Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuohan punertaakinTein testin (päivän toisesta pissasta) ebaysta ostetulla one stepillä, kun ei menkkoja ole kuulunut. Raskauden jälkeen mulla tosin ollut 8 päivääkin myöhässä ja ovistestit tyhjiä, eli ovuloimattomuutta. Niin nyt sitten tällainen viivanpaikka? Vai onko tässä väriä? Mulla on jo silmät ihan solmussa tämän tiiraamisesta.
View attachment 92453
View attachment 92451
Niinkö Hitsi kun asutaan niin korvessa, niin en saa Pregcheckiä tähän hätään.Tuohan punertaakin
Harmi, varmasti pc näyttäisi vahvempaa viivaa kuin one step!Niinkö Hitsi kun asutaan niin korvessa, niin en saa Pregcheckiä tähän hätään.
Hienoa! Oon ihan intona täällä sun puolesta!Nyt on mies delegoitu testiostoksille Eihän tällaista epätietoisuutta kestä.
Ei tässä tosin mitään oireita ole. Alamaha taisi vähän vihloa toissapäivänä, nyt kun mietin. Ja ihan kuin maito olisi tiukemmassa ollut? Tai ainakin alipainepumpun saalis on pienentynyt. Mutta vauvahan vetää hirveät määrät kiinteitä, niin vähemmästäkin tuotanto vähenee.
Kyseessä voi olla siniviivaisille testeille tyypillinen roskishaamu, tai sitten voi näyttää raskauden. Toivoa vielä kuitenkin on.:)Moikka!
Mä myös nyt "uusi" täällä, viimeksi foorumilla pyörinyt v. 2017, kun odotin toista lasta. Eli nyt siis kolmas haaveissa.
Ja vaikka kaksi raskautta jo takana, on tämä silti aina jännää. Eilen sain niinsanotun "roskishaamun" (omasta mielestäni) kun jätin testin kylpyhuoneen tasolle ja vilkaisin testiajan jälkeen.. :angelic: vai näenkö ihan omiani? Tänään tein kuitenkin hätäpäissäni selkeän negan rfsun varhaisella testillä nyt iltapäivällä...
Toivotaan, että seuraava testi on selkeä positiivinen jos päädyt vielä testaamaan. :)Ei auta jäädä kun odottelemaan ajan kulumista. Voihan se olla, että mieli vaan teettää kaikenlaista. Kuvien laatu kyllä hieman kärsi palstalle laidatessa, mutta saa sitten nähdä mikä on lopputulema :) Raskauskeijun testipuikko oli 20 mIU/ml hCG ja digi oli ilmeisesti 25 mIU/ml hCG. Mikäli olen ymmärtänyt niin ei kaikista herkimmästä päästä.
Kone näköjään jumitti aivan huolella, pahoittelut tuplaviestistä :D
Miten se nyt noin harmaalle näyttää kuvassa. Koitan laittaa uuden. Ylempi se päiväinen one step ja alempi pc.
Miten se nyt noin harmaalle näyttää kuvassa. Koitan laittaa uuden. Ylempi se päiväinen one step ja alempi pc.
Onnea Mahtavaa, ettei tarvinnut Letroja! Keho heräsi viime raskauden myötä?Kiitos vastanneille.:)
Mitenhän sitä pitää aina näin hämmentyä, kun omalle kohdalle osuu. Viimeksikin jonkun piti mulle palstalla sanoa, että mun viivanpaikka muuten punertaa.
Onnea Kosmoskukalle!!! Toivon sinne hyvin tarrautunutta tyyppiä ja hyvin näkyy viiva siellä jo.
Itse kans testasin ja nyt jännittää. Testinä ya apteekin raskaustesti 20mlu/ml vahvunen ja kp 25 ilta. Dpo ehkäpä 9(tikutin oviksen kyllä):
https://ibb.co/jb3rK86
https://ibb.co/8jSBzBR
Mitä mieltä ootte? Viime kierrossa sain tosiaan rfsuhun haamun ja pari päivää sen jälkeen testasin tällä ya-testillä enkä oikeen nähnyt siinä silloin mitään. Siksi aattelen ettei tää väldee oo viivanpaikka, kääk
Oireina on oikeestaan oireettomuus. Normi kierroissa ollut rinnat arkana jo tässä kohtaa. Pari päivää sit tuli vähän klimppisempää vvuotoo, mikä ei yleistä.