Plussa vai ei?

Muakin vähän huolettaa viivojen haaleus, dpo 14. Varasin hätäpäissäni huomiselle hcg-verikokeenkin. Oon saanut kuitenkin dpo 10 ja tänään dpo 14 Clearbluen herkällä digillä raskaana-tuloksen. RFSU:n normiliuskoja ostin, niissä on ihan haalea haamu ollut, mielestäni kuitenkin vahvistumaan päin. Mitkä kokemukset muilla on noista halvoista RFSU:ista?

Muakin vähän huolettaa viivojen haaleus, dpo 14. Varasin hätäpäissäni huomiselle hcg-verikokeenkin. Oon saanut kuitenkin dpo 10 ja tänään dpo 14 Clearbluen herkällä digillä raskaana-tuloksen. RFSU:n normiliuskoja ostin, niissä on ihan haalea haamu ollut, mielestäni kuitenkin vahvistumaan päin. Mitkä kokemukset muilla on noista halvoista RFSU:ista?
Mun käsityksen mukaan ne rfsu liuskat voi jopa aika myöhään näyttää plussaa ja ei välttämättä vahvistu mitenkään kauheen nopeesti. Eli ei oo mitään kauheen hyviä testejä oman käsityksen mukaan.
Kuvia mitä oon nähnyt vertailuna, niin pregcheckissä on ollut paljon vahvempi viiva, kun noissa rfsu, vaikka pitäisi olla sama herkkyys.
En olisi siis huolissaan noiden testien takia! 🙏Mutta toki tuo hcg verikoe voi rauhottaa mieltä, kun saa oikeasti tietää mikä on arvo eikä vain viivan vahvuuksia tarvitse miettiä. 🥰

Laitan sulle nyt vaan esimerkkikuvauksi mun maanisesta testausrumbasta näillä testeillä tässä raskaudessa.

Mulle tehtiin pas 6d alkiolla eli tässä kuvassa PP7 on verrannollinen dpo14.

Ollaan kaikki kuitenkin yksilöitä joten älä vertaile suoraan, mutta haalea on ollut täälläkin vertaa pregcheck
IMG_5737.jpeg
IMG_5739.jpeg

Kiitos vastauksista, pitänee vielä investoida muutamaan Pregcheck-liuskaan. Päätin kyllä tänään, etten enää testaile viivatesteillä ollenkaan kun lisäävät vain ahdistusta 😅 Mulla ei ole toimineet hyvin aiemmissa eikä tässä nuo Apteekin ultra raskaustestit, saan niihinkin kyllä punaisen kontrolliviivaa haaleamman viivan nyt, aiemmassa raskaudessa eivät näyttäneet plussaa vaikka muut jo näyttivät. Onko muilla vain hyviä kokemuksia noista ultrista?

Piti ihan kaivella vanha kuva, samaan pissaan uitettu pc ja rfsu 4+0, on näissä vaan eroja 🫣
29727.jpg

On niissä vain eroja vaikka sama herkkyys pitäisi olla. Tässä vertailuna samana päivänä dpo 18 tehdyt RFSUn sekä Pregcheckin testit eri pissasta mut n. 10h sisällä (virtsan värissä ei juuri eroa)

Liitteet

• IMG_0540.jpeg
    IMG_0540.jpeg
    631.6 KB · Katsottu: 25
  • IMG_0542.jpeg
    IMG_0542.jpeg
    235.8 KB · Katsottu: 24
Pakko oli kaivaa itsekin omat testikuvat esikoisen ajoilta esiin. Kuva otettu dpo 14, ja dpo 12 sain ekan plussan 10miu testiin. Alla olevassa kuvassa ylimpänä 25miu r-testi, 10miu r-testi ja alimpana ovistesti. Toki kyseessä on vain kököt Onestep testit, mutta aika haalea tuo viiva oli mullakin tuossa vaiheessa 🤔 Samaa mieltä olen kuin tuolla aiemmin joku muukin, ettei kannata muiden testeihin ja kokemuksiin omia testejään verrata ☺️

IMG_9778.jpeg

Laitan tähän väliin näitä keskusteluja jo jonkun aikaa seuranneena, ja itsekin puoli vuotta piinanneena, tälläsen pienen muistutuksen, että jos sulla ei ole rautahermot niin

A. Älä testaa ennen kun kuukautiset on myöhässä. Elä siihen asti normaalia elämää ja niinkuin et olisi raskaana. Liian varhaiset valeplussat TAI kemialliset (ei voi tietää kumpia on) aiheuttaa niin paljon harmia, että ei ole sen arvoista. Harva sillä tiedolla mitään teekee, saa vain lisää stressiä.

B. Jos käytät viivatestejä niin vain samoja, älä vertaa toisiin testeihin tai toisiin raskauksiin. Pregcheckin liuskat on tämän ketjun perusteella luotettavia ja selkeitä. Myös muita testejä seuraamalla näkee kyllä vahvistumista jos käyttää saman merkin testiä, mutta joihinkin tulee valeplussia herkästi.

C. Testaa vain joka toinen päivä, jotta erotat vahvistumisen edelliseen testiin. Testaa aamupissasta tai vähintäänkin useiden tuntien pidätyksellä.

D. Täältä palstalta on lukenut jopa niin monesta ihmeplussasta monen vuoden luovuttamisen jälkeen. Useimmiten se tärppi sieltä joskus tulee, mutta jos joku osaisi sen ennustaa niin olisi varmaan Nobelisti. Tämä on vain yksi niitä elämän asioita mikä ei tietyn pisteen jälkeen ole meidän käsissä, eli et voi tehdä tiettyä enempää. Jostain pitäisi kaivaa rentous yrittämiseen, muuten yksi vaihe elämästä voi viedä koko lopun elämän ihan lokaan.

Tän tietää suurin osa, mutta ollaan me ihmiset kummia kun valitaan kiusata itseämme. Piinapäivät on ihmeellinen asia 🫣

Laitan tähän väliin näitä keskusteluja jo jonkun aikaa seuranneena, ja itsekin puoli vuotta piinanneena, tälläsen pienen muistutuksen, että jos sulla ei ole rautahermot niin

A. Älä testaa ennen kun kuukautiset on myöhässä. Elä siihen asti normaalia elämää ja niinkuin et olisi raskaana. Liian varhaiset valeplussat TAI kemialliset (ei voi tietää kumpia on) aiheuttaa niin paljon harmia, että ei ole sen arvoista. Harva sillä tiedolla mitään teekee, saa vain lisää stressiä.

B. Jos käytät viivatestejä niin vain samoja, älä vertaa toisiin testeihin tai toisiin raskauksiin. Pregcheckin liuskat on tämän ketjun perusteella luotettavia ja selkeitä. Myös muita testejä seuraamalla näkee kyllä vahvistumista jos käyttää saman merkin testiä, mutta joihinkin tulee valeplussia herkästi.

C. Testaa vain joka toinen päivä, jotta erotat vahvistumisen edelliseen testiin. Testaa aamupissasta tai vähintäänkin useiden tuntien pidätyksellä.

D. Täältä palstalta on lukenut jopa niin monesta ihmeplussasta monen vuoden luovuttamisen jälkeen. Useimmiten se tärppi sieltä joskus tulee, mutta jos joku osaisi sen ennustaa niin olisi varmaan Nobelisti. Tämä on vain yksi niitä elämän asioita mikä ei tietyn pisteen jälkeen ole meidän käsissä, eli et voi tehdä tiettyä enempää. Jostain pitäisi kaivaa rentous yrittämiseen, muuten yksi vaihe elämästä voi viedä koko lopun elämän ihan lokaan.

Tän tietää suurin osa, mutta ollaan me ihmiset kummia kun valitaan kiusata itseämme. Piinapäivät on ihmeellinen asia 🫣
Nämä ovat hyviä neuvoja, mutta joskus toki joutuu testaamaan ns. sokkona, jos esimerkiksi ei tiedä seuraavien kuukautisten oletettua alkamispäivää 💚

Hyviä pointteja mutta kemialliset tosin voi kyllä näkyä vaikka kuukautiset selkeästi myöhässä. Mulla on ollut 10 päivää myöhässä kuukautiset yhdessä ja se lasketaan vielä kemialliseksi. Toki ne ihan aikaisimmat kemialliset tuolla voi estää ettei tiedä, mutta kun kemiallisiksi lasketaan ellei ole todettu ultrassa niin kaikki ennen 6+0 alkaneet keskenmenot.

Ja tiedän itsekkin että mun varmaan pitäisi testata myöhään, mutta omassa tilanteessa en voi kun lugesteronien kanssa kuukautiset ei ala. 😅 Tosin varmaan hyvä olisi siihen dpo14 odottaa.. Mutta sitten taas mieluummin tiedän ajoissa, kumpaan suuntaan meni kierto, ja kun haluaisin ottaa varman päälle että osaan lisätä thyroxin annosta mahdollisimman pian jos olisi plussa.

Tsemppiä piinailuihin hiljattain plussanneille! ❤️❤️

Toivottavasti kaikki on hyvin! Itse ainakin olen murehtinut viivojen vahvuuksia monesti aiemmin. Kahdesti on käynyt niin, että tulee liian haalea ja vahvistumaton viiva esim. Dpo10-16. Näissä on jo alusta alkaen tuntunut ettei tästä tuu mitään ja alkuunsa päättyivätkin kun viiva ei vaan vahvistu ja sit verikokeet on vahvistaneet pelon.

Mä en valehtele sulle @Syyskukka omaan silmään toi vaikuttaa hyvin haalealta noille päiville.

Tässä ylempänä onnistunut Dpo14 ja alempana epäonnistunut Dpo14. Pregcheckin liuska, jossa herkkyys 25.

Liitteet

• 20260409_165040.jpg
    20260409_165040.jpg
    399.7 KB · Katsottu: 141
Dpo 11 tältä aamulta tämä. Tein myös eilen, mut näytti aikalailla samaa, hyvin vähän näyttää tämä tän aamun vahvistuneen. Onko nää pc testit kummoisia nykyään? Haen nyt aamusti viel semmoisen herkän rfsu testin..

Toises kuvassa luonnonvalossa ja toisessa säädetty kuvaa niin et viiva näkyy paremmin.
1000208316.jpg
1000208311.jpg

Dpo 11 tältä aamulta tämä. Tein myös eilen, mut näytti aikalailla samaa, hyvin vähän näyttää tämä tän aamun vahvistuneen. Onko nää pc testit kummoisia nykyään? Haen nyt aamusti viel semmoisen herkän rfsu testin..

Toises kuvassa luonnonvalossa ja toisessa säädetty kuvaa niin et viiva näkyy paremmin.
View attachment 154981View attachment 154982
Aika lailla saman vahvuiselta näytti mullakin dpo 11 tällä perus Pregcheck testillä 😊 herkkä näytti sitten jo vanhemman viivan. Nyt menossa 5+3.

Varovaiset onnittelut! 💖

Pc:t on minusta hyviä testejä, mutta nehän ei virallisesti ainakaan ole herkkiä ja dpo 11 on tosi aikainen eli ei kaikki saa tässä vaiheessa ees tuollaista viivaa näkyviin. 😊 Ja näin alussa hcg määrä on niin pieni ja tuplaantuminen tapahtuu noin 2 vuorokauden välein, niin testit ei vahvistu joka päivä testailulla vaan parempi olisi tehdä joka toinen pv, jos tahtoo nähdä muutosta. 🙏
Rfsu taas on herkempi, niin siinä vois jo näkyä selkeempi viiva.

Tein nyt vielä aamun tokast pisusta uuden pc ja myös ton rfsu herkän sekä digin. Digi sanoo ei raskaana. Tosin oli se viikkonäytöllinen ei niin herkkä..

Liitteet

• IMG_20260410_093332.jpg
    IMG_20260410_093332.jpg
    310.6 KB · Katsottu: 180
Siinä noita nyt olis, kyllä se vahvistunut on mutta kovin hitaan puoleisesti. Oon vaan tottunut siihen että aikaisemmissa raskauksissa ollut pc viivat vahvempia ja ekat plussat dpo 8-9. Nyt sain ekan tollon 10. Tosin kiinnittymisdippi lämmössä oli dpo 9 et tarkottaako se ehkä sit sitä, että vasta sillon kiinnittynyt. Mutsilti. Onpahan odottelua. Huomenna hcg-labra.

1000211691.jpg

@Moosee näyttää kyllä ihan tosi samalta toi sun! Mulla on kyllä kans lämmöt vähän eestaas sahannut, enkä tiedä kuinka luotettavia mittauksia kun on ollut huonoja öitä usempikin tässä kierrossa.

Takaisin