Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy haalea punertava viivaKp 21,ei tietoa mikä dpo. Näkyykö teän silmään kans jotain? View attachment 152276
Onnea kovasti!Oon ihan shokissa. En voi uskoa ku yli vuosi yritetty ja meillä kaksi lokakuulla syntynyttä lasta ja tämän laskettu aika olisi ihan sama![]()
Oon ihan shokissa. En voi uskoa ku yli vuosi yritetty ja meillä kaksi lokakuulla syntynyttä lasta ja tämän laskettu aika olisi ihan sama![]()
Mä olen sitä mieltä, että itse kuulun niihin jotka saa vain talvivauvoja. 4 lapsella ollut laskettuaika joulukuussa ja yksi syntynyt tammikuussaMullakin jos nykyinen pysyy loppuun asti kyydissä on sitten kolme syyskuista ja yksi marraskuinen
Ihan osuva nimimerkki siis
Olenkin mietiskellyt miten paljon on sellaisia ihmisiä, jotka tuppaavat saamaan lapsensa tiettynä vuodenaikana..
Toivotaan virheellistäFlon mukaan tänään oiski vasta dpo 5 mutta tuntemuksien perusteella ehkä dpo 7 tai 8. Tänään on ollu tosi paljon outoa vihlontaa ja paineentunnetta alamahassa. Myös selkäkipuja, turvotusta ja palelua. Saapa nähä tuleeko menkat jo etuajassa vai oliko eilinen testi virheellinen.
Katoin testiä 4 min kohalla ja heitin vaan pakettiin ku ei näkyny mitään. Sit uteliaana kävin uusiksi kurkkaan joskus puolen tunnin päästä ja oli ilmestynyt tuo haamu. En tiiä onko testiajalla tullu vai vasta jälkeen.Toivotaan virheellistä![]()
Näkyy munki silmään!Puoliso kävi hakemassa apteekin ultran kaupasta ja olin suunnitellut et teen vasta aamulla. Kumpikin näkee tässä haalean plussanJännittää lähteekö vahvistumaan.
View attachment 152305
Mä nään jotain haamun haamun haamua, mut kuten varmaan arvaatkin niin kannattaa tehä huomenna vieläMitä sanoo raati? Tihrustamalla nään jotain mutta onkohan viivanpaikkatänään dpo10
Näyttää kyllä vähän samalta kuin mun eilinen dpo 10 iltatestiTein vielä apteekin ultran![]()