Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Hei, voin kertoa aika omakohtaista kokemusta testeistä. Vihreä on rfsun herkkä testi, tehty aamupissistä, sininen pregcheck puikko, tehty 2,5 pidätyksen jälkeen iltapäiväpissistä töiden jälkeen (tässä vaiheessa menossa 3+4)
Tämä nauratti aivan mahdottomasti kun herkkä testi nii haalea että eihän tota kuvassa erota, ja sitten iltapäivällä pregcheck vahvaa plussaa.
Seuraavana aamuna (3+5)tein 2 pregcheck puikkoa, joista alempi on vanhalla päiväyksellä (6-2020) ja ylempi tuoreella päiväyksellä (6-2021) ja kummatkin positiivisia, ei niin vahvoja mutta kuitenkin.
Siitä seuravaana iltapäivänä (3+6) teinkin apteekin oman herkän (otettu n 2 minuuttia teon jälkeen, vahvistui siis tuostakin vielä) ja digitaalisen, kuukautiset olisivat pitäneet alkaa samana päivänä.

Lopputulema omassa mielessä että enää en sotkeennu rfsun testeihin kun muut näyttää paljon paremmin :happy093meillä esikoinen tulossa, näillä näkymin haikara saapuu maaliskuussa !
 

Liitteet

  • 20200708_180434.jpg
    20200708_180434.jpg
    10.4 KB · Katsottu: 1,389
  • 20200709_045711.jpg
    20200709_045711.jpg
    7.7 KB · Katsottu: 1,932
  • 20200710_160127.jpg
    20200710_160127.jpg
    11.2 KB · Katsottu: 694
  • 20200710_160614.jpg
    20200710_160614.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 634
Hei, voin kertoa aika omakohtaista kokemusta testeistä. Vihreä on rfsun herkkä testi, tehty aamupissistä, sininen pregcheck puikko, tehty 2,5 pidätyksen jälkeen iltapäiväpissistä töiden jälkeen (tässä vaiheessa menossa 3+4)
Tämä nauratti aivan mahdottomasti kun herkkä testi nii haalea että eihän tota kuvassa erota, ja sitten iltapäivällä pregcheck vahvaa plussaa.
Seuraavana aamuna (3+5)tein 2 pregcheck puikkoa, joista alempi on vanhalla päiväyksellä (6-2020) ja ylempi tuoreella päiväyksellä (6-2021) ja kummatkin positiivisia, ei niin vahvoja mutta kuitenkin.
Siitä seuravaana iltapäivänä (3+6) teinkin apteekin oman herkän (otettu n 2 minuuttia teon jälkeen, vahvistui siis tuostakin vielä) ja digitaalisen, kuukautiset olisivat pitäneet alkaa samana päivänä.

Lopputulema omassa mielessä että enää en sotkeennu rfsun testeihin kun muut näyttää paljon paremmin :happy093meillä esikoinen tulossa, näillä näkymin haikara saapuu maaliskuussa !

Joo noi rsfu on saanu aika hyvin kuraa niskaansa ku näyttää nii huonosti tai sit just antaa niitä viivan paikkoja. Onneks nyt raskaustesti vahvistui :angel1 tarrasukkia sinne :smiley-bounce013
 
Joo noi rsfu on saanu aika hyvin kuraa niskaansa ku näyttää nii huonosti tai sit just antaa niitä viivan paikkoja. Onneks nyt raskaustesti vahvistui :angel1 tarrasukkia sinne :smiley-bounce013

Kiitoksia ! Joskus vain vaistoon pitää uskoa. Viikko sitten vaan tuli olo että testi pitää tehdä, ja ei ton rfsun testin jälkeen helpottanut vaikka miehen kanssa negaksi ajateltiin. Ja töiden jälkeen piti sit käydä tosiaan noita pregcheck puikkoja ja tosiaa todella selkeä viiva tuli minuutissa tekemisestä, vaikka pidätystä oli vasta 2,5 tuntia takana. Vuoto nyt neljättä päivää poissa ja päiviä 4+2 mennään.
Kauheen jännää itselle tämä, etenkin kun oireita on todella vähän niin ei usko vieläkää todeksi :laughing002
 
Voi apua! Tajusin tänään menkkojen olevan myöhässä ja löysin vielä pari testiä kaapista. Jonkun sortin haamu? siihen piirtyi iltapäivästä... Nyt en tiiä mitä ajatella:nailbiting: Johonkin vaan paniikissa pakko kertoo kun ei vielä uskalla muuallekaan, miehelle varsinkaan... Lapsimäärän piti (miehen puolelta)olla täynnä ja puolitoista vuotta sitten käytiin läpi kaksi keskenmenoa aivan peräkkäin:sad010
Palaan asiaan aamulla toisen testin tehtyäni, mikäli aihetta on. Johonkin vaan oli purettava:schoked025:excited001
 
Menkat myöhässä 4pv. Toivottavasti nyt olis raskaus. Ootan 2vk ennen kuin teen testin. Joko on myöhässä tai sit jää kokonaan pois ja en ole raskaana.

Mut toivon että olen. Tämä on haluttu ja toivottu.
 
Uteliaana tein, kiertopäivä 29/32.. Yhtään ei punerra, mutta viiva erottuu?
 

Liitteet

  • BB725FFE-40C3-422D-A4A3-4D9858514794.jpeg
    BB725FFE-40C3-422D-A4A3-4D9858514794.jpeg
    27.1 KB · Katsottu: 838
Menkat myöhässä 4pv. Toivottavasti nyt olis raskaus. Ootan 2vk ennen kuin teen testin. Joko on myöhässä tai sit jää kokonaan pois ja en ole raskaana.

Mut toivon että olen. Tämä on haluttu ja toivottu.

Menkat edelleen myöhässä 12pv. Ma tein raskaustestin joka näytti negaa
 
Hei,

olen todella hämmentynyt ja olen pahoillani kun piipahdan tänne vain omiani kyselemään. Tein tänään testin aivan hetken mielijohteesta iltapäivällä muutaman tunnin pidätyksestä. Näkeekö joku muukin tuossa haaleanpunaisen viivan vai kuvittelenko vain? Tämä on toinen yrityskierto. Minulla tuli paripäivää veristä vuotoa ja ajattelin, että menkat alkoivat. Vuotoa oli kuitenkin vähemmän kuin normaalista ja vain sen muutaman päivän. Tätä en kuitenkaan osannut odottaa. Kiertoni on ollut epäsäännöllinen. Sen vuoksi olen teroja syönyt, tämä oli nyt kolmas kierto niiden kanssa. Tavallaan tämäkin on jo vähän hassua minulle tulla tänne kyselemään, kun kaikki tämä on jotenkin niin uutta. En ole hirveästi näihin nettipalstoihin aiemmin tutustunut. :)
 

Liitteet

  • 20200731_203720.jpg
    20200731_203720.jpg
    17 KB · Katsottu: 531
Hei,

olen todella hämmentynyt ja olen pahoillani kun piipahdan tänne vain omiani kyselemään. Tein tänään testin aivan hetken mielijohteesta iltapäivällä muutaman tunnin pidätyksestä. Näkeekö joku muukin tuossa haaleanpunaisen viivan vai kuvittelenko vain? Tämä on toinen yrityskierto. Minulla tuli paripäivää veristä vuotoa ja ajattelin, että menkat alkoivat. Vuotoa oli kuitenkin vähemmän kuin normaalista ja vain sen muutaman päivän. Tätä en kuitenkaan osannut odottaa. Kiertoni on ollut epäsäännöllinen. Sen vuoksi olen teroja syönyt, tämä oli nyt kolmas kierto niiden kanssa. Tavallaan tämäkin on jo vähän hassua minulle tulla tänne kyselemään, kun kaikki tämä on jotenkin niin uutta. En ole hirveästi näihin nettipalstoihin aiemmin tutustunut. :)
Hei! Kaikki mahtuvat foorumille mukaan, tervetuloa!:welcome
Näen kyllä viivan, mielestäni jopa punertaa. Tosin omaan vahvat viivalasit ja nään viivoja lähes aina.. Mikä testi on kyseessä? Toivotaan vahvistumista.:shy:
 
Onko tuo Rfsu:n puikko? Jos on niin itse saan niihin lähes aina sellaisen haalean jopa hieman punertavan viivan. Mutta näen kyllä
Myös tuossa viivan.d Tänään en tehnyt puikkoa, mutta hulluuttani dippasin dpo 7 rfsu liuskan ja saan jopa näillä päivillä siihen tosi selvän viivan, toki haalean. Ja en usko olevan positiivinen vaan rfsu:n ominaisuus. Paska testi merkki, vaikka toki sitten kyllä tummuu hyvin, jos on oikea haamulainen. Mutta tosiaan sen puikon kanssa on vähän sama homma, että ei aita kuin testata uudestaan huomenna tai ylihuomenna.

tässä se minun viivanpaikka tältä päivää liuskaan. Hullu laboratorio on avattu jälleen, kun piinaviikko menossa :woot:

 
Mä en oo saanut rfsu ikinä mitään, nyt ostin niitä pitkästä aikaa paljon (2kpl + postissa joskus tulossa 8kpl), täytyy pian testailla tuleeko jotain..
 
Kiitos lämpimästä vastaanotosta! Tuo ei ole rfsu vaan se on raskauskeijun sivuilta tilattu testi, jossa on lila pää. Mutta merkistä ei ole hajuakaan!
 
Kiitos lämpimästä vastaanotosta! Tuo ei ole rfsu vaan se on raskauskeijun sivuilta tilattu testi, jossa on lila pää. Mutta merkistä ei ole hajuakaan!

joo se on mulle ihan vieras. Täällä joskus niihin törmää. Toivotaan, jotta lähtee vahvistumaan. :smiley-bounce013
Mulla on nuorimman odotus lähtenyt käyntiin kahden päivän vuodolla, joka yhtäkkiä vain loppui. En edes ymmärtänyt olevani raskaana, mutta se normaalista poikkeava vuoto sai testaamaan. Hän on meidän ainoa tyttö lapsi. Poikien odotuksissa ei ole olllut vuotoja. En tiedä onko sillä mitään tekemistä.:scratch
 
Mä en oo saanut rfsu ikinä mitään, nyt ostin niitä pitkästä aikaa paljon (2kpl + postissa joskus tulossa 8kpl), täytyy pian testailla tuleeko jotain..

mä en tiedä miksi mä saan lähes aina jonkinlaisen viivan tähän. Nytkin parin tunnin pidätyksellä. Testin teen ohjeiden mukaisesti. En tiedä vaikuttaako joku pissan PH tai joku jolloin testi reagoi näin.
 
Minusta on kuoriutunut vainoharhainen testaaja! :D Tein tänä aamuna ClearBlue digitestin. Ruutuun tuli 3min ajan sisällä vastaus 'ei raskaana'. Koska olin liian utelias avasin tesin ja halusin nähdä miten se toimii, sillä aiemmin en ollut kyseistä testiä tehnyt. Näin siellä silmin erottuvat testiviivan. Tein sitten myös raskauskeijun raskaustestin, (saman merkkisen jota perjantaina käytin) samasta aamupissasta, ja edelleen sama haalea toinen viiva ilmestyi testiin testiajalla. Mitä mieltä olette? Olisiko sen pitänyt vahvistua perjantaista jos olisin raskaana vai olinko liian hätäinen?:)
 

Liitteet

  • 20200802_100012.jpg
    20200802_100012.jpg
    9 KB · Katsottu: 370
  • 20200802_102102.jpg
    20200802_102102.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 412
Minusta on kuoriutunut vainoharhainen testaaja! :D Tein tänä aamuna ClearBlue digitestin. Ruutuun tuli 3min ajan sisällä vastaus 'ei raskaana'. Koska olin liian utelias avasin tesin ja halusin nähdä miten se toimii, sillä aiemmin en ollut kyseistä testiä tehnyt. Näin siellä silmin erottuvat testiviivan. Tein sitten myös raskauskeijun raskaustestin, (saman merkkisen jota perjantaina käytin) samasta aamupissasta, ja edelleen sama haalea toinen viiva ilmestyi testiin testiajalla. Mitä mieltä olette? Olisiko sen pitänyt vahvistua perjantaista jos olisin raskaana vai olinko liian hätäinen?:)

Digeissä näkyy aina jonkin verran toista viivaa vaikkei olisi raskaana. Ne ei toki ole kaikkein herkimpiä. Raskauskeijun testeistä en tiedä muuta kuin, että onestepit antaa herkästi viivanpaikkaa myös.

Kannattaa odotella jokunen päivä ja testata uudestaan.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top