Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Menkat 29pv myöhässä. Nyt menossa kierron päivä 57.

Muutamana aamuna olen kerran oksentanut mutta muuten on ollut hyvä olo ja ruokamaistunut mutta testit näyttää silti negaa.

:angel13
48885A19-8E4F-4C34-93D3-BA5920E39BB4.jpeg
Aamulla on täys nega ja ny ehkä haamuilee? Mitä mieltä muut? :angelic:

Clear bluen early detection.. Samalla testillä aamupissasta siis nega... ehkä tuosta vois siis vielä tummua :oops:

Menkat 29pv myöhässä. Nyt menossa kierron päivä 57.

Muutamana aamuna olen kerran oksentanut mutta muuten on ollut hyvä olo ja ruokamaistunut mutta testit näyttää silti negaa.
Muistelen sinulla olleen jo aikaisemminkin epäsäännöllisiä kiertoja ja lääkityksiä niihin, joten nyt olisi ihan hyvä aika ottaa taas lääkäriin yhteyttä.

Kävin siellä gynellä reilu viikko sitten. Menkoista ja oviksesta ei oo tietookaan vieläkään.. :,( antoi reseptin terolutia varten.. en oo viel aloittanu kuuria. Hirveitä kiukkupuuskia ollu. On nii epäonnistunut olo! Ultrassakin näkyi ettei oviksia ole tullu aikoihin.. eikö mua oo tarkoitettu äidiks? :sad015

Kävin siellä gynellä reilu viikko sitten. Menkoista ja oviksesta ei oo tietookaan vieläkään.. :,( antoi reseptin terolutia varten.. en oo viel aloittanu kuuria. Hirveitä kiukkupuuskia ollu. On nii epäonnistunut olo! Ultrassakin näkyi ettei oviksia ole tullu aikoihin.. eikö mua oo tarkoitettu äidiks? :sad015

Miten voi nähdä, ettei ole ollut aikoihin oviksia? :o pahoittelut, eiköhän ne normaalit kierrot ala vielä:Heartred

Ja nyt sit kävin omakannassa kattoo päivystyskäynnin kiputiloistani maanantain osalta. Multa löytyi 3 cm kysta munasarjoista, 2 pesäkettä maksasta ja tilkka nestettä keuhkoista.. eipä mulle mitään sanoneet! :( kiva sit mitää tulevaisuutta suunnitella :/

Menkat edelleen myöhässä. 31pv myöhässä. Menossa kierron päivä 59.

Minulla ollut pahoinvointia aamuisin välillä. Nännit tosi arat.

Ootko @Kyfi2299540 käyny lääkärissä tuosta? Ja onko sulla useinkin noin pitkää kiertoa?
Kuulostaa meinaan aika pitkältä ja raskautta toivoessa todella vaikealta. Toki en minä ammattilainen ole mutta omalla kohdallani menisin tarkistuttamaan, ettei vain ole mitään vikana :sorry:

Muistin juuri että äiti on kertonut että hän sai tietää ultrassa olevansa raskaana kun mua odotti. Testi oli nega vaikka oli 2 vk myöhässä menkat. Silloin epäiltiin että johtuu hänen geenipoikkeamasta. Mulla on sama poikkeama.
Mutta oli mitä tahansa nii ylihuomenna on tutkimus kun ei näy eikä kuulu niitä menkkojakaan.

Mites tässä kävi? *anteeksi uteliaisuuteni* :oops:

Muoks.... Anteeksi! olitkin tuonne jo päivitellyt tilannetta.... Isosti tsemppiä!

Mites tässä kävi? *anteeksi uteliaisuuteni* :oops:

Muoks.... Anteeksi! olitkin tuonne jo päivitellyt tilannetta.... Isosti tsemppiä!

Juu, ei tullu kivoja uutisia. Toivon vain, että kyseessä ois vaan jotain hormonit sekaisin -juttuja.

Ootko @Kyfi2299540 käyny lääkärissä tuosta? Ja onko sulla useinkin noin pitkää kiertoa?
Kuulostaa meinaan aika pitkältä ja raskautta toivoessa todella vaikealta. Toki en minä ammattilainen ole mutta omalla kohdallani menisin tarkistuttamaan, ettei vain ole mitään vikana :sorry:

Olen saanut tuohon lääkkeen ja aika tulossa naistentautien polille missä selvitetään lisää

Tein eilen testin kun menkat näytti olevan 2 päivää myöhässä ja haalea viiva tuli, vähän epäuskonen olo :wideyed: Huomenna sitten digitesti niin saa varmuuden.

Status
Not open for further replies.
Takaisin