit näy mitään
Mulla on myös jotain dpo 8 tai 9. Sunnuntaina jomotteli ihan kunnolla vatsaa, et ehkä sillon kiinnittyminen, jos on kiinnittynyt.
Mut alkaa mennä taas överiksi tämä testailu että pitää olla tyhmä.
Noihin tulee usein näkyvä viivanpaikka, testaisin jollain toisella merkillä. Mikä dpo sulla on?Näkeekö kukaan muu tässä todella haaleeta plussaa? Jopa mies näki jotain siinä, mut voihan se olla pelkkä viivanpaikka. Toki testaan loppu viikosta uudelleen, lähteekö viiva tummumaan, mut ois kiva kuulla mielipiteitä :)
Näkeekö kukaan muu tässä todella haaleeta plussaa? Jopa mies näki jotain siinä, mut voihan se olla pelkkä viivanpaikka. Toki testaan loppu viikosta uudelleen, lähteekö viiva tummumaan, mut ois kiva kuulla mielipiteitä :)