Kyfi2299540
Näppärä viestien naputtelija
Kumpi niistä viivoista oli haaleampi? Testiviiva vai kontrolli?
Testiviiva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kumpi niistä viivoista oli haaleampi? Testiviiva vai kontrolli?
Testiviiva
Silloin ei varmaan ovis ole kyseisinä päivinä ollut. Testiviiva pitäisi olla yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva.
Mikä kiertopäivä aloitit testauksen? Ja testasitko joka päivä.
Ei oo henkilökohtasta kokemusta plussatestist mut mä nään kyl toisen viivan onnittelutView attachment 87965 Aamulla on täys nega ja ny ehkä haamuilee? Mitä mieltä muut? :angelic:
View attachment 87965 Aamulla on täys nega ja ny ehkä haamuilee? Mitä mieltä muut? :angelic:
Muistelen sinulla olleen jo aikaisemminkin epäsäännöllisiä kiertoja ja lääkityksiä niihin, joten nyt olisi ihan hyvä aika ottaa taas lääkäriin yhteyttä.Menkat 29pv myöhässä. Nyt menossa kierron päivä 57.
Muutamana aamuna olen kerran oksentanut mutta muuten on ollut hyvä olo ja ruokamaistunut mutta testit näyttää silti negaa.
Kävin siellä gynellä reilu viikko sitten. Menkoista ja oviksesta ei oo tietookaan vieläkään.. :,( antoi reseptin terolutia varten.. en oo viel aloittanu kuuria. Hirveitä kiukkupuuskia ollu. On nii epäonnistunut olo! Ultrassakin näkyi ettei oviksia ole tullu aikoihin.. eikö mua oo tarkoitettu äidiks?
Muistin juuri että äiti on kertonut että hän sai tietää ultrassa olevansa raskaana kun mua odotti. Testi oli nega vaikka oli 2 vk myöhässä menkat. Silloin epäiltiin että johtuu hänen geenipoikkeamasta. Mulla on sama poikkeama.
Mutta oli mitä tahansa nii ylihuomenna on tutkimus kun ei näy eikä kuulu niitä menkkojakaan.
Mites tässä kävi? *anteeksi uteliaisuuteni*
Muoks.... Anteeksi! olitkin tuonne jo päivitellyt tilannetta.... Isosti tsemppiä!
Ootko @Kyfi2299540 käyny lääkärissä tuosta? Ja onko sulla useinkin noin pitkää kiertoa?
Kuulostaa meinaan aika pitkältä ja raskautta toivoessa todella vaikealta. Toki en minä ammattilainen ole mutta omalla kohdallani menisin tarkistuttamaan, ettei vain ole mitään vikana
No hyvä, että on menossa eteenpäin. Tule Kertoon sitten mitä sanoivat polilla :)