Kyfi2299540
Näppärä viestien naputtelija
Tein illalla testin. On tummempi mitä aamulla. En saanut testistä hyvää ja selkeämpää kuvaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein illalla testin. On tummempi mitä aamulla. En saanut testistä hyvää ja selkeämpää kuvaa.
Jos rfsu puikkotestiin tulee viivanpaikka tuleeko se näkyviin siinä oikeassa testiajassa vai vasta sen jälkeen? Kun testasin eilen negan ihan oletettavasti ja nyt haamu heti näkyviin kp26/32 dpo ei ole tiedossa.. Laitan kuvan kotelo auki jossa eilinen nega ja nyt haamu 2,5h pidätyksellä ja tän päivän haamun kotelossa..
Joo just tää et voi siis tulla testiajalla heti näkyviin viivanpaikka hyvä tietää.. Tosiaan huomenna testaan uudestaan ennen lääkkeen ottoa kun se pitää tosiaan lopettaa jos on raskaana..Voi tulla testiajallakin.
Lupaavalta vaikuttaa! Jos tuosta vielä vahvistuu niin eiköhän ole oikea plussa!
Joo just tää et voi siis tulla testiajalla heti näkyviin viivanpaikka hyvä tietää.. Tosiaan huomenna testaan uudestaan ennen lääkkeen ottoa kun se pitää tosiaan lopettaa jos on raskaana..
Ei kun tää on nyt toine kerta kun mies hakee ja sanoin ettei näitä vaan pc puikkoja ja on nyt kaksi kertaa näitä tuonut ja nyt pyysin kaksi kun en ajatellu huomenna mennä kauppaan kun on sen verran matkaa eli huomenna aamulla sama testiOnks sul muita testejä kuin nää?
Aamulla tein liuska testin.Teitkö tämän saman testin aamulla?
Aamulla tein liuska testin.
Viimeksi kun olin raskaana niin tein 6 eri päivänä ennen kuin molemmat viivat oli yhtä tummat
Eri testien viivoja ei oikein voi verrata. Ootko tätä clearbluen testiä tehnyt aiemmin et voit siihen verrata? Parin päivän välein pitäisi vähän vahvistua.
Oireita ei kannata sen enempää miettiä, vaan mennä ihan noiden testien perusteella. Testaa vielä huomenna ja jos viiva on häviämään päin, niin sitten katse kohti sitä tulevaa lääkärikäyntiä. Hoidot onneksi tepsivät suurimmalla osalla, joten hyvä juttu ettei tarvitse enää tämän pidempään odottaa lääkärikäyntiä.
Nyt tuli testiin ei raskaana
Nyt tuli testiin ei raskaana
Kyllä se on viivanpaikka minkä eilen sain näkyviin... Tein testin taas aamulla ja mun mielestä tässä ei edes väriä ole vaikka ihan testiajalla tuli.. Kaivoin eeilisen testin esiin ja mun mielestä siitä on viiva hävinnyt kokonaan eli.. Tänää kp27/32 ei tietoa dpo
Kyllä se on viivanpaikka minkä eilen sain näkyviin... Tein testin taas aamulla ja mun mielestä tässä ei edes väriä ole vaikka ihan testiajalla tuli.. Kaivoin eeilisen testin esiin ja mun mielestä siitä on viiva hävinnyt kokonaan eli.. Tänää kp27/32 ei tietoa dpo
Joo eilinen tosiaa tuli heti kun kastu ja tausta oli punertava vielä... Ootko laittanut sinne jotai palautetta? Aattelin et auttaako se palautteen anto mitään?Kyllä näillä tulee niin törkeitä viivanpaikkoja! Mullakin ne hävisi / haaleni kuivuessaan. Oikea viiva taas tummeni ja jäi.
Joo eilinen tosiaa tuli heti kun kastu ja tausta oli punertava vielä... Ootko laittanut sinne jotai palautetta? Aattelin et auttaako se palautteen anto mitään?
Pahoittelut ja tsemppiä