Plussa vai ei?

Punertaa 😍 Varovaiset onnittelut!

Ja @Viivaviivi onnea myös !
Kiitos! 😍 Tää ratkeski helpolla ku kävin malttamattomana heti ostamas pari testiä lisää ja kumpikin näytti plussaa 🥹 eli one stepin liuska oli ainut mikä näytti negaa aamupissastaki, sit apteekin ultra ja tämä päiväpissastaki plussa.
1000092123.jpg

@Viivaviivi varmistui tosiaan plussaks, kiitos ja paljon onnea myös sulle! 🥰

Kiitos! 😍 Tää ratkeski helpolla ku kävin malttamattomana heti ostamas pari testiä lisää ja kumpikin näytti plussaa 🥹 eli one stepin liuska oli ainut mikä näytti negaa aamupissastaki, sit apteekin ultra ja tämä päiväpissastaki plussa.View attachment 151864

@Viivaviivi varmistui tosiaan plussaks, kiitos ja paljon onnea myös sulle! 🥰
Ne onestepin liuskat on kyllä huonoja, ku niiden pitäis muka olla herkkiä, mutta mäkin sain niillä negaa, kun muut testit oli positiivisia 😅
Mutta onneks digit on hyviä, ku ei tarvii viivoja enää ihmetellä, joten paljon onnea! 🎉😍

Ne onestepin liuskat on kyllä huonoja, ku niiden pitäis muka olla herkkiä, mutta mäkin sain niillä negaa, kun muut testit oli positiivisia 😅
Mutta onneks digit on hyviä, ku ei tarvii viivoja enää ihmetellä, joten paljon onnea! 🎉😍
Kiitos! 😍 Joo olis vaan pitäny heti testata digillä, vaikka ne kalliita onkin nii näköjään jatkos parempi testata suoraan semmoisella jos vähänkään mahdollisuus saada plussa 😄 onestepin liuskat tosiaan pitäis olla herkkiä, mutta ei ollut tietoakaan viivasta 👎🏻

Kiitos! 😍 Joo olis vaan pitäny heti testata digillä, vaikka ne kalliita onkin nii näköjään jatkos parempi testata suoraan semmoisella jos vähänkään mahdollisuus saada plussa 😄 onestepin liuskat tosiaan pitäis olla herkkiä, mutta ei ollut tietoakaan viivasta 👎🏻
Oon ite huomannut et digi , ainaki viikkonäytöllinen vaatii aika paljon enemmän hormonia kuin herkät testit . Mutta sit jos digillä saa pos tulokset ni on jo hyvillä kantamilla raskaus . Mulle tulee one step testejä tänää ku luulin et en plussaa ni ostin seuraavaan kiertoon. Pitääpä testata mitä sanovat. Rfsu liuska mulla ei näyttänyt mitää ku muut plussia. Nyt näyttää jo kyllä

Oon ite huomannut et digi , ainaki viikkonäytöllinen vaatii aika paljon enemmän hormonia kuin herkät testit . Mutta sit jos digillä saa pos tulokset ni on jo hyvillä kantamilla raskaus . Mulle tulee one step testejä tänää ku luulin et en plussaa ni ostin seuraavaan kiertoon. Pitääpä testata mitä sanovat. Rfsu liuska mulla ei näyttänyt mitää ku muut plussia. Nyt näyttää jo kyllä
Melkein pitää testata uudestaan ku mullaki vielä noita one stepejä jäljellä, et joko näyttäis plussaa 😄 mut tosiaan kolme muuta näytti, niin sen perusteella ei ainakaan omalla kohdalla ollut herkkä testi.

Muokattu viimeksi:
Ja kannattaa muistaa, että niissä clearbluen digeissä se ilman viikkonäyttöä oleva on herkempi ja sillä yleensä saa aikasin näkyy. Ite sain dpo 11 tosi haalean haamun jälkeen sillä jo raskaana tekstin 🙏😊 ja toisaalta jos se ei näytä, niin sit voi myös ehkä ajatella, että jos saanut outoja hailuroita testiin mitkä ei oo selkeitä plussia, että ne on ollu pian viivanpaikkoja, koska se on niin herkkä, että sen pitäis ekojen joukossa näyttää 😊

Takaisin