Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Ei ole menkat vieläkään alkaneet. Nyt on 13pv myöhässä. Minulla menossa kierron 41pv

Oletko ajatellut testata vielä jossain vaiheessa uudelleen? Toki voi olla myöhäinen ovis, kokonaan ovuloimaton kierto tai muusta syystä myöhässä. :sorry:
 
Miltä näyttää teidän mielestä? Muokkaamaton ja muokattu kuva, Raskauskeijun One step -testi. Ylempi testi otettu toissapäivänä dpo 9 ja alempi tänään dpo 11.
 

Liitteet

  • 0902593E-9C0D-42F0-9C85-F7EB7DCB81CB.jpeg
    0902593E-9C0D-42F0-9C85-F7EB7DCB81CB.jpeg
    21.1 KB · Katsottu: 501
  • 20654B00-0391-4D15-839F-2BF797168228.jpeg
    20654B00-0391-4D15-839F-2BF797168228.jpeg
    36.6 KB · Katsottu: 453
Miltä näyttää teidän mielestä? Muokkaamaton ja muokattu kuva, Raskauskeijun One step -testi. Ylempi testi otettu toissapäivänä dpo 9 ja alempi tänään dpo 11.

En näe valitettavasti mitään, en edes viivan paikkaa. :sad001 Mutta vielä voi hyvin muuttua plussaksikin näillä dpo:illa. :)
 
Oletko ajatellut testata vielä jossain vaiheessa uudelleen? Toki voi olla myöhäinen ovis, kokonaan ovuloimaton kierto tai muusta syystä myöhässä. :sorry:

La tein testin ja näytti negaa. Menkat ei kuitenkaan ole alkaneet ja oireita ei ole ollut. Eilen tuli kerran paperiin kun pyyhkäisi niin vaaleanpunaista ihan tosi tosi vähän. Muuten ei ole tullut.

Tissit arat. Maha turvonnut. Muutamina päivinä ollut pahoinvointiin liittyvää yökkivää mutta en oksentanut mitään. Nälkä on usein ja syön isoja annoksia.
 
Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Nyt 17 pv myöhässä. Haen apteekista tänään clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä.
Huomenna teen uuden testin, kun menkat ei oo alkaneet.
 
La tein testin ja näytti negaa. Menkat ei kuitenkaan ole alkaneet ja oireita ei ole ollut. Eilen tuli kerran paperiin kun pyyhkäisi niin vaaleanpunaista ihan tosi tosi vähän. Muuten ei ole tullut.

Tissit arat. Maha turvonnut. Muutamina päivinä ollut pahoinvointiin liittyvää yökkivää mutta en oksentanut mitään. Nälkä on usein ja syön isoja annoksia.


Kävin tänään ostamassa clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä ja sen testin teen huomenna. Saa nähdä mitä se näyttää sit.
 
Kävin tänään ostamassa clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä ja sen testin teen huomenna. Saa nähdä mitä se näyttää sit.

Olen kuullut että halvat testin näyttää negaa vaikka olisi raskaana 1-3 viikolla. Tuo digitaalinen näyttäisi paremmin ja helpommin. Onko näin? Mua jännittää ja pelottaa tehdä huomenna testi. Toivoisin että näyttäisi positiivista.
 
Olen kuullut että halvat testin näyttää negaa vaikka olisi raskaana 1-3 viikolla. Tuo digitaalinen näyttäisi paremmin ja helpommin. Onko näin? Mua jännittää ja pelottaa tehdä huomenna testi. Toivoisin että näyttäisi positiivista.

Mun mielestä se taas on toistepäin, kun digi ei ole niin herkkä.
Sulla oli viimekuussakin paljon myöhässä? Onko se siis sulle ihan tavallista pitkät kierrot? Mietin vaan, et jos usein on niin minkä perusteella ne on myöhässä? Oliko sulla nyt joku lääke tasaamaan kiertoa?
Mitä testi näytti?
 
Mun mielestä se taas on toistepäin, kun digi ei ole niin herkkä.
Sulla oli viimekuussakin paljon myöhässä? Onko se siis sulle ihan tavallista pitkät kierrot? Mietin vaan, et jos usein on niin minkä perusteella ne on myöhässä? Oliko sulla nyt joku lääke tasaamaan kiertoa?
Mitä testi näytti?

On mulla lääke joka tasaa kiertoa. Lääke otetaan kierron 5-9 päivinä. Lääke on LETROZOL RATIOPHARM 2,5mg. Tuon avulla kierto ollut 28-31.
 

Liitteet

  • IMG_20200331_095004.jpg
    IMG_20200331_095004.jpg
    22.3 KB · Katsottu: 571
Heipati hei!

Mulla on ollakko vai eikö olla vaihe!
Menkat on ollu tähän saakka max 2 pv myöhässä.
Nyt on jo 10 pv.
Testit näyttäny koko ajan negaa.

Järjetön turvotus, alavatsakipua, närästystä, 4 pv huono olo

Ärtyneisyyttä nyt on lähinnä sen takia ku ei tiiä onko raskaana vai ei!! Tänä aamuna testi näytti haamua vaan kännyssä. Paljaalla silmällä ei merkkiäkään haamustakaan!!

Nyt kelpais mikä vaan! Menkat tai raskaus!! Tää epätietosuus on perseestä!!

Teenkö mä noita negoja viel vai miten etenen?
 
Heipati hei!

Mulla on ollakko vai eikö olla vaihe!
Menkat on ollu tähän saakka max 2 pv myöhässä.
Nyt on jo 10 pv.
Testit näyttäny koko ajan negaa.

Järjetön turvotus, alavatsakipua, närästystä, 4 pv huono olo

Ärtyneisyyttä nyt on lähinnä sen takia ku ei tiiä onko raskaana vai ei!! Tänä aamuna testi näytti haamua vaan kännyssä. Paljaalla silmällä ei merkkiäkään haamustakaan!!

Nyt kelpais mikä vaan! Menkat tai raskaus!! Tää epätietosuus on perseestä!!

Teenkö mä noita negoja viel vai miten etenen?

Jos ei menkat ala niin testaa päivän tai parin päästä uudelleen. Tai soita neuvolaan jos terkka osais kertoa miten edetä.
 
Muistin juuri että äiti on kertonut että hän sai tietää ultrassa olevansa raskaana kun mua odotti. Testi oli nega vaikka oli 2 vk myöhässä menkat. Silloin epäiltiin että johtuu hänen geenipoikkeamasta. Mulla on sama poikkeama.
Mutta oli mitä tahansa nii ylihuomenna on tutkimus kun ei näy eikä kuulu niitä menkkojakaan.
 
Muistin juuri että äiti on kertonut että hän sai tietää ultrassa olevansa raskaana kun mua odotti. Testi oli nega vaikka oli 2 vk myöhässä menkat. Silloin epäiltiin että johtuu hänen geenipoikkeamasta. Mulla on sama poikkeama.
Mutta oli mitä tahansa nii ylihuomenna on tutkimus kun ei näy eikä kuulu niitä menkkojakaan.

Toivotaan että sulle selviää jotakin.

Itselläni menkat 19pv myöhässä. Ei minkään laista oireita että menkat alkais. Viime viikon ke ja la sekä tämän viikon ti tein testin ja negaa näytti. Kaksi testiä oli liuskoja ja yksi oli clearblue digitaalinen viikkonäytöllä.
 
Mä tulen tänne seurailemaan.. Itellä menossa vasta dpo 1 joten en pysty testailla tuloksia vielä hetkeen :rolleyes: Mutta näitä on ihana lukea ja nähdä plussa-testejä!
Tsemppiä ja plussa-tuulia kaikille :)
 
Moikka! Oon ite uus täällä kirjoittelemassa, mutta lukenut ja jännännyt oon muiden puolesta sivusta. Nyt kuitenkin alkoi jännät paikat mulla kun tänään tosi ajoissa testasin (kp24/28) ja aamulla sain negan ja nyt illalla näyttää haamua? Näänkö omiani vai näkyykö tossa viivaa? :nailbiting::) ja kertokaa kokemuksia noista sofin testeistä?
20200405_211555.jpg
 
Moikka! Oon ite uus täällä kirjoittelemassa, mutta lukenut ja jännännyt oon muiden puolesta sivusta. Nyt kuitenkin alkoi jännät paikat mulla kun tänään tosi ajoissa testasin (kp24/28) ja aamulla sain negan ja nyt illalla näyttää haamua? Näänkö omiani vai näkyykö tossa viivaa? :nailbiting::) ja kertokaa kokemuksia noista sofin testeistä?View attachment 87800
Mä nään kyllä toisen hyvin haalean :joyful:
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top