Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Tää taisi olla 4-5pv ennen oletettujen menkkojen alkamista tää ensimmäinen kuva

Ja poikittainen kuva sitten sinä päivänä kun menkat alkoi
Mulle on käynyt ihan samaa näiden kanssa ja on ollut oikeasti noin punainen viiva. Mutta siis nämä varmasti tunnistaa kiimmittymisyritykset. Itse en henk.koht luota näihin testeihin enää jos testaa ennen menkkojen alkua

Päästäänkin seuraavan testin pariin. Apteq. Tämäkin mielestäni herkkä testi. Ei aikaisempaa kokemusta. Antaako tämän kaltaista viivanpaikkaa? Livenä viiva on hennon vaaleanpunainen.

Liitteet

• IMG_20201118_031602.jpg
    IMG_20201118_031602.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 380
Päästäänkin seuraavan testin pariin. Apteq. Tämäkin mielestäni herkkä testi. Ei aikaisempaa kokemusta. Antaako tämän kaltaista viivanpaikkaa? Livenä viiva on hennon vaaleanpunainen.

En kyllä osaa vastata kysymykseen mutta aika erottuva on jos viivanpaikka.

Kuivuessa saattaa tulla viivanpaikka esiin mut se on kyllä selvästi harmaa. Sun viiva näyttää pumertavalta ja on sen verran selkeä että sanoisin kyllä plussaksi. Oon kuullut, että vaikka apteq on 10mIu niin todellisuusdessa ei ole niin herkkä ja monet saaneet muilla testeillä haaleeta plussaa, mutta tällä negaa, toisella testillä voisit saada selvemmän plussan.

Kyllä edelleen joku haamuilee siellä. En tiedä johtuuko testistä vai onko viivanpaikkaa vai oikea haamu. Onko tää nyt tehty vai vanhoja kuvia?

Tämä on siis eilen päivällä tehty, aamupissasta. Nyt kuitenkin alkoi vuoto samaan aikaan kun tämän plussan sain. Siis sain jo tiistai illalla ekan ja tämmönen tummempi selkeämpi tuli eilen. Nyt vuodan kuitenkin verta. Ei runsas vuoto mutta punaista kuitenkin tulee ihan.

Luulen että on ollut sit kemiallinen. Ootko tehnyt tänään testiä?

Tämä on siis eilen päivällä tehty, aamupissasta. Nyt kuitenkin alkoi vuoto samaan aikaan kun tämän plussan sain. Siis sain jo tiistai illalla ekan ja tämmönen tummempi selkeämpi tuli eilen. Nyt vuodan kuitenkin verta. Ei runsas vuoto mutta punaista kuitenkin tulee ihan.

Selkeästi näkyvä viiva, mutta ainakin miun mielestä täysin harmaa eli viivanpaikka. Ootko kokeillut testata sellaisessa vaiheessa kun tiedät varmaksi ettet ole raskaana? Kun vaikuttaa että jostain syystä nää testit antaa siulle todella vahvaa viivanpaikkaa.
Vai oliko se niin että sait samanlaista viivaa kun kävit verestä mittaamassa alle viiden hcg tuloksen.

Tässä tänäinen RFSU testi jonka tein vuodosta huolimatta.... Kuivuneena ylempi kuva ja alempi heti testiajan sisällä.
IMG_1615.JPG
IMG_20201120_142750.jpg

Piti lisätä että ylempi kuva on otettu eri kuvakulmasta.

En noissa näe mitään. Kyllä se viiva tulee kunnolla näkyviin ilman kuvan muokkailuja, jos on tullakseen. Ehkä kannattaa odottaa muutama päivä ja jos kuukautiset ei ala niin testata sitten.

Status
Not open for further replies.
Takaisin