Plussa vai ei?

Tässä vielä avattuna nuo sinikorkilliset testit. Toki ylempi on jo kuivunu kokonaan kun eilinen testi ja alempi tältä aamulta.
IMG_2097.jpeg

Kp23 tuli pyyhittäessä pari veriviirua (toivoa että olisi ollut kiinnittyminen?) Tänään kp26/30 laimeasta pissasta testattu. Mä nään mun viivalaseilla jotain. Mutta toisaalta näin kyllä viimme viikkoisessakin pc:n testissä, joten näkeekö kukaan muu mitään, ja onko nämä testit vaan mennyt näin huonoksi, aiempina vuosina nega näkyi aina selkeänä valkoisena? 😅🙈🤔

Liitteet

• 20260630_162532.jpg
    20260630_162532.jpg
    289 KB · Katsottu: 74
  • 20260630_163906.jpg
    20260630_163906.jpg
    161.4 KB · Katsottu: 74
Määkin sorruin testaamaan jo 😄
Näettekö jotain, tuleeko näihin viivan paikkoja? 🧐
Nää on tosi susitestejä eli antaa välillä selkeetä viivanpaikkaa vaikka ei ois raskaana ja ite en saanu sit ollenkaan viivaa, kun olin raskaana 🙄😂 Mutta näen toisen viivan, toivottavasti se sulla ois oikea plussa! 💕

Kp23 tuli pyyhittäessä pari veriviirua (toivoa että olisi ollut kiinnittyminen?) Tänään kp26/30 laimeasta pissasta testattu. Mä nään mun viivalaseilla jotain. Mutta toisaalta näin kyllä viimme viikkoisessakin pc:n testissä, joten näkeekö kukaan muu mitään, ja onko nämä testit vaan mennyt näin huonoksi, aiempina vuosina nega näkyi aina selkeänä valkoisena? 😅🙈🤔
Tästä en osaa sanoa, olevinaan näkisin jotain mutta silmät alkaa harittaa kun yritän ottaa selvää onko oikeassa kohdassa ja tuntuu ettei sitten näykään mitään. Pikkukuvasta kun katsoo niin ehkä vähän paremmin voisin kuvitella viivan. Näkyykö livenä selkeämmin tai yhtään väriä? Tosin jos kolme päivää sitten kiinnittynyt niin ei kyllä kauhean selkeää tässä kohtaa odottaisikaan.

Menkat taisi alkaa, niukkaa vuotoa vielä mutta jomotukset sen mukaiset...😏

Voisko tää olla???🤔😍 Ei varmaa tietoa ovulaatiosta, oletin että dpo8 ja malttamattomana testasin. Testiajalla piirtyi hento viiva, tuntuu että kuvaan ei millään saa yhtä selkeetä ku livenä. Kp 27/32-40 (edellisen raskauden jälkeen kierto heitellyt melkoisesti).
1000046584.jpg

Tänään olisi dpo 8-9. kuvassa testi jossa mielestäni tänään tuli niiiiin haalea viiva etten edes tiedä. Kokeilin vähän vaihtaa kuvan kontrasteja, että viiva tuli paremmin näkyviin, mitä mieltä olette, onko vaan kuivumisviiva vai ensimmäinen haaleista haalein positiivinen? Sekä orkkis että muokattu kuva tässä.

Liitteet

• markup_22373.jpg
    markup_22373.jpg
    417.6 KB · Katsottu: 55
  • PXL_20260703_101755919~2.jpg
    PXL_20260703_101755919~2.jpg
    673.6 KB · Katsottu: 54
  • markup_22376.jpg
    markup_22376.jpg
    476.4 KB · Katsottu: 55
Pakko kommentoida kun näin sut täällä @Tiitikkä 😍 (taustailen vielä, kun meillä ei ole yritys alkanut, mut eiköhän ala jossain vaiheessa 🤭) mutta minusta aivan selvä peli ja väriäkin näkyy 🥰

Takaisin