Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Antaako PC siis tämmösen kun kyseessä on viivanpaikka

https://aijaa.com/mQNxgW

Tuo on eka kuva jonka otin testiajan sisällä.

Dpo n. 9-10 eli tosi aikasin testattu, pienellä pidätyksellä. Päätin vaan huvinvuoks kokeilla :p ei olisi pitänyt!
 
Muokattu viimeksi:
Ja tämä viiva mielestäni on enemmän vaaleanpunainen kun harmaa. Luin kylläkin, että joillakin nää viivanpaikat ollu tosi räikeitä.
 
Tässä pitää oikein yrittämällä etsiä viivanpaikkaa, koska sitä ei näy. Viivanpaikaksikin siis todella hailea.
 
Tässä pitää oikein yrittämällä etsiä viivanpaikkaa, koska sitä ei näy. Viivanpaikaksikin siis todella hailea.

Jännä kun omille silmille tää on selkeä joku viiva, kun taas rfsu testeissä ne on ollut valkoisempia kun valkoisia jos oon käyttänyt :hungover:

Noh pitänee odottaa pari päivää kun tässä oli alla vaan parin tunnin pidätys ja niin aikaiset päivät menossa :angelic:
 
Mulla tuo pc antaa nyt tollasia samanlaisia kuin Karoliinalla. Ja omaan silmään tosiaan näkyy ihan hyvin, mut en saa kameraan sitä :grin
Oloja kyllä on vähän hassuja, et vois ollakin sitä ittiään, mut jotenkaan en jaksa uskoa, kun muissa testeissä ei sit näy mitään :shifty:
Mulla on myös jotain dpo 8 tai 9. Sunnuntaina jomotteli ihan kunnolla vatsaa, et ehkä sillon kiinnittyminen, jos on kiinnittynyt.

Mut alkaa mennä taas överiksi tämä testailu:finger: että pitää olla tyhmä.
 
Mulla tuo pc antaa nyt tollasia samanlaisia kuin Karoliinalla. Ja omaan silmään tosiaan näkyy ihan hyvin, mut en saa kameraan sitä :grin
Oloja kyllä on vähän hassuja, et vois ollakin sitä ittiään, mut jotenkaan en jaksa uskoa, kun muissa testeissä ei sit näy mitään :shifty:
Mulla on myös jotain dpo 8 tai 9. Sunnuntaina jomotteli ihan kunnolla vatsaa, et ehkä sillon kiinnittyminen, jos on kiinnittynyt.

Mut alkaa mennä taas överiksi tämä testailu:finger: että pitää olla tyhmä.

Toivotaan molemmille plussaa ❤️
 
 

Liitteet

  • 20210412_134825.jpg
    20210412_134825.jpg
    19.2 KB · Katsottu: 88
Näkeekö kukaan muu tässä todella haaleeta plussaa? Jopa mies näki jotain siinä, mut voihan se olla pelkkä viivanpaikka. Toki testaan loppu viikosta uudelleen, lähteekö viiva tummumaan, mut ois kiva kuulla mielipiteitä :)

Tämä osoittautui negaksi kuitenkin.
 

Liitteet

  • 20210412_081021.jpg
    20210412_081021.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 129
  • 20210412_082354.jpg
    20210412_082354.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 132
  • 20210412_081009.jpg
    20210412_081009.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 129
Muokattu viimeksi:
Näkeekö kukaan muu tässä todella haaleeta plussaa? Jopa mies näki jotain siinä, mut voihan se olla pelkkä viivanpaikka. Toki testaan loppu viikosta uudelleen, lähteekö viiva tummumaan, mut ois kiva kuulla mielipiteitä :)
Noihin tulee usein näkyvä viivanpaikka, testaisin jollain toisella merkillä. Mikä dpo sulla on?
 
Näkeekö kukaan muu tässä todella haaleeta plussaa? Jopa mies näki jotain siinä, mut voihan se olla pelkkä viivanpaikka. Toki testaan loppu viikosta uudelleen, lähteekö viiva tummumaan, mut ois kiva kuulla mielipiteitä :)

Näen myös tässä, kokeile pc tai apteekin ultra!
 
Niin näihin vissiin tulee herkästi näkyviin viivanpaikka. Mut oli selkeästi hailakkaa punasuutta tossa "viivanpaikan" alhaalla. Harmi ku en parempaa ja todenmukasempaa kuvaa saanu kameralla, niin piti jotain kuvaa tummentaa niin sai paremmin näkyviin.
DPO:sta vaikea sanoa, ku en tikkuihin oo onnistunut saamaan positiivista. Mutta ovis oireita (valkovuotoa ja nippailut) ja korkein ovisluku oli 8.4. Joten tää oli todella aikainen testaus. Eilen oli vaan niin järkyttävä olo, kuumeinen ja etova olo mikä meni onneks ohi, paitsi lämpö edelleen koholla.

Lyhyesti siis, multa poistettiin kierukka 5.3. Vuotoa oli 8-21.3 saakka. Ovistestit aloitin jo tyyliin 15.3 tekemään. Muuta vuotoa ei ole tuon jälkeen tullut.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top