Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Mä taas huutelen.. Näiden apteekin ultrien ohjeissa lukee että tuloksen saa 3min.. Niin miten kauan niissä on tulkinnan varaa? 5min? 10min? No mulla alkoi 3min kohdalla näkyä viiva mutta tausta oli niin punanainen vielä joten ei saanut selkeää kuvaa mutta 5min kohdalla siinä on jo selkeä viiva.. En tiedä näkyykö väri mut sitä koitin saada kuvaan.. Sain siis eilen tähän haamun värillä ja mun mielestä tää on vahvempi jo.. Laitan kuvat eilisestä ja tästä auki ja kiinni kp 28/32 tänään on dpo ei hajua

Oisko se joku 5-10min tosiaan, aika monissa on tuo 10min. Vaikuttaa hyvältä!

Mä taas huutelen.. Näiden apteekin ultrien ohjeissa lukee että tuloksen saa 3min.. Niin miten kauan niissä on tulkinnan varaa? 5min? 10min? No mulla alkoi 3min kohdalla näkyä viiva mutta tausta oli niin punanainen vielä joten ei saanut selkeää kuvaa mutta 5min kohdalla siinä on jo selkeä viiva.. En tiedä näkyykö väri mut sitä koitin saada kuvaan.. Sain siis eilen tähän haamun värillä ja mun mielestä tää on vahvempi jo.. Laitan kuvat eilisestä ja tästä auki ja kiinni kp 28/32 tänään on dpo ei hajua

Kyllä toi on tosi selkeä haamu, en oo ite saanu tolla testillä turhia viivoja. Ja samalla kun mulla toi apteekin ultra näytti tolta niin pc näytti myös selkeää hamaua

Dpo 7 tai 8 :angelic:

Liitteet

• Screenshot_20210120_043101.jpg
    Screenshot_20210120_043101.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 217
  • IMG_20210120_042530.jpg
    IMG_20210120_042530.jpg
    23.8 KB · Katsottu: 228
Dpo 7 tai 8 :angelic:

On kyllä hyvin varhaista vielä saada testiin mitään näkyviin. Tuossa negatiivissa nään jotain mut muokkaamattomassa en valitettavasti näe. Kokeile parin päivän päästä uudelleen, silloin voi jo näkyä jos on oikea plussa :happy:

Suva, mikä tilanne?

Mä nään kadii tuossa muokkaamattomassakin viivan mutta vielä haalea että väristä ei voi mennä varmaksi...

En tiiä miten näkyykin niin aikaseen, mutta minä alan uskoo nyt omiin tuntemuksiin ja toivon niin kovasti, että tää vahvistuu edelleen :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210121_051810.jpg
    IMG_20210121_051810.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 256
Kyllä siinä väriä on. Onnea!! Onko mahdollista että ovis olisi ollut aiemmin?:)
Tämän kierron tikutin cb:n advancella. Viime viikon maanantaina sain negan ja tiistaina(kp15) tuli pysyvä hymiö. Eli välissä ei ollu ollenkaan sitä vilkkuvaa hymiötä. Niimpä ei ole ollut ovulaatio aiemmin.

Siis voi v#@!? digitaaliset testit. Tein, tuli ohjekirjan kuva näyttöön. Eli epäonnistui. Aukaisin ja näytti kumminkin tältä eli raskaana 2-3 vkoa tuo taitaa tarkoittaa. Mut ärsyttää todella paljon et tehnyt nyt kaks digiä, eka oli et ei raskaana sillon viikko sitten ja nyt epäonnistui:hilarious:

Liitteet

• IMG_20210121_114209.jpg
    IMG_20210121_114209.jpg
    10.5 KB · Katsottu: 216
Siis voi v#@!? digitaaliset testit. Tein, tuli ohjekirjan kuva näyttöön. Eli epäonnistui. Aukaisin ja näytti kumminkin tältä eli raskaana 2-3 vkoa tuo taitaa tarkoittaa. Mut ärsyttää todella paljon et tehnyt nyt kaks digiä, eka oli et ei raskaana sillon viikko sitten ja nyt epäonnistui:hilarious:

Viivojen perusteella tosiaan vois olla tuon 2-3, mulla kuvat avatusta vaan 1-2 ja 3+

Status
Not open for further replies.
Takaisin