Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin oli toukokuussa kemiallinen ja tänään dpo 9 erittäin hailakkaa haamua saatu ja toivon että tärppää. Mielestäni sinulla plussa <3Tämmöset testattu tänäänToukokuussa kemiallinen. Nyt jännitetään miten käy ja saahaanko maaliskuinen 2027 ku maaliskuinen 2024 tuliki myöhäinen keskenmeno syyskuussa 2023
View attachment 157517
Nää on tosi susitestejä eli antaa välillä selkeetä viivanpaikkaa vaikka ei ois raskaana ja ite en saanu sit ollenkaan viivaa, kun olin raskaanaMääkin sorruin testaamaan jo
Näettekö jotain, tuleeko näihin viivan paikkoja?![]()
Tässä mun samanlainen oikea plussa pp5/dpo10!Määkin sorruin testaamaan jo
Siis todellakin näen tässä viivan, mutta ei ole yhtään kokemusta näistä testeistä miten herkästi antavat vääriä tuloksia. Mikä dpo sulla on?Määkin sorruin testaamaan jo
Tästä en osaa sanoa, olevinaan näkisin jotain mutta silmät alkaa harittaa kun yritän ottaa selvää onko oikeassa kohdassa ja tuntuu ettei sitten näykään mitään. Pikkukuvasta kun katsoo niin ehkä vähän paremmin voisin kuvitella viivan. Näkyykö livenä selkeämmin tai yhtään väriä? Tosin jos kolme päivää sitten kiinnittynyt niin ei kyllä kauhean selkeää tässä kohtaa odottaisikaan.Kp23 tuli pyyhittäessä pari veriviirua (toivoa että olisi ollut kiinnittyminen?) Tänään kp26/30 laimeasta pissasta testattu. Mä nään mun viivalaseilla jotain. Mutta toisaalta näin kyllä viimme viikkoisessakin pc:n testissä, joten näkeekö kukaan muu mitään, ja onko nämä testit vaan mennyt näin huonoksi, aiempina vuosina nega näkyi aina selkeänä valkoisena?![]()
Mulla PP6/dpo11Siis todellakin näen tässä viivan, mutta ei ole yhtään kokemusta näistä testeistä miten herkästi antavat vääriä tuloksia. Mikä dpo sulla on?
On kyllä lupaava, oispa oikee plussaMulla PP6/dpo11
mun silmään tuossa on kyllä ihan väriäkin, luulisi että viivan paikka olisi harmaa? Vai voiko olla niin sysi testi
Menkat taisi alkaa, niukkaa vuotoa vielä mutta jomotukset sen mukaiset...Kp23 tuli pyyhittäessä pari veriviirua (toivoa että olisi ollut kiinnittyminen?) Tänään kp26/30 laimeasta pissasta testattu. Mä nään mun viivalaseilla jotain. Mutta toisaalta näin kyllä viimme viikkoisessakin pc:n testissä, joten näkeekö kukaan muu mitään, ja onko nämä testit vaan mennyt näin huonoksi, aiempina vuosina nega näkyi aina selkeänä valkoisena?![]()
Mites siellä onko viivat vahvistunu tai ootko testannu lisää?Mulla PP6/dpo11
Eilen en testannut, mutta tässä just tän aamuinen, ei tarvii enää tihrustellaMites siellä onko viivat vahvistunu tai ootko testannu lisää?