Plussa vai ei?

Muakin vähän huolettaa viivojen haaleus, dpo 14. Varasin hätäpäissäni huomiselle hcg-verikokeenkin. Oon saanut kuitenkin dpo 10 ja tänään dpo 14 Clearbluen herkällä digillä raskaana-tuloksen. RFSU:n normiliuskoja ostin, niissä on ihan haalea haamu ollut, mielestäni kuitenkin vahvistumaan päin. Mitkä kokemukset muilla on noista halvoista RFSU:ista?

Muakin vähän huolettaa viivojen haaleus, dpo 14. Varasin hätäpäissäni huomiselle hcg-verikokeenkin. Oon saanut kuitenkin dpo 10 ja tänään dpo 14 Clearbluen herkällä digillä raskaana-tuloksen. RFSU:n normiliuskoja ostin, niissä on ihan haalea haamu ollut, mielestäni kuitenkin vahvistumaan päin. Mitkä kokemukset muilla on noista halvoista RFSU:ista?
Mun käsityksen mukaan ne rfsu liuskat voi jopa aika myöhään näyttää plussaa ja ei välttämättä vahvistu mitenkään kauheen nopeesti. Eli ei oo mitään kauheen hyviä testejä oman käsityksen mukaan.
Kuvia mitä oon nähnyt vertailuna, niin pregcheckissä on ollut paljon vahvempi viiva, kun noissa rfsu, vaikka pitäisi olla sama herkkyys.
En olisi siis huolissaan noiden testien takia! 🙏Mutta toki tuo hcg verikoe voi rauhottaa mieltä, kun saa oikeasti tietää mikä on arvo eikä vain viivan vahvuuksia tarvitse miettiä. 🥰

Laitan sulle nyt vaan esimerkkikuvauksi mun maanisesta testausrumbasta näillä testeillä tässä raskaudessa.

Mulle tehtiin pas 6d alkiolla eli tässä kuvassa PP7 on verrannollinen dpo14.

Ollaan kaikki kuitenkin yksilöitä joten älä vertaile suoraan, mutta haalea on ollut täälläkin vertaa pregcheck
IMG_5737.jpeg
IMG_5739.jpeg

Kiitos vastauksista, pitänee vielä investoida muutamaan Pregcheck-liuskaan. Päätin kyllä tänään, etten enää testaile viivatesteillä ollenkaan kun lisäävät vain ahdistusta 😅 Mulla ei ole toimineet hyvin aiemmissa eikä tässä nuo Apteekin ultra raskaustestit, saan niihinkin kyllä punaisen kontrolliviivaa haaleamman viivan nyt, aiemmassa raskaudessa eivät näyttäneet plussaa vaikka muut jo näyttivät. Onko muilla vain hyviä kokemuksia noista ultrista?

Piti ihan kaivella vanha kuva, samaan pissaan uitettu pc ja rfsu 4+0, on näissä vaan eroja 🫣
29727.jpg

On niissä vain eroja vaikka sama herkkyys pitäisi olla. Tässä vertailuna samana päivänä dpo 18 tehdyt RFSUn sekä Pregcheckin testit eri pissasta mut n. 10h sisällä (virtsan värissä ei juuri eroa)

Liitteet

• IMG_0540.jpeg
    IMG_0540.jpeg
    631.6 KB · Katsottu: 8
  • IMG_0542.jpeg
    IMG_0542.jpeg
    235.8 KB · Katsottu: 8
Pakko oli kaivaa itsekin omat testikuvat esikoisen ajoilta esiin. Kuva otettu dpo 14, ja dpo 12 sain ekan plussan 10miu testiin. Alla olevassa kuvassa ylimpänä 25miu r-testi, 10miu r-testi ja alimpana ovistesti. Toki kyseessä on vain kököt Onestep testit, mutta aika haalea tuo viiva oli mullakin tuossa vaiheessa 🤔 Samaa mieltä olen kuin tuolla aiemmin joku muukin, ettei kannata muiden testeihin ja kokemuksiin omia testejään verrata ☺️

IMG_9778.jpeg

Takaisin