Plussa vai ei?

Onks tää haamu? En uskalla ite enää ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtäkään plussaa tai haamua. Tää on eka letrokierto. Voiko tää olla? Menkat on päivän myöhässä mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia että se on noin haalea.
IMG20260105110005.jpg

Onks tää haamu? En uskalla ite enää ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtäkään plussaa tai haamua. Tää on eka letrokierto. Voiko tää olla? Menkat on päivän myöhässä mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia että se on noin haalea.View attachment 151783
Onko tää onestep raskaustesti? Muistelen että ne aika myöhään antaa selvää viivaa, joten jollain muulla vois olla jo vielä selkeämpi😊 mutta selvästi kaks viivaa näkyy🌈

Onks tää haamu? En uskalla ite enää ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtäkään plussaa tai haamua. Tää on eka letrokierto. Voiko tää olla? Menkat on päivän myöhässä mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia että se on noin haalea.View attachment 151783
Kyllä tuo plussalta näyttää 🤩 Kiinnittymisikkuna on niin laaja ja testit erilaisia, että oikein normaali vahvuus 😘 Mulla tänä aamuna myös one-step oli vaaleampi kun Pregcheck, vaikka pitäisi olla paljon herkempi tuo one-step. Mulla ehkä dpo 12 tai 13 ja oli selkeästi haaleampi kun sulla.

Selkeesti näkyy toinen viiva 😍 ja tosiaan joku muu testi vois näyttää vahvempaa viivaa, ku nää on vähän tälläsiä, että hitaasti tulee näkyviin, vaikka ois jo isommat dpot. 😊

Hei . Uutena täällä. Toivottavasti osaan käyttää tätä. Nyt dpo 8-9 ja tein aamun tokasta pissasta 1,5 h pisätyksellä tällaisen. Apteekkarin testi.
Testiajalla heti kastuessaan näkyi aivan haalea v punainen viiva kun punainen väri oli testi ikkunassa . Kun se hälveni niin jäi selvä harmaa viiva ja sitä ei sit enää testin kuivuttua näkyny. Oliko tämä räikeä viivanpaikka vaan? Tein myös laihemmasts pissasra toisen ja siinä ei näkynyt yhtään mitään

Hei . Uutena täällä. Toivottavasti osaan käyttää tätä. Nyt dpo 8-9 ja tein aamun tokasta pissasta 1,5 h pisätyksellä tällaisen. Apteekkarin testi.
Testiajalla heti kastuessaan näkyi aivan haalea v punainen viiva kun punainen väri oli testi ikkunassa . Kun se hälveni niin jäi selvä harmaa viiva ja sitä ei sit enää testin kuivuttua näkyny. Oliko tämä räikeä viivanpaikka vaan? Tein myös laihemmasts pissasra toisen ja siinä ei näkynyt yhtään mitään

Voi olla viivanpaikka tai haamulainen (olen saanut ite viivanpaikan, joka just kuivuttuaan hävisi). Testaa huomenna tai parin päivän päästä uudelleen aamupissasta. Toivotaan parasta 😊

Voi olla viivanpaikka tai haamulainen (olen saanut ite viivanpaikan, joka just kuivuttuaan hävisi). Testaa huomenna tai parin päivän päästä uudelleen aamupissasta. Toivotaan parasta 😊
Wau .. olin varma että kukaan ei nää mitää noissa😅 mulla on kerran aiemmim käyny aikaisilla dpo plussatessa että viiva hävisi .clearbluen plus testistä. Ennen on aina jääny kaikki viivat ni tämä jäi ihmetyttämään kun viel apteekin testi. Oliko sulla sama testi silloin käytössä? Ja oliko raskaus kyseessä vai ei

Wau .. olin varma että kukaan ei nää mitää noissa😅 mulla on kerran aiemmim käyny aikaisilla dpo plussatessa että viiva hävisi .clearbluen plus testistä. Ennen on aina jääny kaikki viivat ni tämä jäi ihmetyttämään kun viel apteekin testi. Oliko sulla sama testi silloin käytössä? Ja oliko raskaus kyseessä vai ei

Joo kyl mä nään 3 ekassa kuvassa ihan selkeästi viivan, harmaan kylläkin. Vikassa en näe viivaa.

Tän ketjun sivulla 1467 löytyy kuva siitä mun testistä. Se on rfsun testi eli eri (25mlU). Ja ei ollut raskaus vaan joku viivanpaikka. Tein samana päivänä apteekin herkän (10mlU) joka selvä nega ja sieltä ne menkat alkoi paria päivää myöhemmin.

Jotain hailuraa näkyy, mutta on tosiaan hyvin aikainen dpo ja 1,5 tuntia vaan pidätystä, niin voi olla, että siksi vain haalea viiva näkyy! 😊 Luultavasti parissa päivässä vahvistuu, jos on plussa eikä viivanpaikka. 🙏🥳

Tämä on kyllä niin käsittämätöntä jälleen kerran ja hyvin epäuskoinen olo. Eli minulla on 1/25 syntynyt. Ja kuukautisia ei ole synnytyksen jälkeen ollut ollenkaan. Raskauduin ensimmäisestä ovulaatiosta 9/25 mutta tämä meni kesken lokakuussa. Tulin uudelleen raskaaksi samantien heti ensimnäisestä ovulaatiosta mutta tämäkin meni kesken. No nyt sitten jälleen ensimmäinen ovulaatio keskenmenon jälkeen ja plussa pamahtaa testiin.

Liitteet

• IMG20260103144209.jpg
    IMG20260103144209.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 96
Tämä on kyllä niin käsittämätöntä jälleen kerran ja hyvin epäuskoinen olo. Eli minulla on 1/25 syntynyt. Ja kuukautisia ei ole synnytyksen jälkeen ollut ollenkaan. Raskauduin ensimmäisestä ovulaatiosta 9/25 mutta tämä meni kesken lokakuussa. Tulin uudelleen raskaaksi samantien heti ensimnäisestä ovulaatiosta mutta tämäkin meni kesken. No nyt sitten jälleen ensimmäinen ovulaatio keskenmenon jälkeen ja plussa pamahtaa testiin.

Toivottavasti nyt kolmas kerta toden sanoo! Varovaiset onnittelut ❤️🤞🏻

Toivottavasti nyt on pysyvä plussa! 🙏🥹 Onnea ja vauvaliimaa kovasti matkaan 🩷

Takaisin