Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Soitin eilen tk:hon. Kysyin "suomennoksen" epikriisille.
Kysta on/oli siel munasarjassa, mutta se on sitä tavan "hormonikystaa" joka tulee ja menee. Maksan pesäkkeet osoittautuivatkin rasvarakkuloiksi.

Että voi jatkaa yrittämistä ;)
Terolutit aloitin eilen :)

Hei

Ajattelin tulla tänne huhuilemaan ja miettimään mitäs mitäs....
Eli tilanne tämä, että poistettu kierukka 11.3 ja vuoto alkanut 14.3.
Erilalisia tuntemuksia ollut tässä jo joka menee kyllä kierukan poiston piikkiin. Tein kuitenkin raskaustestin ( apteekin oman ) Sain siihen haaleakin haalemamman haamun.... Ei se kovin hyvin näy muuta kuin paljaalla silmällä. mutta antaako nämä apteekin omat viivanpaikkoja. Ennen ollut mun luotto testi, kun ei ole näyttänyt mitään.

Liitteet

• IMG_20200416_084708.jpg
    IMG_20200416_084708.jpg
    49.8 KB · Katsottu: 460
Jotain siinä näkyy @Kyfi8041240 :).. Itse saanut noilla vain puhtaita negoja. Muutaman päivän päästä uudelleen ja toivotaan vahvistumista!

@Maiconii Ajattelin testailla viikonloppuna uudemman kerran, että lähteekö viiva vahvistumaan. Huh jänskättää !! Ei oo kyllä mitään hajua, et miten kierto on mennyt nyt kierukan poiston jälkeen. Ei voi kyllä montaa päivää kiinnittymisestä olla, kun noin haalea on vielä. Tosin en edellisistäkään ole vahvoja viivoja saanut.

Mitäs muut on mieltä? Itsellä testi tänään tälläinen. Onko tuossa haamu vai sekoilenko vain omiani? Vai onko tämä se kuuluisa viivanpaikka :(

Liitteet

• IMG_20200418_183252.jpg
    IMG_20200418_183252.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 503
Mitäs muut on mieltä? Itsellä testi tänään tälläinen. Onko tuossa haamu vai sekoilenko vain omiani? Vai onko tämä se kuuluisa viivanpaikka :sad001
Näkyy kyllä aika selkeästi vaaleanpunainen haalea viiva. Väittäisin haamuksi :)

Tein juuri testin ja himpun verran tummempi viiva tuli kuin eilen. Menkkojen pitäisi alkaa vasta parin päivän päästä, liekö siksi olisi vielä noin hailakka? Mulla vahva lääkitys ja vahvat raskausoireet niin siksi näin aikaisin testaan. Mitä tästä nyt vielä uskaltaisi päätellä? Hui :D !!

Liitteet

• IMG_20200419_081832.jpg
    IMG_20200419_081832.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 471
Hei

Ajattelin tulla tänne huhuilemaan ja miettimään mitäs mitäs....
Eli tilanne tämä, että poistettu kierukka 11.3 ja vuoto alkanut 14.3.
Erilalisia tuntemuksia ollut tässä jo joka menee kyllä kierukan poiston piikkiin. Tein kuitenkin raskaustestin ( apteekin oman ) Sain siihen haaleakin haalemamman haamun.... Ei se kovin hyvin näy muuta kuin paljaalla silmällä. mutta antaako nämä apteekin omat viivanpaikkoja. Ennen ollut mun luotto testi, kun ei ole näyttänyt mitään.
Kyllä sielä haamu näkyy. Itsellä 8v sitten kierukan poiston jälkeen tärppäsi heti ja oikein kaksinkappalein syntyi. Toivottavasti vahvistuu :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin