Plussa vai ei?

Ei tää taida vahvistua. Voiko testi oikeasti olla niin susi. 🥺 Mut ei oo tätikään viel tullu, joten toivoa on
Jotkut testit on tosi paskoja ja harmittaa oikein miten ne kylvää sit turhaa toivoa 😭 Itse kokenut sen useammalla testillä, mutta näitä en toki ole käyttänyt koskaan.

Mutta toki myös tuo mainittu Kemiallinen on aina mahdollinen, itsekin yhden kokenut, mutta siinä eka viiva oli todella selkeä, mutta se ei vain vahvistunut ja digi sanoi siitä muutaman päivän päästä ei raskaana! 😔
 
Jotkut testit on tosi paskoja ja harmittaa oikein miten ne kylvää sit turhaa toivoa 😭 Itse kokenut sen useammalla testillä, mutta näitä en toki ole käyttänyt koskaan.

Mutta toki myös tuo mainittu Kemiallinen on aina mahdollinen, itsekin yhden kokenut, mutta siinä eka viiva oli todella selkeä, mutta se ei vain vahvistunut ja digi sanoi siitä muutaman päivän päästä ei raskaana! 😔
Mä todella toivon et viiva viel vahvistuisi. Mulla noita sofin testejä on nyt todella paljon ni jatkan testailua. En oo miehellekkään mitään sanonu.
Mut jännä jos toi testi antaa näin paljo vääriä haamulaisia 🤔
 
Mä todella toivon et viiva viel vahvistuisi. Mulla noita sofin testejä on nyt todella paljon ni jatkan testailua. En oo miehellekkään mitään sanonu.
Mut jännä jos toi testi antaa näin paljo vääriä haamulaisia 🤔
Kannattaa jatkaa etenkin, kun menkkoja ei kuulu! 🤞☺️ Ja ainahan voi sit tehdä sen herkän 10miU digin, jos haamulaiset jatkuu ja haluaa varmuuden onko ne plussia. Ja toki uskon, että viivat myös pian vahvistuu, jos on vahvistuakseen. 😌
 
Takaisin
Top