Haave2021❤️
Oman äänensä löytänyt
Kannattaa tehä huomenna uus. Mulla ekasta kierrosta anto noi testit kaks kertaa tuommosia haamuja, joissa värikertymää oli ylänurkassa.. Harmitti kun ehdin jo iloitaMitä mieltä raati?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa tehä huomenna uus. Mulla ekasta kierrosta anto noi testit kaks kertaa tuommosia haamuja, joissa värikertymää oli ylänurkassa.. Harmitti kun ehdin jo iloitaMitä mieltä raati?
Kannattaa tehä huomenna uus. Mulla ekasta kierrosta anto noi testit kaks kertaa tuommosia haamuja, joissa värikertymää oli ylänurkassa.. Harmitti kun ehdin jo iloita
Joko testasit ???Joo mullon oottelemas tuola aamua toinen :angelic: Jos siinä vielä jotain, nii haen digin
Joko testasit ???
Nyt kun vuoto loppunut niin torstaista lähtien saanut useasti käydä wc pissalla, pää ollut kipeä sekä rinnat arat. Mistähän johtuu tämä?
Moiii!
Täällä kanssa yritetään saada kolmatta alulle, mutta raskauksista on jo sen verran etten enää muista mitään...
Sain omasta mielestäni selkeät kaksi viivaa. Ylempi on eilen iltapäivällä. Alempi tänäaamuna. Mitä mieltä olette? Menkat pitäisi alkaa tänään, onneksi ei ole vielä kuulunut. Mutta vähä jomottelee alavatsaa ja selkää. Blaah tää on niin stressaavaa.
Selkeet!!! OnneaMoiii!
Täällä kanssa yritetään saada kolmatta alulle, mutta raskauksista on jo sen verran etten enää muista mitään...
Sain omasta mielestäni selkeät kaksi viivaa. Ylempi on eilen iltapäivällä. Alempi tänäaamuna. Mitä mieltä olette? Menkat pitäisi alkaa tänään, onneksi ei ole vielä kuulunut. Mutta vähä jomottelee alavatsaa ja selkää. Blaah tää on niin stressaavaa.
Moiii!
Voiko olla raskaus? Tekee pahaa mut en oksenna.
Mitä mieltä olette näistä? Ylempi otettu toissapäivänä ja alempi tänään, ei ole muokattu. Mun omaan silmään tossa alemmassa on vähän selkeämpi toinen viiva mutta aika hailuhan se on, tosin vasta dpo 10 arviolta tänään.
View attachment 98831 View attachment 98832
Mitä mieltä olette näistä? Ylempi otettu toissapäivänä ja alempi tänään, ei ole muokattu. Mun omaan silmään tossa alemmassa on vähän selkeämpi toinen viiva mutta aika hailuhan se on, tosin vasta dpo 10 arviolta tänään.
Alemmassa selvästi vahvempi, hyvältä näyttää.Mitä mieltä olette näistä? Ylempi otettu toissapäivänä ja alempi tänään, ei ole muokattu. Mun omaan silmään tossa alemmassa on vähän selkeämpi toinen viiva mutta aika hailuhan se on, tosin vasta dpo 10 arviolta tänään.
Tää on miun mielestä just se viivanpaikka mitä nää testit antaa herkästi. Sit kun on oikea positiivinen, niin se on kirkas pinkki, ja saa tosi helposti selvää että on väriä.Onko kokemusta kellään predictor early, et kun on purkanut ja katsonut testiajan jälkeen niin onko tullut näkyviin selkee viiva ? En ole varma enää näkykö viiva siis joku harmaa testiajalla jo (ehkä) mut reilusti testiajan jälkeen tuli näkyviin kyllä.
Eli näin että testi jotenkin teki jonkun reagoinnin kun viiva tuli yhtäkkiä ihan selkeenä näkyviin ja sitten vähän haaleni mutta jäi selkee viiva. Testiajan jälkeen reilusti tämä. Livenä näkyy puolet selvemmin kuin näissä ladatuissa kuvissa.
Ok. Näin aattelinkin. Pc puikko anto samasta pissasta ilm.viivanpaikan joka näkyy selkeesti mut ei oo väriä. Avasin myös sen pc puikon.