Plussa vai ei?

Kp 21,ei tietoa mikä dpo. Näkyykö teän silmään kans jotain?
IMG_20260122_185847.jpg

Oon ihan shokissa. En voi uskoa ku yli vuosi yritetty ja meillä kaksi lokakuulla syntynyttä lasta ja tämän laskettu aika olisi ihan sama 🥹

Mullakin jos nykyinen pysyy loppuun asti kyydissä on sitten kolme syyskuista ja yksi marraskuinen 🥰
Ihan osuva nimimerkki siis 😅
Olenkin mietiskellyt miten paljon on sellaisia ihmisiä, jotka tuppaavat saamaan lapsensa tiettynä vuodenaikana..

Mullakin jos nykyinen pysyy loppuun asti kyydissä on sitten kolme syyskuista ja yksi marraskuinen 🥰
Ihan osuva nimimerkki siis 😅
Olenkin mietiskellyt miten paljon on sellaisia ihmisiä, jotka tuppaavat saamaan lapsensa tiettynä vuodenaikana..
Mä olen sitä mieltä, että itse kuulun niihin jotka saa vain talvivauvoja. 4 lapsella ollut laskettuaika joulukuussa ja yksi syntynyt tammikuussa 🤭 Ja nyt kun olisin vihdoin saanut kesävauvan, se meni kesken. Että ei ollut tarkoitettu niin. Korkeat on odotukset näin loppuvuoden laskettuun 😅

Flon mukaan tänään oiski vasta dpo 5 mutta tuntemuksien perusteella ehkä dpo 7 tai 8. Tänään on ollu tosi paljon outoa vihlontaa ja paineentunnetta alamahassa. Myös selkäkipuja, turvotusta ja palelua. Saapa nähä tuleeko menkat jo etuajassa vai oliko eilinen testi virheellinen.

Flon mukaan tänään oiski vasta dpo 5 mutta tuntemuksien perusteella ehkä dpo 7 tai 8. Tänään on ollu tosi paljon outoa vihlontaa ja paineentunnetta alamahassa. Myös selkäkipuja, turvotusta ja palelua. Saapa nähä tuleeko menkat jo etuajassa vai oliko eilinen testi virheellinen.
Toivotaan virheellistä🤞🏼

Takaisin