Eiku joo oli rfsu :banghead: kp30/31 ja dpo 11 täytyy joku toine testi käydä ostaa ja tosiaan ei ollu päivän eka pissa vaan kolmas..
Kokeile esim. pc seuraavaksi
Jotain tuossa kyllä näkyy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eiku joo oli rfsu :banghead: kp30/31 ja dpo 11 täytyy joku toine testi käydä ostaa ja tosiaan ei ollu päivän eka pissa vaan kolmas..
Joo pc piti ostaa mut joku aivopieru kävi kun oli nii kauhee pissa hätä kaupassaKokeile esim. pc seuraavaksi
Jotain tuossa kyllä näkyy!
Joo pc piti ostaa mut joku aivopieru kävi kun oli nii kauhee pissa hätä kaupassa
Mulle on käynyt ihan samaa näiden kanssa ja on ollut oikeasti noin punainen viiva. Mutta siis nämä varmasti tunnistaa kiimmittymisyritykset. Itse en henk.koht luota näihin testeihin enää jos testaa ennen menkkojen alkuaTää taisi olla 4-5pv ennen oletettujen menkkojen alkamista tää ensimmäinen kuva
Ja poikittainen kuva sitten sinä päivänä kun menkat alkoi
Päästäänkin seuraavan testin pariin. Apteq. Tämäkin mielestäni herkkä testi. Ei aikaisempaa kokemusta. Antaako tämän kaltaista viivanpaikkaa? Livenä viiva on hennon vaaleanpunainen.
Kuivuessa saattaa tulla viivanpaikka esiin mut se on kyllä selvästi harmaa. Sun viiva näyttää pumertavalta ja on sen verran selkeä että sanoisin kyllä plussaksi. Oon kuullut, että vaikka apteq on 10mIu niin todellisuusdessa ei ole niin herkkä ja monet saaneet muilla testeillä haaleeta plussaa, mutta tällä negaa, toisella testillä voisit saada selvemmän plussan.Päästäänkin seuraavan testin pariin. Apteq. Tämäkin mielestäni herkkä testi. Ei aikaisempaa kokemusta. Antaako tämän kaltaista viivanpaikkaa? Livenä viiva on hennon vaaleanpunainen.
Tuo näyttää selkeästi punertavalta!
Mun saman testin viivanpaikat näytti tältä :
View attachment 96041
Näissä nään jotain viivan alkua.
Kyllä edelleen joku haamuilee siellä. En tiedä johtuuko testistä vai onko viivanpaikkaa vai oikea haamu. Onko tää nyt tehty vai vanhoja kuvia?
Tämä on siis eilen päivällä tehty, aamupissasta. Nyt kuitenkin alkoi vuoto samaan aikaan kun tämän plussan sain. Siis sain jo tiistai illalla ekan ja tämmönen tummempi selkeämpi tuli eilen. Nyt vuodan kuitenkin verta. Ei runsas vuoto mutta punaista kuitenkin tulee ihan.
Teen kai pian. Ostin just kaupasta sekä Pregcehckin että RFSUn. Aamupissasta ri kyllä enää onnistu tehdä...Luulen että on ollut sit kemiallinen. Ootko tehnyt tänään testiä?
Selkeästi näkyvä viiva, mutta ainakin miun mielestä täysin harmaa eli viivanpaikka. Ootko kokeillut testata sellaisessa vaiheessa kun tiedät varmaksi ettet ole raskaana? Kun vaikuttaa että jostain syystä nää testit antaa siulle todella vahvaa viivanpaikkaa.
Näkyykö mitään himotestaajan pohdinnat vol786