Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Heips,

Täällä paniikissa ollaan... Kierukka on ja oireet pakotti tekemään 3h pidätyksellä testin. Näkyy mitään Viivassa punaista, ohut kylläkin.



Parempi kuva:

 
Muokattu viimeksi:
Heips,

Täällä paniikissa ollaan... Kierukka on ja oireet pakotti tekemään 3h pidätyksellä testin. Näkyy mitään Viivassa punaista, ohut kylläkin.

Jotain siinä näkyy mutten saa selvää onko väriä. kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan josko vahvistuis :)
 
Jotain siinä näkyy mutten saa selvää onko väriä. kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan josko vahvistuis :)

On punainen viiva, aivan punainen. Laitoin paremman kuvan. Teen uuden kyllä, mutta pelottaa, kun on tosiaan kierukka, että jos nyt onkin sitten raskaana
 
Muokattu viimeksi:
Heips,

Täällä paniikissa ollaan... Kierukka on ja oireet pakotti tekemään 3h pidätyksellä testin. Näkyy mitään Viivassa punaista, ohut kylläkin.



Parempi kuva:

Näyttää niin ohuelta tuo viiva, että voi hyvinkin olla vaan viivanpaikka.
Itehhän sain tossa kk takaperin samassa tilanteessa ihan törkeen viivanpaikkan pcllä, vaikka ennen oli miun luotto testi.
 
Heips,

Täällä paniikissa ollaan... Kierukka on ja oireet pakotti tekemään 3h pidätyksellä testin. Näkyy mitään Viivassa punaista, ohut kylläkin.



Parempi kuva:


Näihin tulee joskus tavallista tummempia ohuita haamuviivoja. Ilmeistyikö heti näkyviin vai kestikö pidempään? Jos testejä vaan on niin tee nyt aamulla uusi ja katso onko tummentunut. En tiedä miten yleistä olisi kierukasta huolimatta olla raskaana - varmaan hyvin harvinaista?
 
Näihin tulee joskus tavallista tummempia ohuita haamuviivoja. Ilmeistyikö heti näkyviin vai kestikö pidempään? Jos testejä vaan on niin tee nyt aamulla uusi ja katso onko tummentunut. En tiedä miten yleistä olisi kierukasta huolimatta olla raskaana - varmaan hyvin harvinaista?

Huh tämä olisi kyllä helpotus mun kohdalla, jos nämä olis vaan sellaisia. Kuitenkin naapuri antoi häneltä yli jääneitä ovia testejä ja ne on plussia, tein eilen ja tänään hätä päissäni niitä, kun en päässyt tekemään rtestiä enää uutta illalla.
 
https://aijaa.com/dJTKWb

https://aijaa.com/xRZL1t

Oli testiajalla molemmissa.

Toisessa salama ja toisessa ei.

https://aijaa.com/2s51aF

Myös RSFU aikainen testi tehty, kaksi nyt aamulla siis ja yksi aamulla. Mitä ootte mieltä?
Mie en huolestuisi näiden testien perusteella, koska nuo PCt on jotenkin viallisia, kun tuo viiva ois plussaa tarkoittaessa paljon leveämpi. Olihan testit vielä käyttöaikaa jäljellä?
Rfsun testissä en nimittäin näe mitään.

Tietysti riippuen oireista miettisin menisinkö verikokeeseen varmistamaan asiaa, kipuja jos olisi, niin kävisin ja kävisin gynellä tarkistamassa kierukan sijainnin. Niin ja tekisin vielä parin päivän päästä uuden testin varuiksi.
 
Ohho!! :woot: Miten ihmeessä? Mulla oli esikoisen jälkeen kierukka 3 vuotta ja tuo oli mun pahin pelko mutta gyne sanoi sen olevan hyvin epätodennäköstä mutta apua! näköjään niin voi oikeasti käydä :eek::eek::eek:

Alateitse synnyttäneillä kierukka voi luiskahtaa huomaamatta ulos esimerkiksi kuukautisten yhteydessä. Niin sanotusti paikat ovat löystyneet :D siksi niitä langanpäitä tulee kokeilla säännöllisesti, että voi todeta kierukan vielä olevan paikoillaan. Eli kyllä se kierukan pois lähteminen huomaamatta on aivan todellinen riski, joskin harvinainen.
 
Ohho!! :woot: Miten ihmeessä? Mulla oli esikoisen jälkeen kierukka 3 vuotta ja tuo oli mun pahin pelko mutta gyne sanoi sen olevan hyvin epätodennäköstä mutta apua! näköjään niin voi oikeasti käydä :eek::eek::eek:

Mulla myös lähtenyt kierukka pois paikaltaan, se laitettiin 4,5kk toisen lapsen synnytyksen jälkeen ja lähti alle vuoden päästä laitosta pois.
 
Alateitse synnyttäneillä kierukka voi luiskahtaa huomaamatta ulos esimerkiksi kuukautisten yhteydessä. Niin sanotusti paikat ovat löystyneet :D siksi niitä langanpäitä tulee kokeilla säännöllisesti, että voi todeta kierukan vielä olevan paikoillaan. Eli kyllä se kierukan pois lähteminen huomaamatta on aivan todellinen riski, joskin harvinainen.

No itse en niitä lankoja tuntenut ees enää viikon päästä kierukan asetuksesta mutta nätisti oli paikoillaan 3 v päästä kun poistettiin :p Onneksi. Tosin soitin sillon gynellekin ja se sano, että harva niitä lankoja sieltä ite ees löytää :hilarious::hilarious:
 
Mulla oli kerran (kupari)kierukka pari vuotta. Otatin pois kipujen takia. Siinä tuntui ne langanpäät ihan selkeesti kohdunsuulla. Silloinen poikaystäväkin oli astetta herkempi tapaus kun kuulemma raapivat :wink

Kierukan jälkeen siirryin kapseliin. Voin suositella oikein lämpimästi. Ei luiskahtele minnekään ja toimii hyvänä stressileluna, kun voi puristella sitä käsivarressa :)

En aio enää ehkäisyä käyttää. Jos 6 vuoteen ei luomusti tärpännyt, niin tuskin tärppää tämän raskaudenkaan jälkeen. Mietitään sitten uudestaan, jos muutunkin mystisesti huippu-hedelmälliseksi.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top