Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Eikös viivanpaikat oo sellaisia viivoja, joissa ei oo väriä. Jos punertaa tai sinertää niin on plussa oikeasti.

Itse oon tehnyt aina täysin tyylipuhtaita negoja edellistä raskautta sekä nyt näitä testejä lukuunottamatta.
Kiitos tästä tiedosta! :happy:
 
Hei. Oletteko saaneet viivanpaikkoja rfsu varhaiseen testiin (tulos jopa 6 päivää ennen kuukatisten poisjäämistä)?
 

Liitteet

  • IMG_20200309_100019.jpg
    IMG_20200309_100019.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 469
Outoa. Mutta kai noinkin aikaisin mahdollista saada plus. Ainakin pcos jos sairastaa, on mahdollista saada monta ovulaatioplussaa. Onko fyysisiä oireita? Ihmeen vaalea tuo Digin viiva

Hei. Tein tuosta jo aiemmin yhden digin ja se oli vahvempi kun tuo. Minulla ei pitäisi olla pcos koska kuukautiset ovat säännölliset eikä muutenkaan ole ollut mitään sellaisia oireita. Toki kaikki on mahdollista.
Tein tänään aamulla lh liuskan ja se oli vahva plussa jälleen. Oireita on alavatsa tuntemukset ja läpinäkyvä lima. Kai se ovulaatio on tulossa, mutta outoa että se on näin aikaisin kun yleensä minulla on pidemmät kierrot (n. 29-34 pv). Olen tehnyt myös raskaustestin ja se näyttää negatiivista. Nyt kp 9.
 
Mitkähän mahdollisuudet on nyt raskautua, kun eilen oli pupuilua ja ovis oireita ja tänään myös ovis oireita ja päivällä lh piikki. Nyt illasta testit näyttää negatiivista. Varmaan pitäis vielä tänään koittaa pupuilla jos miestä kiinnostaa.
 
Mitkähän mahdollisuudet on nyt raskautua, kun eilen oli pupuilua ja ovis oireita ja tänään myös ovis oireita ja päivällä lh piikki. Nyt illasta testit näyttää negatiivista. Varmaan pitäis vielä tänään koittaa pupuilla jos miestä kiinnostaa.

Uskoisin että on hyvät mahdollisuudet :angelic:
 
Joku wishiltä tilattu one step kaapista löytyneestä kasasta antaako tämä turhaan näin räikeää värää positiivista tai viivanpaikkaa?? Löytyi myös jokin muu wishin one step mutta erilainen liuska ja siihen tulee just ja just joku viivanpaikka, joka ehkä punertaa mutta kuvaan en saa.

Tämä siia dpo12 illalla 4h pidätyksellä ja ihan testiajalla. Ovis tikutettu ja ultralla varmistettu inssissä.
 

Liitteet

  • IMG_20200318_235242.jpg
    IMG_20200318_235242.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 524
Minulla piti menkkojen alkaa 14.3. Nyt on 10pv myöhässä. Ei mitään merkkejä että alkais menkat. Toivottavasti olisin raskaana. Pelottaa ja jännittää tehdä testi. Kun on näyttänyt testit välillä positiivista ja negatiivista. Pelottaa ja jännittää
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top